K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippaajat vittuun täältä! Teille on miljoona omaa ketjua jo, älkää tulko pilaamaan tätä! Puutarha on tossa naapurissa.
Mä oon niin samaa mieltä. Meitä on täällä monta, jotka ei enää siedä sitä shippiä, ja tää paikka on täyttänyt sen yhteisöllisyyden aukon, minkä oma shippaamisen lopettaminen jätti. Kyllä k&b-shippaajille putäs ne lukuisat muut ketjut riittää.
 
vierailija
Jep ja siksi onkin vähän tympeää se "kompostin biojätepussi on taas vaihtamatta" ja kompostin trollit saapuivat. Melkein veikkaisin että suurin osa seuraa sitäkin ketjua.
Mä seuraan kaikkea mutta ärsyttää, että ihmiset ei sitten osaa pysyä täällä ja osaa olla viemättä tahallaan joitain aiheita väärään paikkaan. Ymmärrän varsin hyvin, miksi puhutaan kompostin trolleista, koska siltähän se vaikuttaa, jos väkisin mennään keskustelemaan ketjuun kuulumattomista aiheista väärään seuraan.
 
vierailija
Shippaajat vittuun täältä! Teille on miljoona omaa ketjua jo, älkää tulko pilaamaan tätä! Puutarha on tossa naapurissa.
No onpa asiallista! Mä oon hei ollut kompostissa koko ajan ja olen shippari. Et sä sitä pysty 95% mun kirjoituksista edes päättelemään mikä mä olen! Tänne kirjoittaa monikin shippari vauvalta ja puutarhasta sellaisista asioista mistä niissä ketjuissa ei saa puhua. Ja sä et mahda sille mitään. Järki käteen nyt!
 
vierailija
No onpa asiallista! Mä oon hei ollut kompostissa koko ajan ja olen shippari. Et sä sitä pysty 95% mun kirjoituksista edes päättelemään mikä mä olen! Tänne kirjoittaa monikin shippari vauvalta ja puutarhasta sellaisista asioista mistä niissä ketjuissa ei saa puhua. Ja sä et mahda sille mitään. Järki käteen nyt!
Saa täällä shipparit kirjoittaa muista asioista, kuhan ei tuo niitä shippijuttuja tänne.
 
vierailija
Mä oon niin samaa mieltä. Meitä on täällä monta, jotka ei enää siedä sitä shippiä, ja tää paikka on täyttänyt sen yhteisöllisyyden aukon, minkä oma shippaamisen lopettaminen jätti. Kyllä k&b-shippaajille putäs ne lukuisat muut ketjut riittää.
Mutta eihän tuota voi täysin kieltää. Osa shippiin pettyneistä on sitä mieltä että KB välillä oli aluksi jotain mutta se sitten väljähti ja osa on sitä mieltä että heidän välillään ei koskaan ollut mitään ja shippajat menivät höplään.
 
vierailija
Avautuminen shippaamisesta: katson erästä tv-ohjelmaa, jonka näyttelijät (ies ja nainen) tulevat hyvin juttuun, ja heidän hahmojensa välillä on hyvä kemia. Fanipiireissä pidetään myös selvänä, että he seurustelevat oikeassa maailmassa, koska julkaisevat kuvia toistensa luona, toistensa lemmikkien kanssa, matkustivat samaan kohteeseen jne. Minulle tällaiset tosielämän shipit ovat vaikeita aiheita, kun oikeilta ihmisiltä ei saisi vaatia omien toiveiden täyttämistä. Yritän siis olla shippaamatta tätä tv-pariskuntaa, mutta tuli mieleen viime kesä, kun painin K/B shipin kanssa. Mutta aika auttoi siinäkin!
 
vierailija
Mä tutkin täällä tänään sitä hupparijuttua koska oon utelias ja mua kiinnostaa oikeesti voisko S&B olla yhdessä, mutta ei tosiaan ois tullut mieleenkään tulla siitä jankkaamaan vauvalle kun täällä sitä voi spekuloida vapaasti :D
 
vierailija
Mä seuraan kaikkea mutta ärsyttää, että ihmiset ei sitten osaa pysyä täällä ja osaa olla viemättä tahallaan joitain aiheita väärään paikkaan. Ymmärrän varsin hyvin, miksi puhutaan kompostin trolleista, koska siltähän se vaikuttaa, jos väkisin mennään keskustelemaan ketjuun kuulumattomista aiheista väärään seuraan.
Mä olen sitten varmaan vaan eri mieltä siitä miten asian voi muotoilla.. Osa on myös sitä mieltä että se ketju pilattiin kun niitä sääntöjä vaihdettiin kesken risteilyn ja ehkä siitä tulee sitä kapinointia.
Harmi kun tämän palstan nimeksi ei laitettu jotain no rules tyylistä.
 
vierailija
Mä en toivo tänne shippisisältöä (olen itse ex-shippari ja nyt lähinnä v*tuttaa koko shippaus), mutta muuten esim. K/B nykyisillä väleillä saa puolestani spekuloida niin paljon kuin sielu sietää.
 
vierailija
Mä olen sitten varmaan vaan eri mieltä siitä miten asian voi muotoilla.. Osa on myös sitä mieltä että se ketju pilattiin kun niitä sääntöjä vaihdettiin kesken risteilyn ja ehkä siitä tulee sitä kapinointia.
Harmi kun tämän palstan nimeksi ei laitettu jotain no rules tyylistä.
Miten sääntöjä muutettiin? Ainahan vauvan ketjut on ollu vaan K&B shippiä? Joo ehkä vähän turhan paljon siellä on vängätty ettei ketään muuta sais edes mainita nimeltä, mutta silti.
 

Yhteistyössä