K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin siis mä tuossa selitinkin että olen ajatellut heidän ihan tarkoituksellisesti pitävän sitä hupparia juuri noin kuin sanot, mutta käsitykseni perustui siihen että luulin bojanin pukeneen sen päälleen heti Berliinin soundcheckiin. Näin ei ollutkaan, vaan se näkyi vasta Pariisissa, jolloin s oli jo useamman keikan ajan ollut poissa kiertueelta. Kai se nyt heti olisi siihen kietoutunut jos se toisen ikävä sillä vaatteella kerran helpottuu.

Tuosta viimeisestä väittämästäsi olen taas ihan perusteellisesti eri mieltä. Toisten vaatteita käytetään kyllä monista, usein hyvin käytännönläheisistä, syistä. Varmasti paljon harvinaisempaa on käyttää jonkun vaatetta ihan vain kietoutuakseen siihen ikävän takia.
Nostelen täältä takamatkalta, mutta Kris F:n havainto Damonista oli Hampurista. Sadie on saattanut olla vielä mukana silloin myös. Hampurin ja Pariisin välissä on vain Utrechtin keikka ja siellä B oli bäkkärillä ilman paitaa ja soundcheckissä t-paidassa. Hänellä on siis saattanut olla huppari jo käytössä mutta keikkapaikalla on saattanut olla kuuma tms. En siis vielä heittäisi romukoppaan sitä teoriaa että Sadie jätti hupparin jäähyväislahjaksi ja B sitten käytti sitä ikävissään melkein koko ajan.
 
vierailija
Nostelen täältä takamatkalta, mutta Kris F:n havainto Damonista oli Hampurista. Sadie on saattanut olla vielä mukana silloin myös. Hampurin ja Pariisin välissä on vain Utrechtin keikka ja siellä B oli bäkkärillä ilman paitaa ja soundcheckissä t-paidassa. Hänellä on siis saattanut olla huppari jo käytössä mutta keikkapaikalla on saattanut olla kuuma tms. En siis vielä heittäisi romukoppaan sitä teoriaa että Sadie jätti hupparin jäähyväislahjaksi ja B sitten käytti sitä ikävissään melkein koko ajan.
Voi voi enpä nyt oikein usko tähän
 
vierailija
Nostelen täältä takamatkalta, mutta Kris F:n havainto Damonista oli Hampurista. Sadie on saattanut olla vielä mukana silloin myös. Hampurin ja Pariisin välissä on vain Utrechtin keikka ja siellä B oli bäkkärillä ilman paitaa ja soundcheckissä t-paidassa. Hänellä on siis saattanut olla huppari jo käytössä mutta keikkapaikalla on saattanut olla kuuma tms. En siis vielä heittäisi romukoppaan sitä teoriaa että Sadie jätti hupparin jäähyväislahjaksi ja B sitten käytti sitä ikävissään melkein koko ajan.
Mä oon vähän mielikuvitkseton vissiin, kun en tajua miksi nimenomaan huppari, jonka se sitten kuitenkin vei new yorkiin ja jätti sinne. Eli jos se huppari on just niin ihana ja tärkeä, miksei sadie pyörinyt siihen uudestaan tuoksujaan ja antanut bojanille hampuriin vietäväksi.
 
vierailija
Mä oon vähän mielikuvitkseton vissiin, kun en tajua miksi nimenomaan huppari, jonka se sitten kuitenkin vei new yorkiin ja jätti sinne. Eli jos se huppari on just niin ihana ja tärkeä, miksei sadie pyörinyt siihen uudestaan tuoksujaan ja antanut bojanille hampuriin vietäväksi.
Jos se antoi sille jonkun muun vaatteensa? Vaikika käytetyt stringit :D
 
