K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu kaikkien muitten postauksista tykätään muttei vahingossakaan Kn. On se jännä. Voihan sitä itselleen selitellä vaikka mitä, mutta kyllä se tykkääminen on ihan valinta.
Se tykkäämättömyys ei ole millään lailla pyrkyrimäistä, niin kuin muutama täällä jaksaa aina väittää. Oikea pyrkyri olisi liukas ja pyrkisi tietysti pitämään kaikki saamansa kontaktit ja saamaan niistä kaiken irti. Pyrkyri ei jättäytyisi pitkäksi aikaa pois instasta, koska koko some ahdistaa ja pitäisi ystävyyttä yksityisenä, kuten B on tehnyt. B:n käyttäytyminen on selvästi tunnepohjaista, täysin päinvastaista kuin pyrkyryys. Ehkäpä hänellä on liittynyt koko asiaan aika paljon ristiriitaisia tuntemuksia, jos itse ihastui K:hon, tämä oli varattu ja somessa heitä samaan aikaan hehkutettiin yhdessä. Vähemmästäkin alkaisi ahdistaa, ihan ketä vaan. Loppusyksystä ja keväällä oli selvästi sen asian suhteen jo vahvemmilla vesillä ja pystyi puhumaan K:sta avoimemmin haastatteluissakin. En tiedä mitä Suomessa tapahtui, mutta eiköhän ne välit ole tallella, ehkä tarvitsevat nyt vähän aikaa.
 
vierailija
Nää ehkä tapahtui ihan siinä aluksi kun K saapui ekoihin partyihinsa. On voinut olla orpo olo, kun muut jo tuntee toisiaan. Muistan sen hetken, kun hän asteli partyihin. Mä jännitin tapani mukaan K n puolesta ja ne kaksi naista, joita K lähestyi eivät oikein tienneet miten suhtautua K hon. On se kumma ettei tällaisia tosiasioita saa täällä kertoa ilman että aletaan syyttää K n väheksymisestä ja väärän tiedon levittämisestä, ilkeydestä. Tottahan mä tiedän, että K hyvin nopeasti sai paikkansa viisuporukassa ja hänestä pidettiin. Ja se kun K sanoi, ettei kukaan halua olla mun kanssa oli ehkä osittain vitsi, osittain oma tunne sillä hetkellä.
Joo vaikka tuli kaikkien kanssa hyvin juttuun ja kaikki tykkäsi hänestä niin onhan silti alkuun voinut olla vähän orpo olo. Muistan itsekin kun katsoin noita prepartyja ja jännäsin K:n puolesta miten menee. Oi niitä aikoja! Voi se oikeastikin olla niin että kun tutustuu hyvin johonkin ja on rentoa (B:n kanssa pelleily), niin olo rentoutuu muutenkin ja on helppo bondata paremmin muidenkin kanssa. Myös muut voi olka halukkaita tutustumaan kun näkevät että noillahan on hyvä meininki. Joksuthan oli kyllä koko sen vuoden viisujen ilopillereitä.
 
vierailija
No täällä yksi kommentoija, joka ei välitä Joksuista. En kuitenkaan usko mihinkään salaliittoteorioihin tuossa asiassa. Et sä jaksa/huomaa aina siellä instassa ihan kaikkea katsoa. Nyt on kyse hei myös miehistä, jotka ei tosiaan käyttäydy noin pikkumaisesti joidenkin tykkäysten kanssa.
Samaa mieltä! Täällä syynätään kaikki varmasti paljon tarkemmin kuin mitä itse miettivät noita.
 
vierailija
Samaa mieltä! Täällä syynätään kaikki varmasti paljon tarkemmin kuin mitä itse miettivät noita.
No nimenomaan. Sitä paitsi on mahdotonta tietää, onko noilla joku oma keskusteluryhmä jopa. Helpompi nyt sinne huitaista viesti (jos sellainen on olemassa, en nyt väitä että on ennen kuin tämä yksi JO:ta haukkuva innostuu). En minäkään jaksa välttämättä enää muualla somessa erikseen kommentoida tai tykätä, jos olen kaverin kanssa asiasta jutellut jo WhatsAppissa.
 
vierailija
No nimenomaan. Sitä paitsi on mahdotonta tietää, onko noilla joku oma keskusteluryhmä jopa. Helpompi nyt sinne huitaista viesti (jos sellainen on olemassa, en nyt väitä että on ennen kuin tämä yksi JO:ta haukkuva innostuu). En minäkään jaksa välttämättä enää muualla somessa erikseen kommentoida tai tykätä, jos olen kaverin kanssa asiasta jutellut jo WhatsAppissa.
Just näin!
 
