K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hmmm... bojanilla on yksi kuva hänestä ja milasta ja tekstinä on Šta bi ja bez tebe mila? Ja siis nimenomaan serbiaksi, ei sloveeniksi.

Kuva ei ole mikään parisuhdekuva, mutta kieltämättä tulee mieleen onko nuo sanoitukset muhineet bojanin mielessä jo pitkäänkin ja saaneet lopullisen muotonsa lontoon koti- ja läheisten ikävän seurauksena.
 
vierailija
Mulle toi milanpersin oli ihan vieras nimi joten katsoin instasta ja sieltä löytyi vanhoista kuvista se boitsun ja jonkun jalkapalloilijan kanssa. No, kurkkasin sen jalkapallistin profiiliin niin johan siitä ja bojanista oli joku kaulailukuva, bojan taas siinä silmät sirrillä hymyssään 😂 Se oli sama jonka kanssa se viime kesänä stoorissaan makoili jossain rannalla. Eli joo, en ehkä lähtisi näistä jostain lukiovuosien ystävistä etsimään yhtään mitään merkkejä mihinkään suuntaan. Korkeintaan sen verran, että bojanilla on pitkäaikaisia läheisiä ystäviä, eikä suinkaan vain jotain nopeita innostumisia ja ihastumisia.
 
vierailija
Miksi muuten K ei ensin ollut muitten viisuilijoitten mieleen? Ne siis eivät halunneet jutella sen kanssa jossain prepartyissa ollenkaan ja oliko peräti alessandra suorastaan nyrpistellyt sille? Kuitenkin sit loppujen lopuksi tulikin hyvät ystävät heistäkin. Oliko K jotenkin epämiellyttävä lähestymisissään?
Mistä tämä käsitys on?
Itse olen nähnyt vaan sen K oman huumorivalittelun että "kukaan ei halua puhua mun kanssa mutta kyllä se tästä vielä" tjsp jota en ota tosissani.
 
vierailija
Mila Persinillä on yksi kuva jossa se on tiukasti kiinni toisessa nuoressa naisessa ja kuvatekstinä on Ljubav. Eikös tää ollut nimenomaan se romanttisen rakkauden sana ja joku muu oli sille yleiselle rakastamiselle?
 
vierailija
Mistä tämä käsitys on?
Itse olen nähnyt vaan sen K oman huumorivalittelun että "kukaan ei halua puhua mun kanssa mutta kyllä se tästä vielä" tjsp jota en ota tosissani.
Voi olla että tää käsitys on mulle tullut ihan vauvalta. En oikeastaan katsonut mitään prepartyja tai stooreja ennen viisuja (oon aiemmin ollut se tavallinen viisufani joka on kiinnostunut vain musiikista ja puhuu korkeintaan puvuista ja esityksistä 😆). Mutta muistan useamman kerran lukeneeni että jotkut kilpailijat tuntuivat ihan kääntyvän pois K:n luota ja että olivat ihan nähneet videoilta sellaista. Tässä voi siis olla valtavasti shippitulkintaa mukana, että kukaan muu ei halunnut olla kärtsän kaveri mutta sitten tuli ihana balkanin prinssi 😁
 
vierailija
Voi olla että tää käsitys on mulle tullut ihan vauvalta. En oikeastaan katsonut mitään prepartyja tai stooreja ennen viisuja (oon aiemmin ollut se tavallinen viisufani joka on kiinnostunut vain musiikista ja puhuu korkeintaan puvuista ja esityksistä ). Mutta muistan useamman kerran lukeneeni että jotkut kilpailijat tuntuivat ihan kääntyvän pois K:n luota ja että olivat ihan nähneet videoilta sellaista. Tässä voi siis olla valtavasti shippitulkintaa mukana, että kukaan muu ei halunnut olla kärtsän kaveri mutta sitten tuli ihana balkanin prinssi
Okei. Itsekkään en seurannut pre-partyja sun muita ja päädyin vauvallekin vasta toukokuussa. Olin myös se tavallinen viisufani ennen tätä vuotta.
t. edellinen
 
vierailija
no ei valitellut.. muistat omiasi
Sanoi kyllä jotain sellaista, että kukaan ei halua puhua mun kanssa. Olisko ollut Madrid. Yhden tilanteen kans muistan, kun yritti keskustella muutaman naisen kanssa, mutta nämä eivät lämmenneet. Mae Muller oli toinen? En ole yhtään varma, keitä naiset olivat. Olisko ollut kans Madrid, jos siis Madrid oli ensimmäinen pre party, jossa K oli.
 
