K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai että musta ois hauskaa, että Bojan lentäis heti ruissin keikan jälkeen johonkin ja muut joksut jäis tänne pariksi päiväksi viettään aikaa vaikka pilvet pilvet-jätkien kanssa.
Kris ois ihan neuvoton kun joutuisi kerrankin katselemaan seuruetta ylöspäin 😜 (No okei, pilvet pilvet laulaja taitaa olla lyhyempää sorttia, siihen kuvioon kris onkin jo tottunut)
 
vierailija
Toki voi olla välillä näinkin, mutta K:n grillauskuva voisi olla yksi hyvä esimerkki jostain muusta. Esim. joksut olisivat voinet huomioida vaikka juren synttäreitä jotenkin muuten kuin laittamalla kolmea samaa kuvaa julkaisuihin. Olisi varmaan riittänyt tarinassa jokin onnitteluviesti, tämä olisi välittänyt faneille positiivista kuvaa.
Olikohan Maks asialla kolmessa juren kuvassa? Niillähän oli aiemminkin niitä julkaisuja joissa oli monta samaa kuvaa ja niitä sitten poisteltiin ja postailtiin uudestaan. Nyt Lontoon ja sys-kiertueen aikana ei kuitenkaan kertaakaan. No, maksin luulisi hallitsevan noinkin yksinkertaisen somen, mutta en nyt muitakaan sellaisia tyyppejä nähnyt jotka eivät olleet edellisellä kiertueella mukana.
 
vierailija
Ei varmaan yhtenevät fanikunnat haittaa ketään mahdollista uutta kuuntelijaa, mutta se ei ole myöskään edistävä tekijä. On siis aika epätodennäköistä että joku enää tässä vaiheessa tai myöhemmin innostuisi jokereitten musasta käärijän myötävaikutuksesta. Vähän sama jos joku vastaava bändi olisi jonkun baby lasagnan tai vaikka loreenin kavereita ja näkyisivät lähinnä hänen kauttaan. En lähtisi tutustumaan bändiin vaikka he olisivat kuinka paljon esillä, koska ensiajatukseni ei luultavasti olisi että nuo varmaan soittavat minua kiinnostavaa indiemusaa. Sellainen bändi saattaisi jossain vaiheessa jäädä mieleeni nimenä tai naamoina, mutta en silti muistaisi heitä välttämättä muuten kuin siitä loreen/BL-yhteydestä. Jos sitten taas oikein kovasti inhoaisin loreenia/baby lasagnaa, saattaisin ihan aktiivisestikin vältellä kyseistä mielikuvitusbändiä. Ei sen yhteyden siis tarvitse olla mitään yhteisesiintymisiä, kuten CCC eri lavoilla, koska se ei kuitenkaan näy niille, jotka eivät vielä ole bändiin varsinaisesti tutustuneet, eikä kyse ole siitäkään että vain käärijävihaajat jättäisivät tutustumatta. Minä en vähimmässäkään määrin inhoa käärijää, mutta en myöskään kuuntele sentyyppistä musiikkia, vaikka CCC oli mielestäni kaikkien aikojen viisu. Eli jos siis nyt K:n rinnalla näkyisi toistuvasti joku uusi artisti josta en ole kuullut, en luultavasti millään tavalla huomioisi asiaa.
Tää on mun mielestä ihan selvää pässinlihaa. Saman genren musiikkia etsitään yleensä niiden vastaavien bändien joukosta. Esim mä en tiennyt ennestään edes nimeltä Only the poetsia, mutta Jokereiden yhteiskeikan takia lähdin tutkimaan niitten musaa ja huomasin tykkääväni.
 
vierailija
Mä olen varautunut tällaiseen vaihtoehtoon. Tiedot Bojanin elämän ihmissuhteista tällä hetkellä, siis en tarkoita välttämättä seurustelua, ja viime Suomen vierailun tunnelmista ei kyllä enteile sitä, että tulossa olisi pidempää yhdessä oloa.
"Tiedot Bojanin elämän ihmissuhteista", jos nyt pysyttäisiin taas totuudessa. Sun kuvitelmat ja oletukset ei oo tieto. Eikä myöskään ole totuus toi sun mielipide viime Suomen vierailun tunnelmista, sekin on vain sinun tekemä oletus, perustuu muutamaan klippiin. Vastakkaisia mielipiteitäkin on.
 
