K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sadie on nähty maaliskuussa JO:n kiertueella Berliinissä, Leipzigissä, Malmössä, Göteborgissa ja ilmeisesti vielä Oslossakin. On ihan ok ja ymmärrettävää, että vaatii todisteita. Niitä mulla ei valitettavasti ole, muuta kuin omat ja muiden näköhavainnot, joista ei ole kuvia. Sohvavideo on muuten Göteborgista.
 
vierailija
Todisteet puuttuu tosta S:n mukanaolosta.
No olihan se siellä kun kerran Damon tarvitsi tukihenkilöä.

Ja Bojan meni new yorkiin arlene's groceryyn tutustumaan keikkapaikkaan, mutta törmäsikin sattumalta sadie sinkiin. Totta kai se käytti lomapäivänsä työasioihin toisella mantereella, sehän on ihan selvää.

Nää on tosi uskottavia väitteitä 😄
 
vierailija
Vähän kyllä ihmetyttää, mitä oikein saat irti täällä kompostissa vänkäämisestä. Ilmeisesti kuitenkin toivot, ettei esim. Vauvalle vastaavasti tulla kirjoittelemaan näitä S ja D - juttuja?
Kyllä täältä ikävä kyllä on tultu kirjoittamaan, oioin vaan, että S, Rose ja D on B:n kavereita, muun luuleminen ilman todisteita on B:tä loukkaavaa
 
vierailija
No sitä Mayan manageria ja Mayaa myös, mutta tämä manageri seuraa takaisin, liittyy siihen, että B sopinut jotain keikkoihin liittyvää tuonne
Se ei kyllä järkkää bojanille mitään. Mutta se taitaa nykyään olla mayan poikaystävä, ja maya puolestaan on sadien ystävä sekä työkaveri stranger thingsistä. Tää kuvio ei kuulosta kyllä millään tavalla bojanin työasioilta.
 
vierailija
Siis kyllä hän voi olla osana sitä, jotka järjestevät ja B luo suhteita näihin musiikki-ihmisiin
Uskot siis tosissas että tää tuottaja-biisintekijä järkkäilis Joksuille keikkoja Nykiin ja B alkais sitten vasta 2kk:n päästä tapaamisesta seuraamaan tätä avuliasta tuottajaa... En ees tiiä enää mitä sanoa tähän kun tää teoria on sen verran uskomaton
 
vierailija
Siis kyllä hän voi olla osana sitä, jotka järjestevät ja B luo suhteita näihin musiikki-ihmisiin
Se on tosi pieni indieartisti itse. Voihan se varmaan ehdottaa jotain keikkapaikkaa mutta siihen se taitaa jäädä.

Mayalla on valtava seuraajamäärä, mutta lähinnä näyttelijäntyön ja omien vanhempiensa takia. Myös sen musiikki on aika kaukana valtavirtasuosiosta, eikä se keikkaile missään isoissa paikoissa, eikä edes kovin paljon. Ei nämä nyt ole mitään musabisneksen portinvartijoita, joiden avulla valloitettaisiin amerikka.
 
vierailija
Sadie ei ole B:n tyttöystävä, vaikka kuinka te osa pakotatte, se on harhaista, jos mikä, kun kerran aitoja todisteita ei ole, niin ja oon ihan varma, että S ei tule olemaan Turussa, harmi, jos joudutte pettymään
Miksi se just Turkun tulisi edes? En mä ainakaan sellaista odota. Mutta tällä hetkellä Bojan viettää lomaansa jenkeissä S:n kanssa ja on siksi täysin hiljaa somessa. Kyllä se muuten ois jotain postannut, mummon luota tai ratsastamasta tms, jos ois Balkanilla loman vietossa. Ja huom. tämä ketju on komposti, eikä K&B-shippausketju, joten turha vänkäillä.
 
vierailija
Uskot siis tosissas että tää tuottaja-biisintekijä järkkäilis Joksuille keikkoja Nykiin ja B alkais sitten vasta 2kk:n päästä tapaamisesta seuraamaan tätä avuliasta tuottajaa... En ees tiiä enää mitä sanoa tähän kun tää teoria on sen verran uskomaton
No alkoihin B seurata tätä Mayaa:kin vasta jälkijunassa ja tämä seuraaminen tuli tietenkin mieleen Mayan uuden musiikin ilmestymisestä Spotifyyn
 
vierailija
Se on tosi pieni indieartisti itse. Voihan se varmaan ehdottaa jotain keikkapaikkaa mutta siihen se taitaa jäädä.

