vierailija
Mun mielestä Damon ei kyllä läheskään aina ilmoittele menemisistään. Tai siis enhän minä sen reissuista tietenkään tietäisi, jos hän ei tekisi silloin tällöin jotain "viime kuussa Pariisissa" -stooreja, joista ei ole kuitenkaan aiemmin mitään postannut.Ei se järjetön teko ole, varsinkaan Bojanilta. Samahan tapahtui K n kutsusta viime vuonna. Jos siellä olisi ollut Damon mukana, olisi tuo kaverivaihtoehto selkeämpi. Damon ei ilmoittautunut NYC issä, vaikka hän yleensä tekee niin.
Mulla on sama fiilis siitä new yorkista ja kesän helsingin reissusta. Juuri sillä kohdalla oli aikaa ja mahdollisuus mennä, joten Bojan meni. Menisin itsekin. Ihan hyvin matkaan voi liittyä jotain romanssintynkää, mutta voi olla liittymättäkin. Mun mielestä mikään ei suoranaisesti ole merkki kumpaankaan suuntaan, mutta kuitenkin on niitä sellaisia merkkejä, että jos suhde joskus paljastuu, on ihan perusteltua todeta että ilman muuta ne tarkoittivat juuri sitä. Esim se äidin instan seuraaminen. Sitten taas on normaalia seurata ihan vaan kaverinkin äitiä.