vierailija
"Tiedot Bojanin elämän ihmissuhteista", jos nyt pysyttäisiin taas totuudessa. Sun kuvitelmat ja oletukset ei oo tieto. Eikä myöskään ole totuus toi sun mielipide viime Suomen vierailun tunnelmista, sekin on vain sinun tekemä oletus, perustuu muutamaan klippiin. Vastakkaisia mielipiteitäkin on.
Tää on totta, minunkaan mielestäni viime vierailun tunnelmassa ei ollut mitään vikana, eikä paljon meille edes siitä näytetty
 
vierailija
Kyllä mä jotenkin haluaisin, että Joksut tutustuis Suomessa myös indie-musaskeneen, kulttuurielämään, taidemuseoihin, hipsteribaareihin ja esim. ravintoloihin, joissa on PÖYTIINTARJOILU. 😅 Sen sijaan ne näkee Vantaata ja Prisman seinän, Flamingon muovisen kauppakeskuksen ja hohtokeilausta ja kammottavasta juntti-Portion Boysista pitäisi innostua joka hemmetin kerralla. 😩 Ja ne baaritkin on aina Ihquja ja karaokea, ei mitään coolimpaa.

Ymmärrän että näkemykseni on osin aika naurettava ja elitistinen, enkä kiellä etteikö Joksuilla olisi näyttänyt olevan hauskaa vaikka NTn aikaan Treen Ihqussa. Ja onhan hohtokeilaus kivaa jne. MUTTA silti… Jotain muutakin välillä plz! Etteivät ala vältellä Suomea ja pidä tätä tylsänä ja muovisessa paikkana, vaan niistä ois aina kiva tulla tänne. Sitä mä ehkä pelkään, en niinkään osaa ajatella siltä kannalta, että miten ne sais mahd. paljon uusia kuuntelijoita.

Mutta joo, mulla on selvästi jonkinlainen sisäinen ristiriita tämän asian kanssa. Toki toivon mahd. paljon Kärpän kaa hengailua Ruissin aikana ja jälkeen, mutta samalla kuitenkin pohdin että mitä se sitten tulee olemaan. Tietysti Joksut tykkää Kärpystä ja vice versa, joten toivotaan että kivaa yhteistä tekemistä löytyisi. Mökkeily jossain kauniissa paikassa ois hieno homma! Ja ilman niitä Porttareita, kiitos! 😅
 
vierailija
Tää on totta, minunkaan mielestäni viime vierailun tunnelmassa ei ollut mitään vikana, eikä paljon meille edes siitä näytetty
Eka iltana näytti tunnelma vielä oklta, mutta loppua kohden muuttu tosi väkinäiseksi vanhan lämmittelemiseksi. Tallinnan yhteisesitys jäi viimeseksi. Kai ne jotain huumoriviestejä muutaman kerran vuodessa toisilleen lähettävät jatkossa.
 
vierailija
Kyllä mä jotenkin haluaisin, että Joksut tutustuis Suomessa myös indie-musaskeneen, kulttuurielämään, taidemuseoihin, hipsteribaareihin ja esim. ravintoloihin, joissa on PÖYTIINTARJOILU. Sen sijaan ne näkee Vantaata ja Prisman seinän, Flamingon muovisen kauppakeskuksen ja hohtokeilausta ja kammottavasta juntti-Portion Boysista pitäisi innostua joka hemmetin kerralla. Ja ne baaritkin on aina Ihquja ja karaokea, ei mitään coolimpaa.

Ymmärrän että näkemykseni on osin aika naurettava ja elitistinen, enkä kiellä etteikö Joksuilla olisi näyttänyt olevan hauskaa vaikka NTn aikaan Treen Ihqussa. Ja onhan hohtokeilaus kivaa jne. MUTTA silti… Jotain muutakin välillä plz! Etteivät ala vältellä Suomea ja pidä tätä tylsänä ja muovisessa paikkana, vaan niistä ois aina kiva tulla tänne. Sitä mä ehkä pelkään, en niinkään osaa ajatella siltä kannalta, että miten ne sais mahd. paljon uusia kuuntelijoita.

