K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten b käytös poikkeaa k:n kuin muiden kanssa? Ei mitenkään. Hän on sosiaalinen koiranpentu joka näyttää rakastavan kaikkia ja lentävän maailman toiselle puolelle tosta noin vaan.
Mä olen tätä miettinyt. Kuinka paljon siinä käytöksessä, joka tulkittiin B n ihastumiseksi Kärtsään, oli B n normikäytöstä. Silloin ei vain tiedetty millainen persoona on kyseessä. B n lennähtäminen Suomeen yksin onkin hänen tavanomaista käytöstään. Oliko K n käytös jopa enemmän ihastunutta jossain vaiheessa, esim. se B n rakkaudellinen kutsuminen Suomeen. Pian myös K siitä kyllä tokeni normaaliin elämäänsä.
 
vierailija
Joo tämä usein toisteltu väite, että näissä ketjuissa haukuttaisiin lähinnä vain K:ta on kyllä erikoinen. Paremmin päivittäin toistuvien Joksuja/B:tä haukkuvien viestien kohdalla osalla iskee valikoiva sokeus. Jos yhtään samaan sävyyn kirjoitetaan K:sta, niin heti porukalla älähdetään (niin kuin pitääkin).
Täällä myös joku laskee K:n haukkumiseksi oikeastaan kaiken siitä puhumisen, jos siihen ei liity suiraa ihailua. Siis jos mainitaan vaikka kielitaidosta tai joku sanoo että ei pidä jostain biisistä tms. Esim tänäänkin pidettiin haukkumisena sitä kun puitiin K:n omia sanoja sieltä prepartyilta.
 
vierailija
Jep. Jos bojan tykkäilee kärtsän päivityksistä tai mainitsee sen, kyse on hyötymisestä. Jos ei tykkäile eikä mainitse sitä missään, B onkin opportunistisesti siirtynyt isompiin nimiin. Niinku mitä sen pitäisi tehdä
Varmaan poistua somesta kokonaan. Ja silloinkin tämän haukkujan mielestä B olisi varmaan heikkohermoinen tösserö tai jotain.
 
vierailija
Mä olen tätä miettinyt. Kuinka paljon siinä käytöksessä, joka tulkittiin B n ihastumiseksi Kärtsään, oli B n normikäytöstä. Silloin ei vain tiedetty millainen persoona on kyseessä. B n lennähtäminen Suomeen yksin onkin hänen tavanomaista käytöstään. Oliko K n käytös jopa enemmän ihastunutta jossain vaiheessa, esim. se B n rakkaudellinen kutsuminen Suomeen. Pian myös K siitä kyllä tokeni normaaliin elämäänsä.
Myös kris on lennähdellyt sinne sun tänne, vaikkei samaan tapaan olekaan kaikista laittanut stooreja. Sillon viime kesänä taisi kyllä laittaa milanosta (?) mutta esim sen syksyinen Lontoon reissuhan tuli vähän sattumalta puheeksi kun bojan jossain haastattelussa pyysi krisiä kertomaan capaldista kun oli kerran juuri lontoossa sitä nähnyt. Eli edes bändin keskuudessa ei ole mitenkään tavatonta piipahdella ulkomailla.
 
vierailija
Se tykkäämättömyys ei ole millään lailla pyrkyrimäistä, niin kuin muutama täällä jaksaa aina väittää. Oikea pyrkyri olisi liukas ja pyrkisi tietysti pitämään kaikki saamansa kontaktit ja saamaan niistä kaiken irti. Pyrkyri ei jättäytyisi pitkäksi aikaa pois instasta, koska koko some ahdistaa ja pitäisi ystävyyttä yksityisenä, kuten B on tehnyt. B:n käyttäytyminen on selvästi tunnepohjaista, täysin päinvastaista kuin pyrkyryys. Ehkäpä hänellä on liittynyt koko asiaan aika paljon ristiriitaisia tuntemuksia, jos itse ihastui K:hon, tämä oli varattu ja somessa heitä samaan aikaan hehkutettiin yhdessä. Vähemmästäkin alkaisi ahdistaa, ihan ketä vaan. Loppusyksystä ja keväällä oli selvästi sen asian suhteen jo vahvemmilla vesillä ja pystyi puhumaan K:sta avoimemmin haastatteluissakin. En tiedä mitä Suomessa tapahtui, mutta eiköhän ne välit ole tallella, ehkä tarvitsevat nyt vähän aikaa.
Sun kommentissa on hiukan shippi näkökulmaa mukana (ei siinä mitään pahaa ole, jokainen tarkastele näitä asioita omista perspektiiveistään). Mä en oikeasti usko siihen, että B tarvii mitään aikaa ja jos on tarvinnut, niin ei enää. Itse ajattelen, että tämä tykkäämättömyys on täysin normaalia. Eivät he mieti ja pohdi näitä asioita, niinkuin jotkut näillä palstoilla. Siinä olen sun kanssa samaa mieltä, että pyrkyrit toimii just niinkuin kirjoitit ja että B:n käytös kesällä oli tunnepohjaista.
 
