vierailija
Kannu on kapakan nimi stadissa?Kuka on Kannu? Gf?
Kannu on kapakan nimi stadissa?Kuka on Kannu? Gf?
Ja se oli ns. vale.En tiedä onko minulla tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa sanonut
Sitä jäin minäkin ihmettelemäänMiksi Damon olisi tarvinnut tukihenkilön Joksujen keikkabusiin?
Kummallista sanoa että biisi kertoo virallisesta avovaimosta jos se kertoo erosta."Siitä viis"on Kn biisi avoeron jälkeen. Siinä hän tilittää rankkaa eroaan.
Tää oli siis kultsan lähellä keikan jälkeen, ja minä olen toki nähnyt kuvatkin vaikkei niitä siellä tumpussa julkaistukaan. Ja siis gf otti kuvat Kärtsästä ja kavereistani, hän ei ole kuvissa itse.Tuota samaa tarinaa on kerrottu ennenkin. Sillä erotuksella, että oltiin Tavan lähellä. Joku kertoo jollekin. Ei mitään kuvia.
Sen kuuli noin 1.5 milj katselijaaJa se oli ns. vale.
Et nähnyt Tavastian ratatataa?Olenko ainoa näissä ketjuissa kirjoitteleva, joka ei ole koskaan nähnyt minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa K:n ja B:n välissä? Käyttäisin sanoja söpö, ihana, valoisa jne. jos haluaisin kuvailla heidän välistä kemiaa.
Niin ja siis jostain edellisestä tyypistäKummallista sanoa että biisi kertoo virallisesta avovaimosta jos se kertoo erosta.
Kyllä Sadie tulee olemaan ruississa, jos hänellä ei satu olemaan jotain pakottavia työjuttuja. Viettävät aikaa tyttöjen kesken, K n gf ja S.I your dreams, S:llä kaverina ei ole mitään tekoa joksujen festareilla, aiemminkin oli D:n siivellä ja tukena
No se nainenhan on siinä aika niin kuin esillä.Kummallista sanoa että biisi kertoo virallisesta avovaimosta jos se kertoo erosta.
Juu se ei tee siitä sen todempaa.Sen kuuli noin 1.5 milj katselijaa
Entä sitten?Ei suuri yleisömäärä sitä todeksi muuta.Sen kuuli noin 1.5 milj katselijaa
Olet.Olenko ainoa näissä ketjuissa kirjoitteleva, joka ei ole koskaan nähnyt minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa K:n ja B:n välissä? Käyttäisin sanoja söpö, ihana, valoisa jne. jos haluaisin kuvailla heidän välistä kemiaa.
Siis entinen on esillä biisissä, miten se tähän nykyiseen oletettuun kumppaniin liittyy?No se nainenhan on siinä aika niin kuin esillä.
Niin sehän oli vaan sellasta höpinää kun ei halunnut myöntää että on tyttöystäväSen kuuli noin 1.5 milj katselijaa
Miksi ihmeessä olisi, hän ei liity joksuihin mitenkään?Kyllä Sadie tulee olemaan ruississa, jos hänellä ei satu olemaan jotain pakottavia työjuttuja. Viettävät aikaa tyttöjen kesken, K n gf ja S.
Biisissä kertoo että exä petti häntä toisen miehen kanssa 6kk Kärtsän selän takana. En nyt sanoisi miksikään exän syväanalyysiksi vaan enemmän erobiisiksi.No se nainenhan on siinä aika niin kuin esillä.
Kummallista sanoa että biisi kertoo virallisesta avovaimosta jos se kertoo erosta.
[/QUOTE
Tarkoitin tuolla virallisella, että K on itse kertonut olleensa parisuhteessa. Siihen tuli kolmas hlö kuvioon avoliiton aikana. Siitä seurasi ero ja Kn muutto pois.
Kuka ei liity?Miksi ihmeessä olisi, hän ei liity joksuihin mitenkään?
Sadie ei liity joksuihin mitenkään, eikä ole ruississa sitä tarkoitinKuka ei liity?
Tää on mun mielestä aivan uskottavaa. K ja puoliso olivat keikalla, ja kyllähän me sieltä ovat myös poistuneet. Faneja, varsinkin ulkomaalaisia, jäi paljon odottelemaan keikan jälkeen bändiä, joten totta kai jotkut ovat käärijänkin nähneet. Ei ne mitään salakäytävää pitkin sieltä lähteneet.Tää oli siis kultsan lähellä keikan jälkeen, ja minä olen toki nähnyt kuvatkin vaikkei niitä siellä tumpussa julkaistukaan. Ja siis gf otti kuvat Kärtsästä ja kavereistani, hän ei ole kuvissa itse.
K kertoo yksityisasioistaan biisien kautta. Näin olen ymmärtänyt.Biisissä kertoo että exä petti häntä toisen miehen kanssa 6kk Kärtsän selän takana. En nyt sanoisi miksikään exän syväanalyysiksi vaan enemmän erobiisiksi.
Liiittyy sen verran että oli maaliskuussa mukana kiertuebussissa lähes viikon.Miksi ihmeessä olisi, hän ei liity joksuihin mitenkään?
Justhan se oli niitten kiertueella mukana.Sadie ei liity joksuihin mitenkään, eikä ole ruississa sitä tarkoitin
Silloin oli, koska D:kin oli, ei niistä kumpikaan nyt ole tulossa kuinka tyhmiä oikein olette?Justhan se oli niitten kiertueella mukana.
Täällä on nyt joku kaiken kieltäjä paikalla.
Joo ei yhtään oo biisin aihe tää nainenBiisissä kertoo että exä petti häntä toisen miehen kanssa 6kk Kärtsän selän takana. En nyt sanoisi miksikään exän syväanalyysiksi vaan enemmän erobiisiksi.