K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle se kuuluisa huppari on tärkeä todiste. Käyttävät sitä vuorotellen.
Musta se voi ihan hyvin olla sama huppari, mutta ei ne nyt varsinaisesti ole sitä vuorotellen käyttäneet. Bojan nappasi sen Berliinissä päälleen, olipa syy mikä hyvänsä, ja seuraavaksi sadie piti sitä ihan kotikonnuillaan. Vuorotellen olisi mun mielestä sitä että se olisi nähty ensi toisen, sitten toisen, ja sitten taas sen ekan päällä jne. Nythän se siis oli pari viikkoa putkeen bojanilla ja sitten se mitä ilmeisimmin palautti sen. Tää menee vielä ihan helposti siihen että boitsulta alkoi puhtaat vaatteet olla lopussa.
 
vierailija
Joksuilla on pitempi tauko viikonlopun keikan jälkeen. Jos B. katoaa johonkin Lontooseen tai USA:aan, siitä voi vetää taas jotain johtopäätöksiä.
Lontoosta en vetäisi vielä mitään, koska se on nyt sille tuttu ja siellä voi olla monia tuttuja ja juttuja joiden ääreen se mielellään palaa. New York näyttäisi kyllä jo vähän merkityksellisemmältä, vaikka toistaiseksi en hupparista huolimatta usko mihinkään suhteeseen. Johonkin säätöön korkeintaan.
 
vierailija
Musta se voi ihan hyvin olla sama huppari, mutta ei ne nyt varsinaisesti ole sitä vuorotellen käyttäneet. Bojan nappasi sen Berliinissä päälleen, olipa syy mikä hyvänsä, ja seuraavaksi sadie piti sitä ihan kotikonnuillaan. Vuorotellen olisi mun mielestä sitä että se olisi nähty ensi toisen, sitten toisen, ja sitten taas sen ekan päällä jne. Nythän se siis oli pari viikkoa putkeen bojanilla ja sitten se mitä ilmeisimmin palautti sen. Tää menee vielä ihan helposti siihen että boitsulta alkoi puhtaat vaatteet olla lopussa.
Hauskaa, että erilaiset pusakat ja pitsipaidat saavat merkityksiä tässä kokonaisuudessa. Pasipaita, kostopitsi ja nyt huppari. Puhtaista vaatteista puheen ollen, Boitsu varmaan osaa kävellä vaatepuotiin ja ostaa itselleen lisää vaatteita. Ei siinä Sadien apua tarvita. Kenen tuo musta huppari nyt alun perin sitten on? Sadien?
 
vierailija
Mä just muistelin että mulle tarttui nuoruusvuosina yhden jos toisenkin paitoja ja huppareita ja yhdet samettihousutkin jäi moneksi vuodeksi 😀 Mitään varsinaista seurustelua ei kenenkään kanssa ollut, mutta yhden flanellipaitatyypin kanssa vähän enemmän lähennyttiin. Olisin kyllä ärtynyt jos niiden paitojen käyttämistä olisi kommentoitu toisen tuoksuissa marinoitumiseksi, mutta toisaalta sen suuren rakkauden villapaitaan kyllä kietouduin juuri siksi (ja sit kun se mut julmasti jätti niin leikkelin sen paidan kymmeniksi suikaleiksi 🙈 Kaduin jo sillä samalla hetkellä tekoani koska se oli sen siskon neuloma paita)
 
vierailija
Hauskaa, että erilaiset pusakat ja pitsipaidat saavat merkityksiä tässä kokonaisuudessa. Pasipaita, kostopitsi ja nyt huppari. Puhtaista vaatteista puheen ollen, Boitsu varmaan osaa kävellä vaatepuotiin ja ostaa itselleen lisää vaatteita. Ei siinä Sadien apua tarvita. Kenen tuo musta huppari nyt alun perin sitten on? Sadien?
En oo ainakaan koskaan nähnyt sitä bojanilla aiemmin, sadiellä se näytti siinä yhdessä kuvassa olevan.

Voin siis helposti kuvitella että bojan nappaa hupparin jostain sohvan reunalta, laittaa päälleen ja toteaa että hei täähän on hyvä, mistäs tää on tullut. Heillä tuntuu joksuporukassa vaatteet olevan aika yhteisiä ja parin takahuonekuvan perusteella kasat on aika katastrofaalisia. Vielä helpommin voin kuvitella että yhden käytön jälkeen sadie toteaa että juu, voit pitää seuraavaan pesuun saakka, paino sanalla pesu. En siis ihan varauksetta usko että sitä hupparia olisi maaliskuusta saakka pidetty yhteisissä liemissä ja sadie nyt siksi käyttäisi sitä, että siinä on bojanin aromit. Sehän on sen oma huppari, kai se sitä käyttää ihan normaaliin tapaan.
 
vierailija
En oo ainakaan koskaan nähnyt sitä bojanilla aiemmin, sadiellä se näytti siinä yhdessä kuvassa olevan.

