vierailija
Paljon täällä on kirjoittajia? Aika hiljaiselta vaikuttaa? Siksikö tulitte laivalle?
Minua on alkanut tökkimään se jatkuva pois huutelu jota vaikuttaa tapahtuvan melkein päivittäin.Siis on varmaan täälläkin kaikenlaisia fundamentalisteja mut ei sentään niin ehdottomia sääntöjä. Mulla on mennyt fiilis laivasta kun siellä ollaan niin aggressiivisia.
Tarkoitat siis miten tämä palsta sai alkunsa? Joku teki tämän että shippiin pettyneet voivat jauhaa siitä mutta kyllä me keskustellaan milloin mistäkin. Sääntöjä täällä ei oikeastaan ole.Miten tänne on saatu näin paljon keskustelua? :O Yleensä porukan ajaminen toisille palstoille ei toimi näin hyvin. Tulin siis uutena juuri pääketjusta. Onko alkuperäisillä jäsenillä palstan syntyhistorian legenda tallessa?
Vaihdellen molempiin, sattuneesta syystä B:ssä on ollut nyt enemmän spekuloitavaa.Mäkin oon pääketjusta. Ja mullakin on kysymys, keskitytäänkö täällä B:hen vaan vai molempiin?
Milloin kehenkin. Myös sivuhahahmot saa huomiota.Mäkin oon pääketjusta. Ja mullakin on kysymys, keskitytäänkö täällä B:hen vaan vai molempiin?
No on kyllä aika vaatimattoman näköinen. Ihan jos vertaan vastaan tuleviin lukiolaisiin täällä Suomessa, niin kyllä he monet ovat kauniimpia. Mut ne ei sit varmaan osaa näytellä..Onko kukaan samaa mieltä mun kanssa, että oikeastaan Sadie on aika tavallisen näköinen nuori nainen. Nätti toki, mutta ei varsinaisesti kaunotar. Punaiset hiukset on kivat.
Ehkä hän sitten on. Mun mielestä vaan edelleen jotenkin laimea.Kyllä hän on kaunis. Nimen omaan luonnonkaunis.
Jep. Ihan tavis. Vähän kuin se Thunberg.Oon samaa mieltä eli ei ihmeempi
Käy kattomassa Damonin kuvia hänestäNo on kyllä aika vaatimattoman näköinen. Ihan jos vertaan vastaan tuleviin lukiolaisiin täällä Suomessa, niin kyllä he monet ovat kauniimpia. Mut ne ei sit varmaan osaa näytellä..
Ehei. En kerro. T. KäärijäKäärijä, onks sulla oikeesti homoseksuaalisia kokemuksia? Kerro nyt?
Saa shipata kaikkia muita, muttei kta ja btä. Niille on jo niin monta ketjua muutenkin.Täällä saa puhua molemmista ja sivuhenkilöistä. Myös tosielämän tosiasioita voi käsittääkseni spekuloida täällä kun tämä ei ole sillä lailla shippiketju. Mut kai täällä saa shipatakin.
Täällä on useampia jotka uskoo että kaikki päähenkilöt ovat heteroita.Onko speku Krisin ja D:n suhteesta oikea? Eikö Krisillä ole ollut pitkäaikainen tyttis? Olen itse alannut epäillä, että onko kukaan näistä edes bi xD
Molempiin.Mäkin oon pääketjusta. Ja mullakin on kysymys, keskitytäänkö täällä B:hen vaan vai molempiin?