K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeassa olet tuosta vaatteiden käytöstä. Mä olen itse asiassa itsekin nuorempana käyttänyt useitakin silloisen kämppäkaverini vaatteita. Mulla oli yksi syy se, että en mielestäni osannut valita itselleni vaatteita ja oli jotenkin helppo napata joku kaverin vaate. Tänä vuonna vielä löysin tavaroistani hänen myssynsä, vaikka opiskeluajoista on niin kauan, etten edes haluaisi muistaa kuluneiden vuosien määrää. Silti tuo Boitsun ja Sadien vaatteiden vaihto on vähän eri juttu. En oikein löydä Bojanille muuta syytä käyttää sitä hupparia kuin, että se on juuri Sadien. Bojan kai käytti sitä paljonkin.
Siis miksei syyksi riitä ihan vaan että se huppari on mukava päällä? Miksi juuri sadie olisi vaatteen olennaisin asia?
 
vierailija
Siis se oli ensin Sadien päällä lontoossa, sitten bojanin päällä kiertueella ja nyt Sadien päällä nycissä. Nyt on mielenkiintosta seurata missä ja kumman päällä se on seuraavaksi.
Missä se näkyy Sadiellä Lontoossa? Aiemmin on puhuttu näistä New Yorkin maaliskuisista kuvista, mutta tämä huppari ei ainakaan ole sama kuin B:llä. Sadien hupparissa on sisäpuolella jokin musta lappu oikealla ylhäällä vetskarin vieressä, B:n hupparissa sellaista ei ole.

 
vierailija
Missä se näkyy Sadiellä Lontoossa? Aiemmin on puhuttu näistä New Yorkin maaliskuisista kuvista, mutta tämä huppari ei ainakaan ole sama kuin B:llä. Sadien hupparissa on sisäpuolella jokin musta lappu oikealla ylhäällä vetskarin vieressä, B:n hupparissa sellaista ei ole.

Mä en tiedä Lontoosta, mutta siinä Rosen postaamassa missä Sadie makaa lattialla näkyy se huppari.
 
vierailija
Missä se näkyy Sadiellä Lontoossa? Aiemmin on puhuttu näistä New Yorkin maaliskuisista kuvista, mutta tämä huppari ei ainakaan ole sama kuin B:llä. Sadien hupparissa on sisäpuolella jokin musta lappu oikealla ylhäällä vetskarin vieressä, B:n hupparissa sellaista ei ole.

Oliko niissä Damonin postaamissa kuvissa Lontoosta se huppari? Se kuvasarja missä D on Krisin kanssa ja sylikuva. Eikö niissäkin ollut Sadie? Damonin instassa, en nyt itse pääse instaan.
 
vierailija
vierailija
Oliko niissä Damonin postaamissa kuvissa Lontoosta se huppari? Se kuvasarja missä D on Krisin kanssa ja sylikuva. Eikö niissäkin ollut Sadie? Damonin instassa, en nyt itse pääse instaan.
Sadiellä oli kuviollinen huppari siinä kuvasarjassa olevalla videolla. Damonilla näyttää olevan yksivärinen huppari sylikuvassa, mutta kuvasta ei näy, onko hupparissa vetskaria.
 

Yhteistyössä