K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon saanut bannit An käytöstä. En tajua. Mitä ihmettä? Ei kai tämä voi oikeesti olla edes mahdollista 🤣 tyhjennän välimuistin ja käynnistän puhelimen uudelleen, voi elämä.
 
vierailija
Mä en usko että sadieta mitenkään erityisesti edes piilotellaan. Jos kaikki näköhavainnot on totta, hän on ainakin hengannut ennen jotain keikkaa tupakkapaikalla niin että fanitkin ovat sinne päässeet juttusille, hän on odotellut keikan alkua parvella täysin näkyvillä, lähtenyt fanien silmien edessä keikalta taksiin Damonin kanssa, kätellyt fania, seisoskellut janin ja damonin kanssa keikan jälkeen ulkona (jälleen fani on päässyt juttelemaan), istunut katsomossa ilmeisen tavallisilla paikoilla (fanit kertoivat olleensa niiden vieressä istumapaikoilla) jne. Ymmärrän että hän voi vältellä väkijoukkoja ja mennä edeltä tai jälkikäteen bussiin, mutta vissiin joka keikalla berliinistä hampuriin se on nähty, niin ei se vissiin kovin vakavasti yritä olla katseiden ulottumattomissa. Luultavasti sitä on myös kuvattu noissa kaikissa paikoissa, vaikkei kuvia olisikaan missään somessa näkynyt.
Apua, noi jutut kuulostaa kyllä ihan päättömiltä noin listattuna. Oon siis lukenut noi ihan samat tumpusta ja twitteristä, mutta kieltämättä ainakin nuo joissa ihan vaan pari tyyppiä on nähnyt Janin röökillä Sadien ja damonin kanssa on vähän turhan epäuskottavia. Joka nurkassa oli kymmenittäin faneja väijymässä vilauksia joksuista, mutta ihan vaan pari kaverusta sit päätyi siihen tupakkapaikalle juttelemaan niille?
 
vierailija
Apua, noi jutut kuulostaa kyllä ihan päättömiltä noin listattuna. Oon siis lukenut noi ihan samat tumpusta ja twitteristä, mutta kieltämättä ainakin nuo joissa ihan vaan pari tyyppiä on nähnyt Janin röökillä Sadien ja damonin kanssa on vähän turhan epäuskottavia. Joka nurkassa oli kymmenittäin faneja väijymässä vilauksia joksuista, mutta ihan vaan pari kaverusta sit päätyi siihen tupakkapaikalle juttelemaan niille?
Oliko nämä tyypit jotka siitä tupakkapaikasta raportoivat siis kaverukset? Kertoiko ne mitään yksityiskohtia?
 
vierailija
Oliko nämä tyypit jotka siitä tupakkapaikasta raportoivat siis kaverukset? Kertoiko ne mitään yksityiskohtia?
Ei vaan joku kertoi twitterissä nähneensä keikkapaikan luona Janin tupakalla ja S ja D olivat seurana. Hän meni kaverinsa kanssa juttelemaan Janille, kysyivät mm tulevatko he vielä myöhemmin juttelemaan faneille. Sadiesta ja damonista ei sanonut mitään muuta kuin että ne olivat siinä myös. Jonkun toisen tupakkajutun luin tumpusta ja siinä mun mielestä mainittiin primoz. En muista mistä keikoista ois ollut kyse, mutta ei jäänyt sellaista kuvaa että olisivat olleet kavereita.
 
vierailija
Ei vaan joku kertoi twitterissä nähneensä keikkapaikan luona Janin tupakalla ja S ja D olivat seurana. Hän meni kaverinsa kanssa juttelemaan Janille, kysyivät mm tulevatko he vielä myöhemmin juttelemaan faneille. Sadiesta ja damonista ei sanonut mitään muuta kuin että ne olivat siinä myös. Jonkun toisen tupakkajutun luin tumpusta ja siinä mun mielestä mainittiin primoz. En muista mistä keikoista ois ollut kyse, mutta ei jäänyt sellaista kuvaa että olisivat olleet kavereita.
Okei, mä muistan sen vauvalta Müncheniin lähteneen raportoineen Promozin tupakalla jonon vieressä. Oisko Jan & co. voineet olla syrjässä jonottajista esim. venuen takana tupakalla? Silloin heitä ei olisi välttämättä moni huomannut. On Jan ja Jure varmaan Kultsallakin käyneet tupakalla siellä talon takana.
 
vierailija
Okei, mä muistan sen vauvalta Müncheniin lähteneen raportoineen Promozin tupakalla jonon vieressä. Oisko Jan & co. voineet olla syrjässä jonottajista esim. venuen takana tupakalla? Silloin heitä ei olisi välttämättä moni huomannut. On Jan ja Jure varmaan Kultsallakin käyneet tupakalla siellä talon takana.
Jan, sadie ja Damon oli Berliinistä. Tviitissä sanottiin että ne oli ulkona heti keikan jälkeen.

Eri
 
vierailija
Mä en oo nähny kuvia!!! Onko linkkejä?!

Siis joku on väittänyt nähneensä siinä sadien, mutta tosiaan kukaan muu ei ole.
En valitettavasti muista yhtään ketkä niitä kuvia laitt
Mä en oo nähny kuvia!!! Onko linkkejä?!

