K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
OK. Itse muistan tuon saman kuvana. Ja niitä kuvia oli ehkä 3-4 ja ne oli selkeästi otettu suht peräjälkeen.

Yritin googlettaa jos keskustelua asiasta löytyisi vanhasta ketjusta mutta ei onnistunut. Enkä muista edes mikä keikka se oli. Twittertilillä ne kuvat muistaakseni oli mutta se nimimerkki minkä muistelen olleen julkaisija on poistanut tilinsä.
Keikka oli Harjavallassa 02.09.23
 
vierailija
Mutta miksi sinua häiritsee muiden ihmisten "harhat"? Eikö sekin ole addiktio, että sinulla on tarve saada käännettyä muiden ajatukset? Miksi et voi suhtautua vain, että jaa on noi hassuja ja mennä eteenpäin?
Ei minua häiritse muiden harhat vaan kiinnostaa kuinka niiden kanssa neuvotellaan ja mahdollisesti herätään niistä tai ei herätä. Enkä ole ollut käännyttämässä ketään. Tämä shippaus on vaan ilmiönä tosi kiinnostava, johon en ole ennen törmännyt.
 
vierailija
Kyllä seiska siitä ainakin uutisoi kun menevät naimisiin. Sen jälkeen K:n vähän hankalampi enää yrittää esittää sinkkua tai jos yrittää niin tekee pellen itsestään
En toisaalta ymmärrä Kn esittämistä sinkkuna. 30 vuotias mies huudattaa teinejä keikoilla. Tai jotain vanhempaa ikäluokkaa illalla.
Olisi vain reilusti parisuhteessa elävä. Ja sillä selvä. Jatketaan.
 
vierailija
En toisaalta ymmärrä Kn esittämistä sinkkuna. 30 vuotias mies huudattaa teinejä keikoilla. Tai jotain vanhempaa ikäluokkaa illalla.
Olisi vain reilusti parisuhteessa elävä. Ja sillä selvä. Jatketaan.
30-vuotiaan miehen stoorit ja vitsit on jääneet yläastetasolle. Niin nolo jätkä kaikin puolin. Ei kumma, että Bojan ottanut etäisyyttä.
 
vierailija
Ei minua häiritse muiden harhat vaan kiinnostaa kuinka niiden kanssa neuvotellaan ja mahdollisesti herätään niistä tai ei herätä. Enkä ole ollut käännyttämässä ketään. Tämä shippaus on vaan ilmiönä tosi kiinnostava, johon en ole ennen törmännyt.
Kai olet kuitenkin saanut selville että valtaosa shippaajista yleensä shippaa ihan oikeasti vain ajatustasolla vaikka monesti kirjoitellaan asioita faktana ja väännellään vitsillä harhaista juttua? Oikeasti harhaisia shippareita kutsutaan foliohatuiksi ja yleensä he ovat aivan pieni marginaalijoukko fandomissa.
 
vierailija
Hei mä kerron teille nyt jotain noloa ja hauskaa… Voitteko kuvitella, että mulle selvisi vasta EILEN, että se Damonin kuvissa Sadien kaa ollut Sonny Charlton on mies!!!? Vaikka sen olisi voinut päätellä ihan nimestäkin.

Ja siis tietenkään en voi väittää mitään siitä, mikä Sonnyn itsensä kokema identiteetti on, mutta ainakin siis sen, että on alkujaan pojaksi syntynyt. Ehkä mun virhe pääsi syntymään siitä kun siinä Dn kuvasarjassa olleessa tekstissä D puhuu heistä ”my darling girls”. Ja menin nyt vasta katsomaan Sonnyn omaa instaa, josta asia kävi hyvin pian ilmi.

Mua se Damonin kuvasarja on aina viehättänyt kun olen miettinyt että onpa siinä kaunis mutta jotenkin maskuliinisen oloinen nainen. Joka onkin siis vice versa! Aina oppii uutta.

Tällä ei nyt sinänsä ollut mitään tekemistä minkään kanssa, muuta kuin että mulla on tylsää ja käyn varsinaisen JO-kontentin puuttuessa läpi kaikenlaisia sivuhenkilöitä tässä matkan varrelta!
Ei tämä ole noloa. Luulen että hän ihan haluaakin olla feminiininen. Näin joskus kuvan siitä Pienessä Merenneidossa ja se meni kyllä ihan neidosta neitojen joukossa vaikka en muistakaan oliko se siinä kuitenkin poikaroolissa. Koitin etsiä sitä kuvaa nyt mutta eipä löytynyt mistään.
 
vierailija
En toisaalta ymmärrä Kn esittämistä sinkkuna. 30 vuotias mies huudattaa teinejä keikoilla. Tai jotain vanhempaa ikäluokkaa illalla.
Olisi vain reilusti parisuhteessa elävä. Ja sillä selvä. Jatketaan.
Mä olen pitänyt ihan höpöpuheena sellaista että artistien täytyy fanien takia esittää sinkkua. Mutta sitten täällä ja vauvalla on tullut vastaan useampia avauksia siitä, kuinka fanitus loppuu jos b:llä onkin sellainen tai tällainen kumppani. Että maku menee. En ihan vielä ole valmis uskomaan että tällainen ajatusmalli olisi kovin yleinen, ja tuntuu että niitten parjattujen teinien kohdalla tätä ei oikeastaan edes tapahdu. Mulle tää on ihan vieras ajatus. Tykkään kyllä seurata joidenkin julkkisten pariutumisia, mutta ei se fanitusta kyllä kaada vaikka jollakulla olisikin minun mielestäni inhottava kumppani. Sit vaan inhoilen sitä ihan keskenäni, mutta käyn kyllä edelleen sen varsinaisen fanituksen kohteen keikoilla/elokuvissa yms.
 
vierailija
Mä olen pitänyt ihan höpöpuheena sellaista että artistien täytyy fanien takia esittää sinkkua. Mutta sitten täällä ja vauvalla on tullut vastaan useampia avauksia siitä, kuinka fanitus loppuu jos b:llä onkin sellainen tai tällainen kumppani. Että maku menee. En ihan vielä ole valmis uskomaan että tällainen ajatusmalli olisi kovin yleinen, ja tuntuu että niitten parjattujen teinien kohdalla tätä ei oikeastaan edes tapahdu. Mulle tää on ihan vieras ajatus. Tykkään kyllä seurata joidenkin julkkisten pariutumisia, mutta ei se fanitusta kyllä kaada vaikka jollakulla olisikin minun mielestäni inhottava kumppani. Sit vaan inhoilen sitä ihan keskenäni, mutta käyn kyllä edelleen sen varsinaisen fanituksen kohteen keikoilla/elokuvissa yms.
Kuuntelen ja katselen mielelläni hyvää laulajaa ja esiintyjää. Aivan yhdentekevää mikä hänen statuksensa on siviilielämässä. Jos hänestä on lehdessä juttu yksin tai kaksin, luen, mutta ei vaikuta fanitukseeni.
 

Yhteistyössä