vierailija
Nostelen täältä takamatkalta, mutta Kris F:n havainto Damonista oli Hampurista. Sadie on saattanut olla vielä mukana silloin myös. Hampurin ja Pariisin välissä on vain Utrechtin keikka ja siellä B oli bäkkärillä ilman paitaa ja soundcheckissä t-paidassa. Hänellä on siis saattanut olla huppari jo käytössä mutta keikkapaikalla on saattanut olla kuuma tms. En siis vielä heittäisi romukoppaan sitä teoriaa että Sadie jätti hupparin jäähyväislahjaksi ja B sitten käytti sitä ikävissään melkein koko ajan.
Musta on erityisen ratkaisevaa että tällainen luotettava omalla nimellään ja naamallaan livettäjä ei väittänyt nähneensä sadieta. Sen näkymiset eri kaupungeissa on olleet niin epämääräisiä ja yleensä vaan yksittäisen ihmisen todistamia, että on muutenkin vaikea uskoa sen olleen niillä kaikilla keikoilla mukana (etenkin kun se oli just aloittanut oman osuutensa filmaukset atlantassa). Jos se olisi ollut edelleen mukana, en keksi yhtään järkevää syytä miksei se olisi ollut katsomassa keikkaa.
 
vierailija
Musta on erityisen ratkaisevaa että tällainen luotettava omalla nimellään ja naamallaan livettäjä ei väittänyt nähneensä sadieta. Sen näkymiset eri kaupungeissa on olleet niin epämääräisiä ja yleensä vaan yksittäisen ihmisen todistamia, että on muutenkin vaikea uskoa sen olleen niillä kaikilla keikoilla mukana (etenkin kun se oli just aloittanut oman osuutensa filmaukset atlantassa). Jos se olisi ollut edelleen mukana, en keksi yhtään järkevää syytä miksei se olisi ollut katsomassa keikkaa.
En itsekään vielä 100% usko että Sadie on ollut siellä, mutta ihan hyvin voi olla että Kris F nyt vaan sattui näkemään Damonin yksinään kun tuskin he ovat jatkuvasti toistensa kyljissä kiinni olleet. Tai jos Kris ei ole tunnistanut Sadiea. Siinä livessä kyllä toinen järkevän oloinen fani sanoi omalla nimellä ja naamallaan nähneensä Sadien ja Damonin Malmön keikalla.
 
vierailija
Voi olla Mutta sit on vähän turha romantisoida sitä hupparia, kuinka ne haluaa kietoutua toisiinsa vuorotellen, kun sillä ei varsinaisesti vuorotella ja jos se nuuhkittava vaatekappalekin vaihtuu
Siis sehän juuri on sitä vuorottelua että huppari on nyt Nykissä Sadiella kun se oli ensin marinoitunut Boitsun hajuissa pari viikkoa. Ja ehkä loppukesästä palaa taas Bojanin päälle.
 
vierailija
Ihan yleisesti tosta hupparin käytöstä tuli mieleen, että soundcheckin aikana oli tavallisesti aika kylmä. Crew saattoi kuljeskella muhkeat takit päällä sen aikana ja bändilläkin oli välillä pipoa ja palttoota. Kävin viidessä soundcheckissä ja eka kerta vähän yllätti kun palelsi ihan kunnolla. Nopeasti siellä sitten lämpeni kun koko yleisö pääsi sisään.
 
vierailija
En itsekään vielä 100% usko että Sadie on ollut siellä, mutta ihan hyvin voi olla että Kris F nyt vaan sattui näkemään Damonin yksinään kun tuskin he ovat jatkuvasti toistensa kyljissä kiinni olleet. Tai jos Kris ei ole tunnistanut Sadiea. Siinä livessä kyllä toinen järkevän oloinen fani sanoi omalla nimellä ja naamallaan nähneensä Sadien ja Damonin Malmön keikalla.
Mä luulen ettei ne kyllä keikan aikana ole toisistaan erkaantuneet. Ei kai kovin tavallista ole mennä kaverin kanssa keikalle ja lähteä siitä johonkin ihan eri paikkaan katsomaan?
 
vierailija
Missä oli niitä kuvia bojanista madridissa se huppari päällä? Siis ei oo pakko linkkiä etsiä, mut jos joku muistaisi että näkyikö niitä twitterissä, instassa, tumpussa vai muualla.
 

Yhteistyössä