Siis joku on väittänyt nähneensä siinä sadien, mutta tosiaan kukaan muu ei ole.
Oiskohan se sit ollut Leipzigistä, saatan muistaa väärin. En niin Damonista tai Janista välitä niin en kiinnittänyt huomiota kummalta keikalta kuvat oli.
 
vierailija
Koitin twitteristä etsiä näitä sadien nähneitä ja kieltämättä vähän samat fiilikset ku siinä "salaperäisessä ranskalaismiehessä", jota ei sit ollut olemassakaan. Joku kysyy että mistä tiedetään että sadie on leipzigissa js sille vastataan, että se oli eilen berliinissä, ihmiset näki sen 😂
 
vierailija
Koitin twitteristä etsiä näitä sadien nähneitä ja kieltämättä vähän samat fiilikset ku siinä "salaperäisessä ranskalaismiehessä", jota ei sit ollut olemassakaan. Joku kysyy että mistä tiedetään että sadie on leipzigissa js sille vastataan, että se oli eilen berliinissä, ihmiset näki sen
Mä voisin uskoa sen livessä näkyvän hahmon perusteella että se oli Sadie Leipzigissä mutta ymmärrän että monet varmasti haluavat parempia todisteita uskoakseen. 😅
 
vierailija
Mä voisin uskoa sen livessä näkyvän hahmon perusteella että se oli Sadie Leipzigissä mutta ymmärrän että monet varmasti haluavat parempia todisteita uskoakseen.
Mulle uppoaisi kyllä Berliini ja Leipzig aika helposti, mutta ihan koko ruotsia ja Norjaa en vaan jaksa uskoa. Jokuhan jo väitti sen olleen Pariisin keikallakin. Luulen että niitä "tosi varmoja" näköhavaintoja tulee aina kun jotain oikein kovasti odotetaan. Kyllähän tumpussakin yksi vannoi nähneensä sadien lähtevän keikkapaikalta, mutta sanoi siinä samalla että ei oikein tiedä koko tyyppiä eikä muistanut sen sukunimeäkään. Eli sieltä on voinut lähteä suunnilleen kuka hyvänsä, jos tunnistus on noinkin varmaa.
 
vierailija
Mulle uppoaisi kyllä Berliini ja Leipzig aika helposti, mutta ihan koko ruotsia ja Norjaa en vaan jaksa uskoa. Jokuhan jo väitti sen olleen Pariisin keikallakin. Luulen että niitä "tosi varmoja" näköhavaintoja tulee aina kun jotain oikein kovasti odotetaan. Kyllähän tumpussakin yksi vannoi nähneensä sadien lähtevän keikkapaikalta, mutta sanoi siinä samalla että ei oikein tiedä koko tyyppiä eikä muistanut sen sukunimeäkään. Eli sieltä on voinut lähteä suunnilleen kuka hyvänsä, jos tunnistus on noinkin varmaa.
Oon samoilla linjoilla. Ei ois mikään ihme, jos muutama ihminen olis erehtynyt, kun ne havainnot on eri paikoista, eikä kaikki samasta. Parilla keikalla on hyvin voinutkin olla mukana.
 
vierailija
Mulle uppoaisi kyllä Berliini ja Leipzig aika helposti, mutta ihan koko ruotsia ja Norjaa en vaan jaksa uskoa. Jokuhan jo väitti sen olleen Pariisin keikallakin. Luulen että niitä "tosi varmoja" näköhavaintoja tulee aina kun jotain oikein kovasti odotetaan. Kyllähän tumpussakin yksi vannoi nähneensä sadien lähtevän keikkapaikalta, mutta sanoi siinä samalla että ei oikein tiedä koko tyyppiä eikä muistanut sen sukunimeäkään. Eli sieltä on voinut lähteä suunnilleen kuka hyvänsä, jos tunnistus on noinkin varmaa.
Mun mielestä se tumpun keikkapaikalta poistuminen oli ihan uskottava. Hän kuitenkin tiesi Sadien olevan Damonin BFF eli varmasti tunnistaa hänet kyllä vaikka ei sukunimeä muista. Sitä en tiennytkään että Pariisistakin oli muka näköhavaintoja. Itse uskon että Sadie oli mukana Berliinistä Osloon tai Hampuriin.
 
vierailija
Mun mielestä se tumpun keikkapaikalta poistuminen oli ihan uskottava. Hän kuitenkin tiesi Sadien olevan Damonin BFF eli varmasti tunnistaa hänet kyllä vaikka ei sukunimeä muista. Sitä en tiennytkään että Pariisistakin oli muka näköhavaintoja. Itse uskon että Sadie oli mukana Berliinistä Osloon tai Hampuriin.
Jos oikein muistan niin se Pariisin havainto oli joltain ensisijaisesti sadie-fanilta, joka osasi nimetä kyllä joksut mutta ei tainnut olla ehkä ihan kartalla siitä missä koko bändi oli kiertänyt ja missä sadie oli ehkä ollut paikalla. Mutta noinhan ne jutut kulkee ja matkan varrella muuttuu. Paitsi että mistäs minäkään tiedän onko se sadie ollut siellä pariisinkin keikalla 😄
 
vierailija
Jos oikein muistan niin se Pariisin havainto oli joltain ensisijaisesti sadie-fanilta, joka osasi nimetä kyllä joksut mutta ei tainnut olla ehkä ihan kartalla siitä missä koko bändi oli kiertänyt ja missä sadie oli ehkä ollut paikalla. Mutta noinhan ne jutut kulkee ja matkan varrella muuttuu. Paitsi että mistäs minäkään tiedän onko se sadie ollut siellä pariisinkin keikalla
Pariisin keikalla oli ainakin the huppari ekan kerran Boitsun päällä. :D
 
vierailija
Tuolla on se joka näki sadien Berliinissä Janin ja damonin kanssa. Mä en kyllä nyt usko tuota. Sadien olisi ulkona nähnyt joku muukin. Moni muu! Keikalla on voinut hyvinkin olla, mutta edes tuo jan ei ole uskottava tuossa vaiheessa.
Joo en tuon perusteella uskoisi. Tuolla tilillä on muutenkin vain 1 seuraaja ja 11 seurattua.
 

Yhteistyössä