Mayalla on valtava seuraajamäärä, mutta lähinnä näyttelijäntyön ja omien vanhempiensa takia. Myös sen musiikki on aika kaukana valtavirtasuosiosta, eikä se keikkaile missään isoissa paikoissa, eikä edes kovin paljon. Ei nämä nyt ole mitään musabisneksen portinvartijoita, joiden avulla valloitettaisiin amerikka.
Kuuntelumäärien perusteella bojanin kannattaisi todellakin seurata vaikka kärtsää tai baby lasagnaa eikä jotain rapakontakaisia indieartisteja. Jos se siis tosiaankin etsii uusista ihmisistä vain hyötyä uralleen, kuten täällä usein väitetään.

Sit on toki se vaihtoehto että se ihan tykkääkin niistä indieartisteista, eikä oletakaan saavansa heiltä mitään muuta kuin musiikillisia elämyksiä.
 
vierailija
Miksi se just Turkun tulisi edes? En mä ainakaan sellaista odota. Mutta tällä hetkellä Bojan viettää lomaansa jenkeissä S:n kanssa ja on siksi täysin hiljaa somessa. Kyllä se muuten ois jotain postannut, mummon luota tai ratsastamasta tms, jos ois Balkanilla loman vietossa. Ja huom. tämä ketju on komposti, eikä K&B-shippausketju, joten turha vänkäillä.
Ei ole nykyään enää postaillut samalla lailla ollenkaan ja olen kyllä varma, ettei nyt ole missään kaukomatkailemassa eihän siitä kauaa ole, kun oli tuolla ja siis eihän S liity B:n menoihin mitenkään
 
vierailija
No alkoihin B seurata tätä Mayaa:kin vasta jälkijunassa ja tämä seuraaminen tuli tietenkin mieleen Mayan uuden musiikin ilmestymisestä Spotifyyn
Sä et voi mitenkään tietää, että alkoi seuraamaan vasta jälkijunassa. On aivan yhtä mahdollista, että B on ollut nyt siellä levynjulkkareissa ja tästä on aivan turha vängätä että sun ennustajakyvyt kertoo ettei oo ollut
 
vierailija
Kuuntelumäärien perusteella bojanin kannattaisi todellakin seurata vaikka kärtsää tai baby lasagnaa eikä jotain rapakontakaisia indieartisteja. Jos se siis tosiaankin etsii uusista ihmisistä vain hyötyä uralleen, kuten täällä usein väitetään.

Sit on toki se vaihtoehto että se ihan tykkääkin niistä indieartisteista, eikä oletakaan saavansa heiltä mitään muuta kuin musiikillisia elämyksiä.
No seuraahan B heitäkin vai mikä juttu tää oli?
 
vierailija
Miksi se just Turkun tulisi edes? En mä ainakaan sellaista odota. Mutta tällä hetkellä Bojan viettää lomaansa jenkeissä S:n kanssa ja on siksi täysin hiljaa somessa. Kyllä se muuten ois jotain postannut, mummon luota tai ratsastamasta tms, jos ois Balkanilla loman vietossa. Ja huom. tämä ketju on komposti, eikä K&B-shippausketju, joten turha vänkäillä.
Mulla oli ne ylppärijuhlat järkättävänä viikonloppuna ni olen vieläkin tai taas ihan kujalla. Onko bojanin matkasta nyt siis jo jotain tietoa? Onko esim joku hiha taas näkynyt tms vai ollaanko edelleen spekuasteella?
 

Yhteistyössä