Mutta joo, mulla on selvästi jonkinlainen sisäinen ristiriita tämän asian kanssa. Toki toivon mahd. paljon Kärpän kaa hengailua Ruissin aikana ja jälkeen, mutta samalla kuitenkin pohdin että mitä se sitten tulee olemaan. Tietysti Joksut tykkää Kärpystä ja vice versa, joten toivotaan että kivaa yhteistä tekemistä löytyisi. Mökkeily jossain kauniissa paikassa ois hieno homma! Ja ilman niitä Porttareita, kiitos!
Joo aika kapeaksi jää suomikuva. Käärijää, porttareita ja nyt näkivät w95miehen viisuissa. Niin junttimeininkiä ku olla ja voi.
 
vierailija
Kyllä mä jotenkin haluaisin, että Joksut tutustuis Suomessa myös indie-musaskeneen, kulttuurielämään, taidemuseoihin, hipsteribaareihin ja esim. ravintoloihin, joissa on PÖYTIINTARJOILU. Sen sijaan ne näkee Vantaata ja Prisman seinän, Flamingon muovisen kauppakeskuksen ja hohtokeilausta ja kammottavasta juntti-Portion Boysista pitäisi innostua joka hemmetin kerralla. Ja ne baaritkin on aina Ihquja ja karaokea, ei mitään coolimpaa.

Ymmärrän että näkemykseni on osin aika naurettava ja elitistinen, enkä kiellä etteikö Joksuilla olisi näyttänyt olevan hauskaa vaikka NTn aikaan Treen Ihqussa. Ja onhan hohtokeilaus kivaa jne. MUTTA silti… Jotain muutakin välillä plz! Etteivät ala vältellä Suomea ja pidä tätä tylsänä ja muovisessa paikkana, vaan niistä ois aina kiva tulla tänne. Sitä mä ehkä pelkään, en niinkään osaa ajatella siltä kannalta, että miten ne sais mahd. paljon uusia kuuntelijoita.

Mutta joo, mulla on selvästi jonkinlainen sisäinen ristiriita tämän asian kanssa. Toki toivon mahd. paljon Kärpän kaa hengailua Ruissin aikana ja jälkeen, mutta samalla kuitenkin pohdin että mitä se sitten tulee olemaan. Tietysti Joksut tykkää Kärpystä ja vice versa, joten toivotaan että kivaa yhteistä tekemistä löytyisi. Mökkeily jossain kauniissa paikassa ois hieno homma! Ja ilman niitä Porttareita, kiitos!
Tää oli hauska ja samalla oon täysin samaa mieltä.
 
vierailija
"Tiedot Bojanin elämän ihmissuhteista", jos nyt pysyttäisiin taas totuudessa. Sun kuvitelmat ja oletukset ei oo tieto. Eikä myöskään ole totuus toi sun mielipide viime Suomen vierailun tunnelmista, sekin on vain sinun tekemä oletus, perustuu muutamaan klippiin. Vastakkaisia mielipiteitäkin on.
Arvasin, että taas joku vetää herneen nenään, kun mainitee tiedot ihmissuhteista. Tarkoitin näitä, onko paljonkin valhetta: B on viettänyt aikaa Lontoossa ja tutustunut siellä uusiin ihmisiin. Uusia ihmisiä hänen elämässään, en tiedä millä tavalla, mutta kuitenkin : Damon ja Sadie. Todennäköisesti on muitakin, joista vaan emme tiedä. Suomen vierailun tunnelmista on erilaisia tulkintoja, aika moni on sitä mieltä, että ihan putkeen ei mennyt. En tiedä minä, et tiedä sinä. Suuri osa kommenteista täällä on mielipiteitä. Harva täällä totuuksia pystyy kertomaan.
 
vierailija
Kyllä mä jotenkin haluaisin, että Joksut tutustuis Suomessa myös indie-musaskeneen, kulttuurielämään, taidemuseoihin, hipsteribaareihin ja esim. ravintoloihin, joissa on PÖYTIINTARJOILU. Sen sijaan ne näkee Vantaata ja Prisman seinän, Flamingon muovisen kauppakeskuksen ja hohtokeilausta ja kammottavasta juntti-Portion Boysista pitäisi innostua joka hemmetin kerralla. Ja ne baaritkin on aina Ihquja ja karaokea, ei mitään coolimpaa.

