vierailija
Mullekin.Mulle on tullut B:stä aina vahvat bi-vibat.
Mullekin.Mulle on tullut B:stä aina vahvat bi-vibat.
Kannatan. Ja tosiaan ei keskustella siitä mistä täällä saa tai ei saa keskustella. Lupaan mäkin lopettaa tän metakeskustelun nyt.Mieluummin tää sais olla kokonaan no rules-palsta! Tosiasia kuitenkin on, että moni K&B -shipparikin kirjoittaa tänne, minäkin. Syy: täällä saa kiihkottomasti pohtia myös muita ”kiellettyjä” ihmisiä ja heidän asemaansa kaikessa. Ja voi spekuloida erilaisilla asioilla. Välillä täällä on tosiaan oikein kiinnostavaa ja kiihkotonta keskustelua.
Mutta kaikki varmaan ymmärtää, että tää on meille entisille shippaajille uus ja parempi yhteisöllinen paikka, kun kb-shippi ei syystä tai toisesta enää kiinnosta, eikä tänne enää haluta niitä juttuja.Mieluummin tää sais olla kokonaan no rules-palsta! Tosiasia kuitenkin on, että moni K&B -shipparikin kirjoittaa tänne, minäkin. Syy: täällä saa kiihkottomasti pohtia myös muita ”kiellettyjä” ihmisiä ja heidän asemaansa kaikessa. Ja voi spekuloida erilaisilla asioilla. Välillä täällä on tosiaan oikein kiinnostavaa ja kiihkotonta keskustelua.
Täällä toinen hetero tutkailija. Molemmista pojista tullut koko ajan hetero vibat.Mä oon ainakin ollut koko ajan sitä mieltä että B on hetero. Tähän mennessä mun homotutka ei oo vielä kertaakaan pettänyt, mutta eipä mua nyt haittais olla väärässäkään tässä asiassa
Samaa mieltä.Ne on kaikki heteroita. Jan ja Nace myös.
Ne on kaikki ihania. Jan ja Nace erityisesti!Ne on kaikki heteroita. Jan ja Nace myös.
Ajattelin itse asiassa miten tapaaminen menisi xD Mutta mielestäni K on siitä ihana ihminen, että hän kohtaa jokaisen ihmisen ihmisenä, eikä korota julkkiksia korokkeelle. Onhan K käytännössä Suomen yksi tunnetuimmista/kiinnostavimmista julkkiksista. Luulen, että B:llä ei olisi ongelmaa heitä esitellä, ja K hurmaisi S:kin omalla ihanalla persoonallaan ja aitoudellaan (*anteeksi*). En usko, että B:kään pitää S:ää minäkään "parempaan kastiin" kuuluvana, ihmisiähän he kaikki ovat.Kannatan. Ja tosiaan ei keskustella siitä mistä täällä saa tai ei saa keskustella. Lupaan mäkin lopettaa tän metakeskustelun nyt.
Jos S ja B seukkais niin kehtaako B esitellä K:n vai pelkääkö että se menee mölöyttelemään jotain? 🫢
Mun veikkaus on edelleen että on kyllä, jos ymmärsin oikein mitä tarkoitit.Siis tää on tosi noloa mut mä oon oikeasti hyvin hämmentynyt siitä että B ei ookaan sitä miltä vaikuttaa. Sori, menen häpeämään!
Hmm jos ette halua shippaajia tänne niin miksi tulitte niin kovalla tohinalla vauvalle jankkaamaan hupparista?Mutta kaikki varmaan ymmärtää, että tää on meille entisille shippaajille uus ja parempi yhteisöllinen paikka, kun kb-shippi ei syystä tai toisesta enää kiinnosta, eikä tänne enää haluta niitä juttuja.
Tuo Jancekin minua vähän kummastuttaa. Eikö N jotenkin kumonnut noita huhuja siinä yhdessä haastattelussa, mutta fandom tekee mitä fandom tekeeNe on kaikki heteroita. Jan ja Nace myös.
Toisaalta tänne on myös ajettu Damon-fanit ja muuta porukkaa joita ei shippipettymyksen purkamiset välttämättä kiinnosta. Eikö jokainen voisi ohittaa ne keskustelut joihin ei halua osallistua? Tottakai muut ketjut on edelleen se pääpaikka K/B:lle, mutta hyvin täällä voi minusta aihetta sivuta myös.Mutta kaikki varmaan ymmärtää, että tää on meille entisille shippaajille uus ja parempi yhteisöllinen paikka, kun kb-shippi ei syystä tai toisesta enää kiinnosta, eikä tänne enää haluta niitä juttuja.
Sorry mutta mä olen jo vähän unohtanut sen ja palannut kuuntelemaan vanhoja K biisejä.Luukutan kot kotia. On tämä kova!
Ei se ihan niin mene. Tosi tosi moni kirjoittaja majailee tai vierailee molemmissa paikoissa.Hmm jos ette halua shippaajia tänne niin miksi tulitte niin kovalla tohinalla vauvalle jankkaamaan hupparista?
No mua kyllä harmitti, kun joku meni sinne juoruamaan ja tiesin heti, että shippaajat puolestaan tulee tänne. Parempi ku kukin pysyis lestissään.Hmm jos ette halua shippaajia tänne niin miksi tulitte niin kovalla tohinalla vauvalle jankkaamaan hupparista?
Siellä on varmaan jankannut joku/jotkut joka/jotka erityisesti haluaa aiheuttaa siellä vitutusta. Kaikki tänne kirjoittavat eivät halua.Hmm jos ette halua shippaajia tänne niin miksi tulitte niin kovalla tohinalla vauvalle jankkaamaan hupparista?
Ja siitä huolimatta pitää väkisin mennä vauvalle päätään aukomaan, kun jostain syystä tämä paikka ei riitä?Ei se ihan niin mene. Tosi tosi moni kirjoittaja majailee tai vierailee molemmissa paikoissa.
No mikä tää Sadie-kuvio sit on?Mun veikkaus on edelleen että on kyllä, jos ymmärsin oikein mitä tarkoitit.
Joo, ei ole kaikkien makuun Odotan jo people's championia ja oikeastaan koko levyä innolla!Sorry mutta mä olen jo vähän unohtanut sen ja palannut kuuntelemaan vanhoja K biisejä.
Shippaajat vittuun täältä! Teille on miljoona omaa ketjua jo, älkää tulko pilaamaan tätä! Puutarha on tossa naapurissa.Toisaalta tänne on myös ajettu Damon-fanit ja muuta porukkaa joita ei shippipettymyksen purkamiset välttämättä kiinnosta. Eikö jokainen voisi ohittaa ne keskustelut joihin ei halua osallistua? Tottakai muut ketjut on edelleen se pääpaikka K/B:lle, mutta hyvin täällä voi minusta aihetta sivuta myös.
Ja nyt lupaan minäkin lopettaa tämän metakeskustelun osaltani tähän.
No älkää sit vittu tulko vauvalle pilaamaan ketjua! Potut pottuina.Shippaajat vittuun täältä! Teille on miljoona omaa ketjua jo, älkää tulko pilaamaan tätä! Puutarha on tossa naapurissa.
Jep ja siksi onkin vähän tympeää se "kompostin biojätepussi on taas vaihtamatta" ja kompostin trollit saapuivat. Melkein veikkaisin että suurin osa seuraa sitäkin ketjua.Ei se ihan niin mene. Tosi tosi moni kirjoittaja majailee tai vierailee molemmissa paikoissa.