Voin siis helposti kuvitella että bojan nappaa hupparin jostain sohvan reunalta, laittaa päälleen ja toteaa että hei täähän on hyvä, mistäs tää on tullut. Heillä tuntuu joksuporukassa vaatteet olevan aika yhteisiä ja parin takahuonekuvan perusteella kasat on aika katastrofaalisia. Vielä helpommin voin kuvitella että yhden käytön jälkeen sadie toteaa että juu, voit pitää seuraavaan pesuun saakka, paino sanalla pesu. En siis ihan varauksetta usko että sitä hupparia olisi maaliskuusta saakka pidetty yhteisissä liemissä ja sadie nyt siksi käyttäisi sitä, että siinä on bojanin aromit. Sehän on sen oma huppari, kai se sitä käyttää ihan normaaliin tapaan.
Jopas sadun keksit.
 
vierailija
Ei sitä kyllä yleensä tarvita mitään suurta rakkautta, jonka perässä lähdetään toiseen maahan. Kivaahan sekin toki olisi, mutta ihan vaan kaveripohjaltakin kyllä voi matkustaa. Onhan se kärtsäkin luvannut vastavierailua sloveniaan, eikä siinäkään mitään suurta rakkautta varmasti ole, koska sellainen sillä on jo kotona. Bojan on selvästi sen tyyppinen, että voi lähteä helposti liikkeelle, matkustaa yksinkin, eikä tarvitse pitkiä suunnitteluaikoja matkustamiselle. Se, että lähtee johonkin, ei siis vielä ole merkki rakastumisesta.

Sitten jos ne matkat alkaa aina suuntautua samaan kohteeseen ja esim. joku huppari liikkuu toistuvasti mannerten välillä, on jo ehkä vähän enemmän merkkejä siitä, että jotain orastavaa on käynnissä.
Ihan samaa mieltä tästä.
 
vierailija
Hauskaa, että erilaiset pusakat ja pitsipaidat saavat merkityksiä tässä kokonaisuudessa. Pasipaita, kostopitsi ja nyt huppari. Puhtaista vaatteista puheen ollen, Boitsu varmaan osaa kävellä vaatepuotiin ja ostaa itselleen lisää vaatteita. Ei siinä Sadien apua tarvita. Kenen tuo musta huppari nyt alun perin sitten on? Sadien?
Mutta jos toisella on vaatteet kiertueella lopussa ja vain vähän mahdollisuuksia pyykkäykseen, niin ihan ystäväkin voisi antaa oman puhtaan hupparin lainaan, jos itsellä on riittävän monta mukana. Ei siihen aina suhdetta tarvita.
 
vierailija
Mutta jos toisella on vaatteet kiertueella lopussa ja vain vähän mahdollisuuksia pyykkäykseen, niin ihan ystäväkin voisi antaa oman puhtaan hupparin lainaan, jos itsellä on riittävän monta mukana. Ei siihen aina suhdetta tarvita.
Tarkoitan että toki voisi ostaa, mutta tilanne on saattanut hoitua nopeammin siten, että toinen on valitellut puhtaiden vaatteiden olevan lopussa, niin toinen on antanut hupparin ja sanonut että ota tuosta lainaan. Se selittäisi senkin, miksi huppari oli niin tiiviisti päällä, jos muut päällyspaidat oli jo pyykkikasassa.
 
vierailija
Uskon, että menee. Jos menee, niin kertookohan sen. Sadie tosin voi tulla Eurooppaan.
Olen samaa mieltä. Minulle tilanne on selvää pässinlihaa hupparin, nykin reissun ja BL:n haastiksen kaikkien linjautuessa yhteen. Jos seuraavalla tauolla B päätyy samaan paikkaan kuin S (erityisesti jos hän itse matkustaa nykiin), niin koko homma on täysin varma omassa mielessäni. Muut voivat selitellä miten tahtovat.
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Minulle tilanne on selvää pässinlihaa hupparin, nykin reissun ja BL:n haastiksen kaikkien linjautuessa yhteen. Jos seuraavalla tauolla B päätyy samaan paikkaan kuin S (erityisesti jos hän itse matkustaa nykiin), niin koko homma on täysin varma omassa mielessäni. Muut voivat selitellä miten tahtovat.
Sanasta sanaan näin.
 
vierailija
Selvää pässinlihaa että bojan ja sadie seukkaa/tapailee. Miten joku voiki selitellä itselleen jtn muuta😂 hyvännäkösiä ihmisiä molemmat, samaa ikäluokkaa jne, mikseivät voisi helpostikin ihastua toisiinsa? Bojan tuskin muutenkaa tulevaa kumppania tulee löytään mistään taviksesta enää.
 
vierailija
Selvää pässinlihaa että bojan ja sadie seukkaa/tapailee. Miten joku voiki selitellä itselleen jtn muuta hyvännäkösiä ihmisiä molemmat, samaa ikäluokkaa jne, mikseivät voisi helpostikin ihastua toisiinsa? Bojan tuskin muutenkaa tulevaa kumppania tulee löytään mistään taviksesta enää.
No jep, on kyllä jännä että joillekkin mikä tahansa muu selitys tuntuu todennäköisemmältä kuin seurustelu/tapailusuhde
 

Yhteistyössä