K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä sillä Boitsulla kuitenkin joku syy oli lentää Nykiin asti lyhyellä keikkatauolla... Ois varmasti voinut olla jossain lähempänä Euroopassa (ja jossain lämpimämmässäkin paikassa) jos pelkästään lomailusta ois ollut kyse :p
 
vierailija
Mulla on joka vuosi viisuissa se tietty biisi joka herättää mussa jotain tuntemuksia. Pitää olla erilainen ja ei sitä samaa jota on vuodesta toiseen. Viime vuonna se oli Kärppä tänä vuonna se on Nemo. BL tuntuu vanhan toistolta Kärpän jälkeen. Mua ei kiinnosta siinä rai muissakaan ulkonäkö ainoastaan se musiikki. Nemo toi tänä vuonna erilaista ja uutta ja laulaa upeasti livenä. Henkilönä tuntuu myös hyvin sympaattiselta joka tietysti plussaa. Eli en vain pidä muista kappaleista tai esiintyjistä niin paljon, ei siis mitään henkilökohtaista BLää tai muitakaan osallistujia vastaan.
 
vierailija
No mä en ole kaatanutkaan. Sitäpaitsi olen sitä mieltä, et jos tollanen vahinko olis käynyt, niin vastuu siitä on Bojanilla itsellään.
Joo, en mä tarkoittanutkaan että sinä kaadoit, vaan yleisesti mietin tätä keskustelua jossa BL on nuijittu nyt ihan maan rakoon möläyttelyistä. Jos bojan on möläytellyt itse niin tosiaankin syy on ihan siinä itsessään.

Luulen kyl ettei sillä mitään tyttistä edes ole ja kun se joku päivä kuulee mitä tässä on jo ehditty siitä puhua, se varmaan vaan nauraa partaansa (tai niihin viiksiinsä).
 
vierailija
Joo, en mä tarkoittanutkaan että sinä kaadoit, vaan yleisesti mietin tätä keskustelua jossa BL on nuijittu nyt ihan maan rakoon möläyttelyistä. Jos bojan on möläytellyt itse niin tosiaankin syy on ihan siinä itsessään.

Luulen kyl ettei sillä mitään tyttistä edes ole ja kun se joku päivä kuulee mitä tässä on jo ehditty siitä puhua, se varmaan vaan nauraa partaansa (tai niihin viiksiinsä).
Eräät nuijii BL kovemmin kuin mitä BL K:ta. Sen lisäksi se nuijiminen on tietoista. Rakastan Kärtsyä, mutta tuskin hänkään haluaisi, että BL haukutaan noin julmasti. Ei ne ihmiset silloin ainakaan BL:n yläpuolella ole. Kärtsy itse tietää mitä on olla nettivihan kohteena.
 
vierailija
Kyllä sillä Boitsulla kuitenkin joku syy oli lentää Nykiin asti lyhyellä keikkatauolla... Ois varmasti voinut olla jossain lähempänä Euroopassa (ja jossain lämpimämmässäkin paikassa) jos pelkästään lomailusta ois ollut kyse
Mä uskon että se olikin siellä sadien luona. Siitä en oo ihan varma onko mitään meneillään, edes yritystä, vai oliko tässä vaan hyvä mahdollisuus lähteä käymään siellä, kun oli varma tauko. Muut joksuthan menivät silloin viettämään pääsiäistä, mutta bojanin perhehän vietti sitä vasta viime viikonloppuna. Ei se varmaan kotona nytkään käynyt, mutta ei sillä kyllä silloin huhtikuun alussakaan ollut mitään mummon juhlapöytiä tarjolla.
 
vierailija
Mä uskon että se olikin siellä sadien luona. Siitä en oo ihan varma onko mitään meneillään, edes yritystä, vai oliko tässä vaan hyvä mahdollisuus lähteä käymään siellä, kun oli varma tauko. Muut joksuthan menivät silloin viettämään pääsiäistä, mutta bojanin perhehän vietti sitä vasta viime viikonloppuna. Ei se varmaan kotona nytkään käynyt, mutta ei sillä kyllä silloin huhtikuun alussakaan ollut mitään mummon juhlapöytiä tarjolla.
Bojan yritti järjestää ihan oman munanpiilotusretken.
 
vierailija
Musta tuon New Yorkin matkan lisäksi suhteen puolesta puhuu Sadien äidin seuraaminen. Vaikkei parisuhdetta olisikaan, niin ainakin aika läheisiä ystäviä vaikuttavat olevan, kun on lähisukulaisille esitelty.
 
vierailija
Musta tuon New Yorkin matkan lisäksi suhteen puolesta puhuu Sadien äidin seuraaminen. Vaikkei parisuhdetta olisikaan, niin ainakin aika läheisiä ystäviä vaikuttavat olevan, kun on lähisukulaisille esitelty.
Eikös se bojan ole ollut just se äideille flirttailija :D
En nyt kovin ihmeellisenä pidä että bojan olisi sinne kutsuttu vaikka syömään tms jos se on sadien vieraana kuitenkin ollut. Olipa siis suhdesutinaa tai ei, tuo seuraaminen on minusta aika tavanomaista. Mun lapset on 20-24 ja kyllä niittenkin kaverit seuraa mun jännittävää elämää instassa :D
 
vierailija
Mä en kestä tätä tarinaa, kun tuntuu, että tässä ei ole päätä eikä häntää. Tää on ihan järjetöntä touhua, mä yritän selvittää seukkaako tyyppi, jota en tunne, yhen toisen kanssa, jota tunnen vielä vähemmän. Tähänkin mennyt pari iltaa. Voi päästäkää minut tästä ikeestä (paitsi en halua kuitenkaan pois😭).
 
vierailija
Mä en kestä tätä tarinaa, kun tuntuu, että tässä ei ole päätä eikä häntää. Tää on ihan järjetöntä touhua, mä yritän selvittää seukkaako tyyppi, jota en tunne, yhen toisen kanssa, jota tunnen vielä vähemmän. Tähänkin mennyt pari iltaa. Voi päästäkää minut tästä ikeestä (paitsi en halua kuitenkaan pois).
Mua kans nauratti kun tajusin että vatvon tosiaan lasteni ikäisten tyyppien mahdollista seurustelua :D En oo tosiaan noitten omieni kuvioista yhtään näin kiinnostunut.
 
vierailija
Eikös se bojan ole ollut just se äideille flirttailija
En nyt kovin ihmeellisenä pidä että bojan olisi sinne kutsuttu vaikka syömään tms jos se on sadien vieraana kuitenkin ollut. Olipa siis suhdesutinaa tai ei, tuo seuraaminen on minusta aika tavanomaista. Mun lapset on 20-24 ja kyllä niittenkin kaverit seuraa mun jännittävää elämää instassa
Tietääkö sun lapset kavereineen, että mitä kaikkea puuhaat?🤣 Niin siis kyllä äidilläkin toki pitää omat salaiset puuhansa olla.😉
 
vierailija
Tietääkö sun lapset kavereineen, että mitä kaikkea puuhaat? Niin siis kyllä äidilläkin toki pitää omat salaiset puuhansa olla.
Lapset tietää aika hyvin, valitettavasti :D En tiedä mitä kaikkea ne kertoo kavereillensa, enkä aio kysyä!

Yksi on tosiaan käynyt mun kanssa 8 joksujen keikkaa, siinä on ehditty jutella yhtä sun toista. Mulla on vielä yksi yläasteikäinen, ja just selvisi että se lukee AO3:sta JO ficcejä. Niistä en aio ryhtyä keskustelemaan sen kanssa 🤣
 
vierailija

Yhteistyössä