vierailija
Mä en ymmärrä noita tykkäilyjen kyttäämisiä varsinkin kun se ei oo ees mitään uutta K&B kohdalla että eivät läheskään kaikista toistensa postauksista oo tykänneet ja silti kaikki on ollut ok. Ei se ystävyys siellä somessa oo
 
vierailija
Mä en ymmärrä noita tykkäilyjen kyttäämisiä varsinkin kun se ei oo ees mitään uutta K&B kohdalla että eivät läheskään kaikista toistensa postauksista oo tykänneet ja silti kaikki on ollut ok. Ei se ystävyys siellä somessa oo
Se tuntuu olevan joillekin vaan tapa saada jotain negatiivista aihetta, että voi taas aloittaa JO:n parjauksen.
 
vierailija
Se tykkäämättömyys ei ole millään lailla pyrkyrimäistä, niin kuin muutama täällä jaksaa aina väittää. Oikea pyrkyri olisi liukas ja pyrkisi tietysti pitämään kaikki saamansa kontaktit ja saamaan niistä kaiken irti. Pyrkyri ei jättäytyisi pitkäksi aikaa pois instasta, koska koko some ahdistaa ja pitäisi ystävyyttä yksityisenä, kuten B on tehnyt. B:n käyttäytyminen on selvästi tunnepohjaista, täysin päinvastaista kuin pyrkyryys. Ehkäpä hänellä on liittynyt koko asiaan aika paljon ristiriitaisia tuntemuksia, jos itse ihastui K:hon, tämä oli varattu ja somessa heitä samaan aikaan hehkutettiin yhdessä. Vähemmästäkin alkaisi ahdistaa, ihan ketä vaan. Loppusyksystä ja keväällä oli selvästi sen asian suhteen jo vahvemmilla vesillä ja pystyi puhumaan K:sta avoimemmin haastatteluissakin. En tiedä mitä Suomessa tapahtui, mutta eiköhän ne välit ole tallella, ehkä tarvitsevat nyt vähän aikaa.
Ei oikeasti jaksaisi tuota että B oli ihastunut raukka ja sillä selitetään kaikki asiat. Nuo kaksi on ollut alusta saakka vain ystäviä. Kumpikaan ei ole jäänyt vähemmälle tai kärsinyt. Ihan samalla tavalla B käyttäytyy monien muiden kanssa kuten D:n. Itseäni ei kiinnosta mitkään tykkäämiset pätkääkän, mutta tuo selittely jonkun keksityn sadun perusteella on niin typerää.
 
vierailija
Noita on ihan turha alkaa vertailemaan, tällä hetkellä joksut on studiolla eivätkä oo somettaneet paljon mitään. Näitä tilanteitahan löytyy käänneltäväksi ja väänneltäväksi vaikka miten päin. Vaikka niin, että kun joksut laittoi keväällä julkaisuja umk:sta ja ruoskasta, niin K ei laittanut mitään, vaikka EW oli selvästi B:lle tärkeä biisi. En muutenkaan muista että K olis koskaan nostanut esille mitään Joksujen biisiä tai keikkaa, jos siihen ei liittynyt Suomen vierailu samanaikaisesti. Ne Bojan-huutelut oli yhteisille olemassaoleville faneille, ei mitään promoa biiseistä uusille ihmisille. Paljon enemmän on promomielessä auttanut muita suomalaisia artisteja. Heidän biisejä on nostanut kyllä. Eikä K:n ole tarvinnutkaan mainostaa, eikä tarvitse joksujenkaan, ajatelkaapa paljonko heillä on muusikkoystäviä, mitä siitä tulisi, jos kaikkia olisi aina pakko tuoda esiin instassa, kun julkaisevat jotain. Se insta täyttyisi äkkiä vaan sellaisella sisällöllä. Joksut laittaa harvakseltaan jotain itselleen tärkeitä nostoja muista artisteista, kuten Krisin isästä tai Siddhartasta ja kyllä, myös K:sta.
Mitä olen seurannut niin eniten K on B:sta postannut kuin kenestäkään muusta ja kaikki somehan on promoa seuraajille ja hyvin suomalaiset ovat Joksut löytäneet. Minusta kummankaan ei tarvitse toistensa tekemisiä promota. Molemmilla omat urat ja hyvä niin. Toivon, että jatkossakin pitävät urat erillään ystävyydestä.
 