vierailija
Itse et varmaan näe, jos olet vaan joksujen fani
Mä olen molempien fani ja kyllä, kumpaankin suuntaan osuu niitä tosi tyhmiä mollauksia. Mutta mielestäni joksuja kohtaan tykitetään enemmän ja jatkuvasti sitä puhetta joka on vain haukkumista, vailla mitään keskustelua. Siis kaikki mahdolliset "kuka niitä laimeita mummon verhoihin pukeutuvia jaksaa" yms. Ilman mitään kontekstia. Kärtsään osuu kyllä paljon kritiikkiä, mutta se on useammin osa jotain yhteistä keskustelua, jossa toki ollaan eri mieltä. Esim nämä kärtsän somesisällöt on usein puheena, ja moni mielestäni ihan hyvin avaa sitä miksi ei tykkää vaikka sen stooreista. Osa silti loukkaantuu niistä ja tulkitsee haukkumiseksi.
 
vierailija
B tykkää postauksesta= kattokaa se ajattelee häntä koko ajan ihanaa, ei voi olla tykkäämättä ja näyttämättä sitä kaikille😍😍😍

B ei tykkää postauksesta= ei merkitse mitään, ei hän koskaan tykkää kuvista

😂
 
vierailija
Kyllähän täällä alku ketjusta oli sitä Kn haukkumista ja gfn myös. Oli pettyneitä shippiin, jotka vierittivät kaiken syyn näiden kahden niskoille. Samoin kuin K haukuttiin bussiin menemättä jättämisestä, ennenkuin tuli tietoon että se ei johtunut Ksta vaan Joksuista ts. JC tuli mukaan.
Vois jättää haukkumatta molemmat. Niillä on erilliset urat ja elämät. Jos ei pidä jommasta kummasta, niin hyppii viestit yli ja keskustelee itse siitä mistä pitää. Se muiden viestien lyttääminenkin on typerää.
 
vierailija
Mä olen tätä miettinyt. Kuinka paljon siinä käytöksessä, joka tulkittiin B n ihastumiseksi Kärtsään, oli B n normikäytöstä. Silloin ei vain tiedetty millainen persoona on kyseessä. B n lennähtäminen Suomeen yksin onkin hänen tavanomaista käytöstään. Oliko K n käytös jopa enemmän ihastunutta jossain vaiheessa, esim. se B n rakkaudellinen kutsuminen Suomeen. Pian myös K siitä kyllä tokeni normaaliin elämäänsä.
Totta, bojanhan piipahti kesällä siellä lontoossakin jollain keikalla ja varmaan jossain muuallakin. En nyt niin kauhean impulsiivisena kuitenkaan osaa pitää sitä, että nuori ihminen matkustaa vapaa-ajallaan toiseen maahan, jossa sillä on kavereita. Tätä vasten on silti ihan ymmärrettävää että vauvalla hermoiltiin siitä että K ei lähtenyt Sloveniaan, jos oletus on että vain jonkun suuren rakkauden perässä matkustetaan.
 
vierailija
Totta, bojanhan piipahti kesällä siellä lontoossakin jollain keikalla ja varmaan jossain muuallakin. En nyt niin kauhean impulsiivisena kuitenkaan osaa pitää sitä, että nuori ihminen matkustaa vapaa-ajallaan toiseen maahan, jossa sillä on kavereita. Tätä vasten on silti ihan ymmärrettävää että vauvalla hermoiltiin siitä että K ei lähtenyt Sloveniaan, jos oletus on että vain jonkun suuren rakkauden perässä matkustetaan.
Bojan kävi jopa monta kertaa kevään ja kesän aikana lontoossa. Hän kyllä näyttää pitävän kiinni ystävyyssuhteistaan, eikä lentäminen oo mikään ongelma.
 