Ymmärrän että näkemykseni on osin aika naurettava ja elitistinen, enkä kiellä etteikö Joksuilla olisi näyttänyt olevan hauskaa vaikka NTn aikaan Treen Ihqussa. Ja onhan hohtokeilaus kivaa jne. MUTTA silti… Jotain muutakin välillä plz! Etteivät ala vältellä Suomea ja pidä tätä tylsänä ja muovisessa paikkana, vaan niistä ois aina kiva tulla tänne. Sitä mä ehkä pelkään, en niinkään osaa ajatella siltä kannalta, että miten ne sais mahd. paljon uusia kuuntelijoita.

Mutta joo, mulla on selvästi jonkinlainen sisäinen ristiriita tämän asian kanssa. Toki toivon mahd. paljon Kärpän kaa hengailua Ruissin aikana ja jälkeen, mutta samalla kuitenkin pohdin että mitä se sitten tulee olemaan. Tietysti Joksut tykkää Kärpystä ja vice versa, joten toivotaan että kivaa yhteistä tekemistä löytyisi. Mökkeily jossain kauniissa paikassa ois hieno homma! Ja ilman niitä Porttareita, kiitos!
Samaa oon miettinyt, mutten oo kehdannut sanoa ääneen! Kyllähän ne pitää meitä tän kuvan perusteella niin takapajuisena junttimaana.
 
vierailija
Mä olen myös niin samaa mieltä. Mä en itse enää taida edes pitää K n jutuista kovin paljon. Ja hänen fanittamansa kohteet ei ole sitä, mistä itse tykkään, Erika Vikman, Portion boys, Joost ja Kärpän huumori yleensäkin. Oon menossa ehkä yhä kauemmaksi K n maailmasta.
Mua taas ei pidä täällä enää mikään muu kuin Kärde. Jo ja B ei ole ikinä sytyttänyt ja kun pääsin yli shipistä B ei ole kiinnostanut enää pätkän vertaa. Kärde ja sen jutut nappaa edelleen, mutta toivottavasti ei mene esiintymään Jo:n kanssa Ruississa elleivät oikeasti molemmat sitä halua ja ole kehittäneet jotain muuta kuin sitä iän ikuista ccc:tä Jo:n versioimana, joka ei edes toimi mun mielestä yhtään.
 
vierailija
Arvasin, että taas joku vetää herneen nenään, kun mainitee tiedot ihmissuhteista. Tarkoitin näitä, onko paljonkin valhetta: B on viettänyt aikaa Lontoossa ja tutustunut siellä uusiin ihmisiin. Uusia ihmisiä hänen elämässään, en tiedä millä tavalla, mutta kuitenkin : Damon ja Sadie. Todennäköisesti on muitakin, joista vaan emme tiedä. Suomen vierailun tunnelmista on erilaisia tulkintoja, aika moni on sitä mieltä, että ihan putkeen ei mennyt. En tiedä minä, et tiedä sinä. Suuri osa kommenteista täällä on mielipiteitä. Harva täällä totuuksia pystyy kertomaan.
Opettele sitten puhumaan mielipiteistä, ei tiedoista.
 
vierailija
Kyllä mä jotenkin haluaisin, että Joksut tutustuis Suomessa myös indie-musaskeneen, kulttuurielämään, taidemuseoihin, hipsteribaareihin ja esim. ravintoloihin, joissa on PÖYTIINTARJOILU. Sen sijaan ne näkee Vantaata ja Prisman seinän, Flamingon muovisen kauppakeskuksen ja hohtokeilausta ja kammottavasta juntti-Portion Boysista pitäisi innostua joka hemmetin kerralla. Ja ne baaritkin on aina Ihquja ja karaokea, ei mitään coolimpaa.

