K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se järjetön teko ole, varsinkaan Bojanilta. Samahan tapahtui K n kutsusta viime vuonna. Jos siellä olisi ollut Damon mukana, olisi tuo kaverivaihtoehto selkeämpi. Damon ei ilmoittautunut NYC issä, vaikka hän yleensä tekee niin.
Mun mielestä Damon ei kyllä läheskään aina ilmoittele menemisistään. Tai siis enhän minä sen reissuista tietenkään tietäisi, jos hän ei tekisi silloin tällöin jotain "viime kuussa Pariisissa" -stooreja, joista ei ole kuitenkaan aiemmin mitään postannut.

Mulla on sama fiilis siitä new yorkista ja kesän helsingin reissusta. Juuri sillä kohdalla oli aikaa ja mahdollisuus mennä, joten Bojan meni. Menisin itsekin. Ihan hyvin matkaan voi liittyä jotain romanssintynkää, mutta voi olla liittymättäkin. Mun mielestä mikään ei suoranaisesti ole merkki kumpaankaan suuntaan, mutta kuitenkin on niitä sellaisia merkkejä, että jos suhde joskus paljastuu, on ihan perusteltua todeta että ilman muuta ne tarkoittivat juuri sitä. Esim se äidin instan seuraaminen. Sitten taas on normaalia seurata ihan vaan kaverinkin äitiä.
 
vierailija
Mun mielestä Damon ei kyllä läheskään aina ilmoittele menemisistään. Tai siis enhän minä sen reissuista tietenkään tietäisi, jos hän ei tekisi silloin tällöin jotain "viime kuussa Pariisissa" -stooreja, joista ei ole kuitenkaan aiemmin mitään postannut.

Mulla on sama fiilis siitä new yorkista ja kesän helsingin reissusta. Juuri sillä kohdalla oli aikaa ja mahdollisuus mennä, joten Bojan meni. Menisin itsekin. Ihan hyvin matkaan voi liittyä jotain romanssintynkää, mutta voi olla liittymättäkin. Mun mielestä mikään ei suoranaisesti ole merkki kumpaankaan suuntaan, mutta kuitenkin on niitä sellaisia merkkejä, että jos suhde joskus paljastuu, on ihan perusteltua todeta että ilman muuta ne tarkoittivat juuri sitä. Esim se äidin instan seuraaminen. Sitten taas on normaalia seurata ihan vaan kaverinkin äitiä.
👍🏻👍🏻
 
vierailija
Mun mielestä Damon ei kyllä läheskään aina ilmoittele menemisistään. Tai siis enhän minä sen reissuista tietenkään tietäisi, jos hän ei tekisi silloin tällöin jotain "viime kuussa Pariisissa" -stooreja, joista ei ole kuitenkaan aiemmin mitään postannut.

Mulla on sama fiilis siitä new yorkista ja kesän helsingin reissusta. Juuri sillä kohdalla oli aikaa ja mahdollisuus mennä, joten Bojan meni. Menisin itsekin. Ihan hyvin matkaan voi liittyä jotain romanssintynkää, mutta voi olla liittymättäkin. Mun mielestä mikään ei suoranaisesti ole merkki kumpaankaan suuntaan, mutta kuitenkin on niitä sellaisia merkkejä, että jos suhde joskus paljastuu, on ihan perusteltua todeta että ilman muuta ne tarkoittivat juuri sitä. Esim se äidin instan seuraaminen. Sitten taas on normaalia seurata ihan vaan kaverinkin äitiä.
Kerrankin joku järkevä kirjoitus
 
vierailija
Vaihtuiko D instasijainti silloin kun D kävi Usassa (en muista enää missä mutta ei NY) vai pysyikö sijainti samana?
En älynnyt katsella Damonin sijainteja, mutta luin just vastikään että instan sijaintitiedot vaihtelee esimerkiksi sen mukaan, onko wifi vai mobiilidata ja ottaako sovellus sijainnin IP-osoitteesta vai laitteen tiedoista. En tosin muista mikä oli se ensisijainen, mutta kaikenmoiset asetukset siis vaikuttaa. Lisäksi on oma lukunsa, jos käytössä on VPN tai hotspot. Business tilit (onko ne niitä varmettuja?) oli vielä jotenkin eri asemassa, niistä oli joku maininta, että sijainti vaihtuu 48 tunnissa, mutta en tiedä oliko se maksimissaan tuossa ajassa vai kestääkö aina noin kauan. Sitten on tietysti sekin, että jos kotimaassa on joku laite ja siinä instagram edelleen auki, sijainti saattaakin määrittyä sen mukaan.
 
