K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen sitten varmaan vaan eri mieltä siitä miten asian voi muotoilla.. Osa on myös sitä mieltä että se ketju pilattiin kun niitä sääntöjä vaihdettiin kesken risteilyn ja ehkä siitä tulee sitä kapinointia.
Harmi kun tämän palstan nimeksi ei laitettu jotain no rules tyylistä.
Ja osa taas on ollut riemuissaan uusista säännöistä. Osalla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen. Omasta mielestäni ne säännöt sinne tuli tarpeeseen ja oikeaan hetkeen, ja se siitä. Nyt ollaan tässä, ja turha valittaa enää, kun tilanne on jo muuttunut ja on tämäkin paikka.
 
vierailija
Mielenkiinnolla odotan, että matkustaako B jenkkeihin useita kertoja nyt kesällä. JOS jokin suhde on, on varmaan vaikea olla niin paljon erossa. Nytkään siis ei ole tietoa edes että missä maassa B on?
 
vierailija
Miten sääntöjä muutettiin? Ainahan vauvan ketjut on ollu vaan K&B shippiä? Joo ehkä vähän turhan paljon siellä on vängätty ettei ketään muuta sais edes mainita nimeltä, mutta silti.
Emopaatilla meno oli paljon vapaampaa ja huumori sai kukkia vaikka mihin suuntaan. Ei ollut myöskään sääntöjankkausta koska aloitusviestiin ei oltu sääntöjä laitettu vaan jotakuinkin että täällä fiilistellään kaikkia k ja b julkaisuja. Moni on täällä kirjoitellut että kaipaa nimenomaan sitä kesän menoa.
 
vierailija
Joillekin (aika monille?) on vaikeaa hyväksyä sitä, että eri ihmisillä on eri toiveet näiden keskustelujen sisällöstä. Mun toive on, että olis edes yksi ketju tästä mua kiinnostavasta aiheesta (K ja B yhdessä ja erikseen, shippi-ilmiönä ja oikeina ihmisinä), jossa ei olisi sääntöjä siitä, kenestä ja mistä saa puhua kenenkin yhteydessä. Mutta ei tämä ketju ja muut osallistujat ole sitä mulle velkaa.
 
vierailija
No mikä tää Sadie-kuvio sit on?
Mun veikkaus on edelleen B ja D. Ainakin uskon että jotain oli meneillään, siitä en osaa sanoa olisko vielä. Uskon että S on ihan puhtaasti kaveri, läheinen D:lle ja nyt myös B:lle. S:stä on joskus ollut huhuja että olisi jossain suudellut ystäväänsä Rosea, jota B:kin nyt myös seuraa. En tiedä yhtään onko noissa huhuissa perää sitten.
 
vierailija
Emopaatilla meno oli paljon vapaampaa ja huumori sai kukkia vaikka mihin suuntaan. Ei ollut myöskään sääntöjankkausta koska aloitusviestiin ei oltu sääntöjä laitettu vaan jotakuinkin että täällä fiilistellään kaikkia k ja b julkaisuja. Moni on täällä kirjoitellut että kaipaa nimenomaan sitä kesän menoa.
Ja kumma kyllä haikailusta huolimatta kukaan ei saa sitä kesän menoa enää aikaiseksi, oli paikka mikä tahansa. Oli ja meni, oli keskustelupalstalla säännöt tai ei. Se oli sen hetken huumaa.
 
vierailija
Mielenkiinnolla odotan, että matkustaako B jenkkeihin useita kertoja nyt kesällä. JOS jokin suhde on, on varmaan vaikea olla niin paljon erossa. Nytkään siis ei ole tietoa edes että missä maassa B on?
Uskon että matkustaa mutta sitä ei saada ainakaan häneltä itseltään tietää. Ja ilmeisesti ei ole tietoa B:n nykyisestä sijainnista mutta ei taida tällä kertaa olla missään Serbian-mummon luona...
 

Yhteistyössä