vierailija
Kyllähän täällä alku ketjusta oli sitä Kn haukkumista ja gfn myös. Oli pettyneitä shippiin, jotka vierittivät kaiken syyn näiden kahden niskoille. Samoin kuin K haukuttiin bussiin menemättä jättämisestä, ennenkuin tuli tietoon että se ei johtunut Ksta vaan Joksuista ts. JC tuli mukaan.
Vois jättää haukkumatta molemmat. Niillä on erilliset urat ja elämät. Jos ei pidä jommasta kummasta, niin hyppii viestit yli ja keskustelee itse siitä mistä pitää. Se muiden viestien lyttääminenkin on typerää.
Mä en tota koko bussijuttua ymmärrä ollenkaan. Totta kai on voinut olla alkuperäinen puhe että k tulee Riikaan saakka, mutta luulisi nyt että ihan kaikille osapuolille on selvää että työasiat hoidetaan. Ja jc:n sekä kuvaajan mukanaolo oli työasia, eikä olisi kyllä ollut mitään järkeä ilmoittaa niille että ette kyllä nyt voikaan tulla jakamaan näitä kiertuekustannuksia kun meille on tulossa kaveri kyytiin. Ilman muuta K oli tässä tilanteessa ylimääräinen, vaikka varmaan kaikista olisikin ollut kivaa että se olisi ollut mukana. Jos se olisi kovasti halunnut esiintymään sinne Riikaan niin bussejahan kulkee Tallinnasta kyllä parin tunnin välein eikä matka ole edes paljoa pidempi kuin Vantaalta rautalammille.
 
vierailija
B tykkää postauksesta= kattokaa se ajattelee häntä koko ajan ihanaa, ei voi olla tykkäämättä ja näyttämättä sitä kaikille

B ei tykkää postauksesta= ei merkitse mitään, ei hän koskaan tykkää kuvista
🤣 Mä en koskaan mieti noita tykkäyksiä, koska ne ei kerro ihmisten keskinäisistä väleistä yhtään mitään, mutta ihan osuvasti kirjoitit. Noin joku tuntuu ajattelevan.😂
 
vierailija
Totta, bojanhan piipahti kesällä siellä lontoossakin jollain keikalla ja varmaan jossain muuallakin. En nyt niin kauhean impulsiivisena kuitenkaan osaa pitää sitä, että nuori ihminen matkustaa vapaa-ajallaan toiseen maahan, jossa sillä on kavereita. Tätä vasten on silti ihan ymmärrettävää että vauvalla hermoiltiin siitä että K ei lähtenyt Sloveniaan, jos oletus on että vain jonkun suuren rakkauden perässä matkustetaan.
No tämä! Mä en ole edes vahingossa impulsiiviseksi enkä todellakaan nuoreksi luokiteltavissa, mutta viimeisen vuoden sisään olen matkustanut viidessä maassa, joista kolmessa kolmesti. Eli reissuja, myös äkkilähtöjä, on ollut useita, eikä mulla ole edes kavereita niissä maissa, suuresta rakkaudesta puhumattakaan.
 
vierailija
Kyllähän täällä alku ketjusta oli sitä Kn haukkumista ja gfn myös. Oli pettyneitä shippiin, jotka vierittivät kaiken syyn näiden kahden niskoille. Samoin kuin K haukuttiin bussiin menemättä jättämisestä, ennenkuin tuli tietoon että se ei johtunut Ksta vaan Joksuista ts. JC tuli mukaan.
Vois jättää haukkumatta molemmat. Niillä on erilliset urat ja elämät. Jos ei pidä jommasta kummasta, niin hyppii viestit yli ja keskustelee itse siitä mistä pitää. Se muiden viestien lyttääminenkin on typerää.
Joko muuten on tutkittu, oliko eräs henkilö paikalla, kun Joost tapasi K n Suomessa?
 
vierailija
Mä en tota koko bussijuttua ymmärrä ollenkaan. Totta kai on voinut olla alkuperäinen puhe että k tulee Riikaan saakka, mutta luulisi nyt että ihan kaikille osapuolille on selvää että työasiat hoidetaan. Ja jc:n sekä kuvaajan mukanaolo oli työasia, eikä olisi kyllä ollut mitään järkeä ilmoittaa niille että ette kyllä nyt voikaan tulla jakamaan näitä kiertuekustannuksia kun meille on tulossa kaveri kyytiin. Ilman muuta K oli tässä tilanteessa ylimääräinen, vaikka varmaan kaikista olisikin ollut kivaa että se olisi ollut mukana. Jos se olisi kovasti halunnut esiintymään sinne Riikaan niin bussejahan kulkee Tallinnasta kyllä parin tunnin välein eikä matka ole edes paljoa pidempi kuin Vantaalta rautalammille.
Muuten ihan jees teksti mutta miksi tästäkin paistaa kritiikki :

Jos se olisi kovasti halunnut esiintymään sinne Riikaan niin bussejahan kulkee Tallinnasta kyllä parin tunnin välein eikä matka ole edes paljoa pidempi kuin Vantaalta rautalammille.
 

Yhteistyössä