V
vierailija
Vieras
Ei kukaan. K on meloonien ja pilden perään. Aika aktiivinen ollu tuolla tindeerissä sinkkukausinaan. Arvostaa suloista, hyvinmuodostunutta ja taskukokoìsta naiskauneuttaKuka on K:lle sopivin match- määän?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kukaan. K on meloonien ja pilden perään. Aika aktiivinen ollu tuolla tindeerissä sinkkukausinaan. Arvostaa suloista, hyvinmuodostunutta ja taskukokoìsta naiskauneuttaKuka on K:lle sopivin match- määän?
Eiköhän he ihan itse kehittele suhteensa jos sellaista haluavat. Ensitutustumiseksi veikkaan kuitenkin jotain aikaisempaa reissua, olipa se sitten kuka hyvänsä joka damonin ekana tapasi.Sen takia tätä jankataan, kun yritetään väen väkisellä kehitellä jotain suhdetta B:n ja D:n välille
Sellainen hänellä nyt on. Turha pohtia mitään muuta.Ei kukaan. K on meloonien ja pilden perään. Aika aktiivinen ollu tuolla tindeerissä sinkkukausinaan. Arvostaa suloista, hyvinmuodostunutta ja taskukokoìsta naiskauneutta
Ei enää, kun on päässyt maistamaan muutakinEi kukaan. K on meloonien ja pilden perään. Aika aktiivinen ollu tuolla tindeerissä sinkkukausinaan. Arvostaa suloista, hyvinmuodostunutta ja taskukokoìsta naiskauneutta
Ei tule kestämään saattepa nähdäSellainen hänellä nyt on. Turha pohtia mitään muuta.
Saatpa nähdä että tulee. On kestäny tän kovimman vuodenkin.Ei tule kestämään saattepa nähdä
No eipä tuo kovin kahden vaiheilla näyttäny olevan enää Kultsalla. Viisupromohomoilut over. UkkomiesainestaEi enää, kun on päässyt maistamaan muutakin
Taitaa gf olla sitkeää laatua. Onko sinulla jotain perusteluja? Minä en keksi mitään, yhteensopivilta vaikuttavat ulospäin, jos nyt ulkopuolinen mitään näkee.Ei tule kestämään saattepa nähdä
Sopivasti loppui homonäytelmä kun K siirtyy viisukärtsästä uuteen muotoon. Aikansa kutakin. Vaikea kuvitella että K vielä joku aika sitten piti lavalla puheita Bojanista, nyt tuntuisi jo todella omituiselta.No eipä tuo kovin kahden vaiheilla näyttäny olevan enää Kultsalla. Viisupromohomoilut over. Ukkomiesainesta
Nuorempana? Eikö muka enää ole? Nuori on vieläkin.NM on ollu tosi hehkeä nuorempana
Sopivasti loppui homonäytelmä kun K siirtyy viisukärtsästä uuteen muotoon. Aikansa kutakin. Vaikea kuvitella että K vielä joku aika sitten piti lavalla puheita Bojanista, nyt tuntuisi jo todella omituiselta.
En mä kaipaa noita näytelmiä, eihän parisuhteet kaveruutta estä. Miksei siis voi edelleen hassutella ja häröillä ja jakaa jotain viihdyttävää sisältöä niistä? Sitä olisi ollut kiva seurata ja olisi edelleen. K osaa kuitenkin viihdyttää ihmisiä ihan ilman mitään ylimääräisiä satuilujakaan.Sopivasti loppui homonäytelmä kun K siirtyy viisukärtsästä uuteen muotoon. Aikansa kutakin. Vaikea kuvitella että K vielä joku aika sitten piti lavalla puheita Bojanista, nyt tuntuisi jo todella omituiselta.
Koko K & B juttu jäi mulle arvoitukseksi. Mikä oli totta ja mikä näytelmää. Ehkä tuo teema ei enää kantanut ja halusivat lopettaa.En mä kaipaa noita näytelmiä, eihän parisuhteet kaveruutta estä. Miksei siis voi edelleen hassutella ja häröillä ja jakaa jotain viihdyttävää sisältöä niistä? Sitä olisi ollut kiva seurata ja olisi edelleen. K osaa kuitenkin viihdyttää ihmisiä ihan ilman mitään ylimääräisiä satuilujakaan.
Missä tämä tulee ilmi, että ovat lopettaneet jotakin?Koko K & B juttu jäi mulle arvoitukseksi. Mikä oli totta ja mikä näytelmää. Ehkä tuo teema ei enää kantanut ja halusivat lopettaa.
Ilmeisesti K:lla ollut aikaisemminkin tapana kuljettaa niitä tyttiksiään mukanaan joka paikkaan. Ja aina siirrytty suoraan seuraavaan. Mä en kans usko, et tulee kestämään (siis mulle ihan sama), mutta onnea vaan elämään.Saatpa nähdä että tulee. On kestäny tän kovimman vuodenkin.
Enpä usko, että oli näytelmää. Pikku hiljaa on siirrytty eteenpäin ja uudet valloitukset ovat vieneet mennessään.Koko K & B juttu jäi mulle arvoitukseksi. Mikä oli totta ja mikä näytelmää. Ehkä tuo teema ei enää kantanut ja halusivat lopettaa.
Kukaan ei perustele mielipidettään, miksi loppuisi. Tai eihän sillä ole merkitystä ketä K mukanaan kuljettaa.Ilmeisesti K:lla ollut aikaisemminkin tapana kuljettaa niitä tyttiksiään mukanaan joka paikkaan. Ja aina siirrytty suoraan seuraavaan. Mä en kans usko, et tulee kestämään (siis mulle ihan sama), mutta onnea vaan elämään.
Luulen, et B on selvillä vesillä, hänen olemuksestaan näkynyt hyvä mieliala, keikoilla on tuonut parastaan esille ja löytänyt uusia valloituksia. K on ehkä joutunut käymään asioita läpi, siis kaikkinensa ja se sen ahdistus on näkynyt päällepäin. Toivottavasti saanut mielen tasattua ja saa aloitettua keikkailun hyvillä mielin. Ihan varmasti ovat hyviä kavereita ja enemmänkin, eihän ne viisujen tapahtumat unohdu koskaan mielestä.Veit mun kommenttini. Olin just toteamassa ihan samaa. Ei tuollaista paria tule uudestaan. Olis kiva tietää, mitä he tällä hetkellä ajattelevat toisistaan ja viisukeväästä.
No eihän se nyt shippausta estä. Fiktiivistä fantasiaa se loppujen lopuksi on. Mut aika paljon täällä tunnutaan shippaavan B:tä kelle tahansa kuumalle ja mieluiten haluttaisiin se shippi näkyville.Ketäs tässä nyt shipataan, kun K ja B on paljastuneet heteroiksi?
Kummassa nimessä on muka eroa? Sillä kyselen että löytyy/löytyi virallisemmistakin yhteyksistä googlen kautta tuolla samalla nimellä millä on esim. facebookissa.Nm:n alkuperäinen nimi ei ole ihan prikulleen tuo millä on nykyään somessa
Kunhan hämmentävät tai leikkivät insideria. Koko ajanhan tuota samaa on hoettu ja tilanne on pysynyt.Kukaan ei perustele mielipidettään, miksi loppuisi. Tai eihän sillä ole merkitystä ketä K mukanaan kuljettaa.
Ketäs tässä nyt shipataan, kun K ja B on paljastuneet heteroiksi?