Ymmärrän että näkemykseni on osin aika naurettava ja elitistinen, enkä kiellä etteikö Joksuilla olisi näyttänyt olevan hauskaa vaikka NTn aikaan Treen Ihqussa. Ja onhan hohtokeilaus kivaa jne. MUTTA silti… Jotain muutakin välillä plz! Etteivät ala vältellä Suomea ja pidä tätä tylsänä ja muovisessa paikkana, vaan niistä ois aina kiva tulla tänne. Sitä mä ehkä pelkään, en niinkään osaa ajatella siltä kannalta, että miten ne sais mahd. paljon uusia kuuntelijoita.

Mutta joo, mulla on selvästi jonkinlainen sisäinen ristiriita tämän asian kanssa. Toki toivon mahd. paljon Kärpän kaa hengailua Ruissin aikana ja jälkeen, mutta samalla kuitenkin pohdin että mitä se sitten tulee olemaan. Tietysti Joksut tykkää Kärpystä ja vice versa, joten toivotaan että kivaa yhteistä tekemistä löytyisi. Mökkeily jossain kauniissa paikassa ois hieno homma! Ja ilman niitä Porttareita, kiitos!
Oikeesti, mikä hemmetin turistiopas se J on? Kai ne Joksut nyt aikuisina ihmisinä osaa etsiä haluamiaan nähtävyyksiä, jos ei Jn seura nappaa! Ilmeisesti kuitenkin nauttivat enemmän Jn seurasta?
 
vierailija
Kyllä mä jotenkin haluaisin, että Joksut tutustuis Suomessa myös indie-musaskeneen, kulttuurielämään, taidemuseoihin, hipsteribaareihin ja esim. ravintoloihin, joissa on PÖYTIINTARJOILU. Sen sijaan ne näkee Vantaata ja Prisman seinän, Flamingon muovisen kauppakeskuksen ja hohtokeilausta ja kammottavasta juntti-Portion Boysista pitäisi innostua joka hemmetin kerralla. Ja ne baaritkin on aina Ihquja ja karaokea, ei mitään coolimpaa.

Ymmärrän että näkemykseni on osin aika naurettava ja elitistinen, enkä kiellä etteikö Joksuilla olisi näyttänyt olevan hauskaa vaikka NTn aikaan Treen Ihqussa. Ja onhan hohtokeilaus kivaa jne. MUTTA silti… Jotain muutakin välillä plz! Etteivät ala vältellä Suomea ja pidä tätä tylsänä ja muovisessa paikkana, vaan niistä ois aina kiva tulla tänne. Sitä mä ehkä pelkään, en niinkään osaa ajatella siltä kannalta, että miten ne sais mahd. paljon uusia kuuntelijoita.

Mutta joo, mulla on selvästi jonkinlainen sisäinen ristiriita tämän asian kanssa. Toki toivon mahd. paljon Kärpän kaa hengailua Ruissin aikana ja jälkeen, mutta samalla kuitenkin pohdin että mitä se sitten tulee olemaan. Tietysti Joksut tykkää Kärpystä ja vice versa, joten toivotaan että kivaa yhteistä tekemistä löytyisi. Mökkeily jossain kauniissa paikassa ois hieno homma! Ja ilman niitä Porttareita, kiitos!
Siis oon miettinyt kaikkia näitä luettelemiasi asioita, ihan sanasta sanaan mun ajatukset. :D Joksut kertoivat Lontoossa mieltyneensä Camdeniin niin aika kaukana on joku Flamingo ja Ihku siitä.

Ja totta kai voivat tykätä erilaisista paikoista, mutta toivon että pääsevät näkemään Suomea monipuolisesti. Boitsuhan oli silloin Rautalammin keikan aikaan Kalliossa pyörimässä sentään. Ja ei me tiedetä mitä kaikkea Joksut puuhasi ennen Kultsan keikkoja, K sanoi radiossa että ovat pyörineet siellä sun täällä.
 
vierailija
Joksut taas puhuneet puuta heinää nyt eivät sitten muka olekaan katsoneet euroviisuja, vaikka juuri viikkokirjeessä kertoivat katsoneensa, mennään taas twitteristien mielipiteiden mukaan ja takki kääntyy
 

Yhteistyössä