vierailija
Ei oikeasti jaksaisi tuota että B oli ihastunut raukka ja sillä selitetään kaikki asiat. Nuo kaksi on ollut alusta saakka vain ystäviä. Kumpikaan ei ole jäänyt vähemmälle tai kärsinyt. Ihan samalla tavalla B käyttäytyy monien muiden kanssa kuten D:n. Itseäni ei kiinnosta mitkään tykkäämiset pätkääkän, mutta tuo selittely jonkun keksityn sadun perusteella on niin typerää.
En ajattele yhtään että olisi raukka. Ihastuneelta näytti musta kyllä. Täällä on välillä niin ihmeen mustavalkoista suhtautumista että jos toinen on kiinnostunut ja toinen ei, tai ainakaan suhdetta ei synny, niin se toinen olisi joku pahis sitten. Eihän se niin tartte olla. Molemmat voi olla hyviä tyyppejä, vaikka toinen oliskin ihastunut ja suhteesta ei tulisi mitään. Jos noin olisi, on ne hetkittäiset apeammatkin fiilikset sillä toisella osapuolella ihan normaaleja, eikä merkki mistään raukasta. Surkeaa olis ennemmin tunteiden puute, se että mikään ei tuntuis miltään. Ihan normaaleissa ihmissuhteissa on välillä ristiriitoja ja useimmat selvitetään ja sovitaan. Näissä keskusteluissa suhtaudutaan välillä musta oudosti, niin että kaikki pitäis olla kiiltokuvamaisen sileää tai sitten on joku katastrofi päällä. En tietenkään tiedä yhtään, onko heillä ollut mitään pienintäkään ristiriitaa ikinä, mutta vaikka oliskin ollut, se ei tarkoita dramaattista välien katkeamista. Ihan normaalia elämää olis sekin.
 
vierailija
Jotkut muutamat ihmiset tykkää lytätä Joksuja joka ketjussa, myös täällä. Muuten ei täälläkään lytätä heitä yhtään enempää. Useimmat täälläkin tuntuu heistä tykkäävän. Olisi vaan hyvä kun kaikki laittaisi vastakommenttia, niin sen oikean tilanteen näkisi, vääristää asiaa kun muutamat myllyttää ja toiset ei sano mitään.
Rehellisyyden nimissä enemmän täällä(kin) K saa kuraa. Vai etkö huomannut noita eilisiä dissauksia? Ei sen puoleen että ketään tarvitsisi lytätä. Se on vain erikoista että sitä ei muka huomaa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä noita tykkäilyjen kyttäämisiä varsinkin kun se ei oo ees mitään uutta K&B kohdalla että eivät läheskään kaikista toistensa postauksista oo tykänneet ja silti kaikki on ollut ok. Ei se ystävyys siellä somessa oo
No just mietin että eihän se k:kaan ole tykännyt bojanin päivityksistä kuin pari kertaa, bändin tililtä vissiin vaan niistä mihin se ite on tägätty. Miksi juuri bojanin pitäisi tykätä heti sen päivityksistä?
 
vierailija
Miten b käytös poikkeaa k:n kuin muiden kanssa? Ei mitenkään. Hän on sosiaalinen koiranpentu joka näyttää rakastavan kaikkia ja lentävän maailman toiselle puolelle tosta noin vaan.
 
vierailija
Rehellisyyden nimissä enemmän täällä(kin) K saa kuraa. Vai etkö huomannut noita eilisiä dissauksia? Ei sen puoleen että ketään tarvitsisi lytätä. Se on vain erikoista että sitä ei muka huomaa.
Mä ainakin huomaan että molemmista on kuraa välillä. En tykkää kummankaan dissaamisesta yhtään. Musta muiden kannattais vaan puolustaa silloin. Kaikista pahimmat törkeydet on täällä olleet B:stä, tässäkin muutama ilta sitten oli niitä, mutta niitä haukkujia ei uskoakseni ole monta.
 
vierailija
Mä ainakin huomaan että molemmista on kuraa välillä. En tykkää kummankaan dissaamisesta yhtään. Musta muiden kannattais vaan puolustaa silloin. Kaikista pahimmat törkeydet on täällä olleet B:stä, tässäkin muutama ilta sitten oli niitä, mutta niitä haukkujia ei uskoakseni ole monta.
Joo tämä usein toisteltu väite, että näissä ketjuissa haukuttaisiin lähinnä vain K:ta on kyllä erikoinen. Paremmin päivittäin toistuvien Joksuja/B:tä haukkuvien viestien kohdalla osalla iskee valikoiva sokeus. Jos yhtään samaan sävyyn kirjoitetaan K:sta, niin heti porukalla älähdetään (niin kuin pitääkin).
 
vierailija
Joo tämä usein toisteltu väite, että näissä ketjuissa haukuttaisiin lähinnä vain K:ta on kyllä erikoinen. Paremmin päivittäin toistuvien Joksuja/B:tä haukkuvien viestien kohdalla osalla iskee valikoiva sokeus. Jos yhtään samaan sävyyn kirjoitetaan K:sta, niin heti porukalla älähdetään (niin kuin pitääkin).
K:ta haukuttu kyllä selkeästi enemmän, nyt on itselläsi valikoiva sokeus
 

Yhteistyössä