vierailija
En älynnyt katsella Damonin sijainteja, mutta luin just vastikään että instan sijaintitiedot vaihtelee esimerkiksi sen mukaan, onko wifi vai mobiilidata ja ottaako sovellus sijainnin IP-osoitteesta vai laitteen tiedoista. En tosin muista mikä oli se ensisijainen, mutta kaikenmoiset asetukset siis vaikuttaa. Lisäksi on oma lukunsa, jos käytössä on VPN tai hotspot. Business tilit (onko ne niitä varmettuja?) oli vielä jotenkin eri asemassa, niistä oli joku maininta, että sijainti vaihtuu 48 tunnissa, mutta en tiedä oliko se maksimissaan tuossa ajassa vai kestääkö aina noin kauan. Sitten on tietysti sekin, että jos kotimaassa on joku laite ja siinä instagram edelleen auki, sijainti saattaakin määrittyä sen mukaan.
Sen sijainnin näkymisen pystyy laittamaan niin, ettei se näytä esim. B ja joksut on laittanut niin että sijainti pysyy samana (B laittoi myöhemmin kun sitä sijaintia oli stalkattu) D ei ole näitä estoja tainnut laittaa
 
vierailija
Totta tuokin, mutta en vaan pääse siitä että kehonkieli ja ilmeet kertoi siitä että jotain ryppyä on tullut. Kielitaito on K lla ollut sama koko ajan.
K oli turisti. Se tarkoittaa,että tyyppi on ulkona kuviosta.
Bojanille oli kypsynyt jokin päätös, kun he tulivat Suomeen.
Hömppäviihde on loppu Kn ja hänen välillä.
He haluavat olla vakavasti otettava bändi.
Tallinnassa nyt vielä esittivät CCCn puolihuolimattomasti.
Sekin Kn esitys ihan turha.
Ängennyt mukaan.
 
vierailija
Miten niin harhaista?
Bojanilla ei ole varaa valita sitten yhtään.
Niinkö?
Jospa sitten iskee Sadien äidin.
Jos meet vaikka Italiaan tai Serbiaan niin varmaan noita B:n näköisiä löytyy enemmänkin, varmaan näihin suhdejuttuhin vaikuttaa muutkin asiat kuin ihmisen ulkonäkö ja siis en usko B:n suhteeseen S tai D kanssa ilman aitoja todisteita
 
vierailija
K oli turisti. Se tarkoittaa,että tyyppi on ulkona kuviosta.
Bojanille oli kypsynyt jokin päätös, kun he tulivat Suomeen.
Hömppäviihde on loppu Kn ja hänen välillä.
He haluavat olla vakavasti otettava bändi.
Tallinnassa nyt vielä esittivät CCCn puolihuolimattomasti.
Sekin Kn esitys ihan turha.
Ängennyt mukaan.
Tallinnan CCC oli kyllä hyvä, ei mitenkään puolihuolimaton. Mutta JC:n tulo varmistui ilmeisesti aika myöhään, koska siitä ilmoitettiin vasta ihan joitakin päiviä ennen kiertueen alkua, se on luonnollisesti tarkoittanut sitä että tilaa onkin ollut aiottua vähemmän. Kun JC sitten lähti käymään jenkeissä, damon mahtui kyytiin mukaan.
 
vierailija
K oli turisti. Se tarkoittaa,että tyyppi on ulkona kuviosta.
Bojanille oli kypsynyt jokin päätös, kun he tulivat Suomeen.
Hömppäviihde on loppu Kn ja hänen välillä.
He haluavat olla vakavasti otettava bändi.
Tallinnassa nyt vielä esittivät CCCn puolihuolimattomasti.
Sekin Kn esitys ihan turha.
Ängennyt mukaan.
Sinähän paasaat kuin jokin saarnaaja 🤣🤣
 
vierailija
Täällähän ne stalkkerit taitaa nykyään majailla
Justhan siellä vauvalla eilen stalkkeroitiin K lomakohdetta ja kuka mahtaa olla se karvainen ukko kuvassa. Ihmettelin että stalkkaus pääsi jopa aika pitkälle ennen ensimmäistä mainintaa siitä että joku fani saattaa vaikka vauvan tietojen perusteella häiritä K lomalla. Puuttuuko sieltä joku joukosta? Malediivien ja Thaimaan aikaan ainakin oli hirveä kauhistelu että majapaikkoja otettiin selville.
 
vierailija
Justhan siellä vauvalla eilen stalkkeroitiin K lomakohdetta ja kuka mahtaa olla se karvainen ukko kuvassa. Ihmettelin että stalkkaus pääsi jopa aika pitkälle ennen ensimmäistä mainintaa siitä että joku fani saattaa vaikka vauvan tietojen perusteella häiritä K lomalla. Puuttuuko sieltä joku joukosta? Malediivien ja Thaimaan aikaan ainakin oli hirveä kauhistelu että majapaikkoja otettiin selville.
Ei se ole mitään stalkkerointia, että Espanja Fuengirola nyt tiedetään siellä joku tapahtuma nyt la mihin tod.näköisesti menee, ei ole hotellista puhuttu nyt mitään
 

Yhteistyössä