K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta eihän se siitä exästä ole muuta sanonut paitsi että oli tumma ja tulinen kuten glögi? Miksi K muuttaisi asennettaan ja alkaisi puhua nyxästä mitään? Ehkä mainitsee hänetkin ohimennen biisissä ja haastattelussa, jos hänestä tulee joskus exä.
 
vierailija
Joo ei yhtään oo biisin aihe tää nainen

”Sä oot lisko, niljakas konnakäärme, anakonda (hu)
Mitä näit nyt on, boa, taipaani, kyy ja pyton
Tosi myrkyllistä seuraa
Syytät mua, vaikka kaikki sun syyt on
Ja mä luotin suhu, kerta toisensa jälkeen tulin aina takas
Silti petit tän MC:n kerta toisensa jälkeen
Älä enää viereen änkee, mä tiiän jo tarpeeks
Tätä ei pyge kuittaa pyytämäl anteeks
Mä lähen ny vittuu, päästä irti mun ranteest
Hei siitä viis, siitä viis
Sä et ollukkaa viis kaut viis

Nää on näit jälkiviisauksii
Sä et ollukkaa viis kaut viis, sä oot nolla

Sun käytösmallissa tyylipisteit ei oo kovin montaa (hu)
En tunne sua enää, päästä irti ja anna mun elää
Punasella Marlilla häviää miehestä muisti ja tunne tää
Vedit mua höplästä puoli vuotta sekä pidit mua hihnas
Niinku rakkikoiraa, vaikka olit johonki toiseen poikaan pihkas”
Exä petti K:ta 6kk toisen miehen kanssa -vihainen erobiisi. Oliko muuta analyysiä?
 
vierailija
Tosiasioiden kieltäjälle: Tää ketju ei ole sulle paras paikka. Denialismi ja haaveilut sopii Loverpoolille paremmin. Tai ehkä on olemassa joku vielä hattaraisempi yhteisö?
Sadie ei ole B:n tyttöystävä, vaikka kuinka te osa pakotatte, se on harhaista, jos mikä, kun kerran aitoja todisteita ei ole, niin ja oon ihan varma, että S ei tule olemaan Turussa, harmi, jos joudutte pettymään
 
vierailija
Tää on mun mielestä aivan uskottavaa. K ja puoliso olivat keikalla, ja kyllähän me sieltä ovat myös poistuneet. Faneja, varsinkin ulkomaalaisia, jäi paljon odottelemaan keikan jälkeen bändiä, joten totta kai jotkut ovat käärijänkin nähneet. Ei ne mitään salakäytävää pitkin sieltä lähteneet.
Tulivat kyllä salakäytävää pitkin katsomoon.
 
vierailija
Sadie ei ole B:n tyttöystävä, vaikka kuinka te osa pakotatte, se on harhaista, jos mikä, kun kerran aitoja todisteita ei ole, niin ja oon ihan varma, että S ei tule olemaan Turussa, harmi, jos joudutte pettymään
Mä en ainakaan tuu pettymään kun en ota tätä juttua edes mitenkään vakavasti. Paljon ennemmin se sinä tuut pettymään kun oot valmis oottamaan vaikka vuosia että K&B päätyis yhteen 🙄
 
vierailija
Yksi asia näistä D kuvista näki, että ne on pelleilyä ja niissä on muitakin henkilöitä ja nauretaan taustalla
Mä aina väitän vastaan näihin, kun tää on mun mielestä niin absurdi perustelu. Pelleillä voi vaikka aviopuolison kanssa, eikä se silti tarkoits sitä etteikö olisi rakkautta ja seksuaalista vetovoimaa. Oikeastaan päinvastoin, koska yhteinen huumori on yleensä aika olennainen osa parisuhdetta. Se, että pelleillään, leikitään, pidetään hauskaa ei ole sama asia kuin teeskentely tai esitys.

Jotta tilanteesta on ylipäänsä kuvia tai videota, paikalla tosiaan on muitakin ihmisiä. Se on takahuone, totta kai siellä on porukkaa. Ja kun ympärllä on muita ihmisiä, ei yleensä ihan kohteliaisuussyistäkään aleta intohimoisesti (tai jotenkin vakavissaan) koskettelemaan sitä omaa kumppania (tai säätöä). Jotain koskettelua voi silti toki olla.

Mä en edes ole mikään damon-shippari, mutta en vaan jaksa tätä pelleilyasiaa. En ole b/k shippaajakaan, mutta näin silti jotain säkenöivää kemiaa heidän välillään viisuissa. Vaikka siis ympärillä oli muita ihmisiä, naurua, pelleilyä, vitsailua ja jopa niitä ennalta suunniteltuja tilanteita. Sitä samaa kemiaa ei mielestäni enää myöhemmin näkynyt, vaikka nt:llä olikin aika kiihkeät lavashowt. Musta niissä näkyi jo se ennalta suunniteltu esitys. Se oli kyllä hyvä esitys kaikkinensa, ja lavakemiaa heillä ehdottomasti oli, mutta ei enää sitä sellaista ihastumis- tai himokemiaa.
 

Yhteistyössä