K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo ei ole Marko siinä Boitsun Lontoossa ottamassa kuvassa. Marko on kaljuuntunut ja Boitsun seurassa olevalla on enemmän tukkaa. Mutta hyvin paljon samaa näköä on molemmissa joten uskon sukulaisiksi.

B kommentoi silloin maaliskuussa katoamistaan viisujen jälkeen että oli sukuloimassa.
Toi sukulointi on mun mielestä sopiva selitys kaikkeen, sopii vaikka ois ollu putkassa eikä kukaan kyseenalaista 🤣
 
vierailija
Joo ei ole Marko siinä Boitsun Lontoossa ottamassa kuvassa. Marko on kaljuuntunut ja Boitsun seurassa olevalla on enemmän tukkaa. Mutta hyvin paljon samaa näköä on molemmissa joten uskon sukulaisiksi.

B kommentoi silloin maaliskuussa katoamistaan viisujen jälkeen että oli sukuloimassa.
Kaljuuntunut 😳 Seuraatko sitä? Sillä oli aika pitkään avoin tili ja varmaan sillon seuraamaan alkaneet on edelleen seuraajia
 
vierailija
K selitti vielä syksyllä miten hänen ja Bojanin välillä on jotain hyvää. Onkohan sitä samaa nyt sitten vaikkapa Joostin ja K n välillä. K ei ehkä enää niin avomielisesti kerro kuin aiemmin vaikka olisikin. K harrasti ainakin lavalla Bojan is all mine -tyyppistä vihjailua, mitä mun on vaikea kuvitella hänen tekevän vaikkapa Joostin suhteen. Vai onko niin, että fanit veivät mielellään K ja B juttua romanttiseen suuntaan ja K meni mukaan. Toisaalta K pisti alulle koko sopan poikaystäväjutuilla. Entä kuinka paljon vaikutti Bojanin ulkonäkö?
K heitteli vielä kesällä Kuumaan pojille, et nähdään mun makkarissa. Tommyn kanssa teki kuuman suihkuvideon. Pussaillut Jukkaa lavalla, läpsinyt Benkkua persikalle jne. K teki onlyfansia, mutta muuten mun mielestä K on muuttanut mieslinjaansa hillitymmäksi. Voi olla et räväyttää silläkin saralla vielä joku päivä.
 
vierailija
K selitti vielä syksyllä miten hänen ja Bojanin välillä on jotain hyvää. Onkohan sitä samaa nyt sitten vaikkapa Joostin ja K n välillä. K ei ehkä enää niin avomielisesti kerro kuin aiemmin vaikka olisikin. K harrasti ainakin lavalla Bojan is all mine -tyyppistä vihjailua, mitä mun on vaikea kuvitella hänen tekevän vaikkapa Joostin suhteen. Vai onko niin, että fanit veivät mielellään K ja B juttua romanttiseen suuntaan ja K meni mukaan. Toisaalta K pisti alulle koko sopan poikaystäväjutuilla. Entä kuinka paljon vaikutti Bojanin ulkonäkö?
K ja J kertoivat jossakin et heillä klikkasi heti yhteen hyvin. Kärtsy on naisten perään, joten turha näitä on edes pohtia tämän enempää.
 
vierailija
Samaa mieltä sun kanssa. Sen lisäksi mua hiukan ärsyttää nämä kommentoijat, jotka sanovat, että B toi K:n parhaat puolet esiin. Sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Näin ajattelevat elävät jossakin fantasia maailmassa, jossa he ovat muokanneet Kärtsästä omia tarpeitaan palvelevan nuken. He haluaisivat nähdä Kärtsän ikuisesti siinä viisu roolissa, eivätkä hyväksy että hän on 90% paljon muutakin.
Ehkä tällainen oletus oli jossain vaiheessa, mutta eiköhän ihmiset nyt jo tajua K:n olemuksen. Ne, jotka tykkäs viisukärtsästä, on pudonnut pois, ne tykkää, jotka tykkää.
 
vierailija
Minusta se viisukärtsä oli kivempi. Se muu osa ei innosta niin paljon, joten hän on vain osittain mun mieleinen artisti. Eikä tarvitse muuta ollakaan.
Sama juttu. K:ta olen seurannut vain täällä keskusteluissa ja mitä nyt joskus joku linkki tullut vastaan. En ole esim. kuullut ruoskaa (tai muita uusia biisejä) tai nähnyt videota, en yhtäkään mainosta, en seuraa sen somea. Mä olin kiinnostunut K:sta vain K&B yhteydessä.
 
vierailija
Haluaisin olla Bojan. Olisin saanut syntymälahjana kaikkea enemmän kuin tarpeeksi. Hurmaisin ihmisiä mennen tullen ja matkustelisin minne mieli tekee.
Ja sit tulisi tietysti ne muut puolet kuten ahdistus, julkisuus jne. Mutta olisihan se tietty ihan kiva kokeilla elää sellaisena ihmisenä, joka ulkonäöllään ja luonteellaan valloittaa ihmisiä mennen tullen, itse kun saanut syntymälahjana päinvastaiset lahjat.
 
vierailija
Ja sit tulisi tietysti ne muut puolet kuten ahdistus, julkisuus jne. Mutta olisihan se tietty ihan kiva kokeilla elää sellaisena ihmisenä, joka ulkonäöllään ja luonteellaan valloittaa ihmisiä mennen tullen, itse kun saanut syntymälahjana päinvastaiset lahjat.
Julkisuus ois kyllä ihan hirveää! Saisin haukut tai naurut varmaan päivittäin kun möläyttäisin jotain tyhmää. Enkä todellakaan osaisi pitää mitään parisuhteita piilossa ja avautuisin muutenkin aina vääristä asioista. Ja kuka tahansa mun menneisyydestä voisi kertoa noloja ja suorastaan häpeällisiä asioita joita oon tehnyt.
 

Yhteistyössä