vierailija
Sanoi kyllä jotain sellaista, että kukaan ei halua puhua mun kanssa. Olisko ollut Madrid. Yhden tilanteen kans muistan, kun yritti keskustella muutaman naisen kanssa, mutta nämä eivät lämmenneet. Mae Muller oli toinen? En ole yhtään varma, keitä naiset olivat. Olisko ollut kans Madrid, jos siis Madrid oli ensimmäinen pre party, jossa K oli.
Lisään vielä, että ehkä ne naiset eivät ymmärtäneet K n englantia, mutta selvästikään eivät halunneet jatkaa juttua. Se, ettei kukaan halua puhua oli tietysti alun epävarmuutta ja vitsiä.
 
vierailija
Juu no ei ole tosiaan kukaan K:ta vältellyt, ihmeellistä ilkeilyä täällä taas kerran
No kun nimenomaan kysytään että mistä tämä käsitys on tullut koska sitä on vauvalla pidetty yllä. Itse muistan yhdestä editistä kyllä että k kävi jututtamassa alessandraa ja mae mulleria mutta eivät ne nyrpistelleet vaan K itse lähti siitä pois saman tien.
 
vierailija
Voi olla että tää käsitys on mulle tullut ihan vauvalta. En oikeastaan katsonut mitään prepartyja tai stooreja ennen viisuja (oon aiemmin ollut se tavallinen viisufani joka on kiinnostunut vain musiikista ja puhuu korkeintaan puvuista ja esityksistä ). Mutta muistan useamman kerran lukeneeni että jotkut kilpailijat tuntuivat ihan kääntyvän pois K:n luota ja että olivat ihan nähneet videoilta sellaista. Tässä voi siis olla valtavasti shippitulkintaa mukana, että kukaan muu ei halunnut olla kärtsän kaveri mutta sitten tuli ihana balkanin prinssi
Seurasin kaikki prepartyt ja tilanne oli ihan päinvastoin. Kaikki muut artistit hakeutui K:n seuraan alusta asti, kun ennakkosuosikki oli ja muista mukava tyyppi. Mitään että yksin B/Jokerit olisi ollut vain K:n huomioinut en huomannut. Se heidän tarina miten menivät yksin olleen K:n luo on varmaan aika värittynyt (niin kuin moni muukin Joksujen juttu) kun esim Salena on pariin otteeseen kertonut miten Madridissa menivät heti K:n kanssa lounaalle ja puhuivat syvällisiä. Ja Ale, että heillä synkkasi K:n kanssa heti (siitä on somematskuakin). Prepartyissa Joksut veti alkoa kaksin käsin ja se meno esim WY:n ja Piqued Jacksin kanssa oli aika känniörvelllystä.. K ei siinä porukassa ollut kun ei edes juonut.
 
vierailija
Perhana kun joksujen kaikki edes suunnilleen kohdalle osuvat kesäkeikat eivät sovi jostain muusta syystä. Ruissin aikana olen kiinni lapseni menossa, ja Puolan aikana taas on toisen lapseni juhlapäivä. Nyt tuli eteen joku Makedonian festari johon periaatteessa pääsisin, koska olen silloin Sloveniassa ja voisin siitä kyllä seikkailla etelemmäskin, mutta kyse on työmatkasta ja näyttää siltä että jos ei tarkka esiintymispäivä pian selviä, joudun luultavasti olemaan kotimatkalla silloin. Olen valitettavasti sellaisessa asemassa että minun tehtäväni on varmistaa koko seurueen kotimatka Suomeen saakka, eli en voi yksin sinne jäädä. Nyt vielä ehtisin rukata aikatauluja mutta ne pitää kyllä saada muille matkalaisille selväksi ennen vappua.
 
vierailija
Seurasin kaikki prepartyt ja tilanne oli ihan päinvastoin. Kaikki muut artistit hakeutui K:n seuraan alusta asti, kun ennakkosuosikki oli ja muista mukava tyyppi. Mitään että yksin B/Jokerit olisi ollut vain K:n huomioinut en huomannut. Se heidän tarina miten menivät yksin olleen K:n luo on varmaan aika värittynyt (niin kuin moni muukin Joksujen juttu) kun esim Salena on pariin otteeseen kertonut miten Madridissa menivät heti K:n kanssa lounaalle ja puhuivat syvällisiä. Ja Ale, että heillä synkkasi K:n kanssa heti (siitä on somematskuakin). Prepartyissa Joksut veti alkoa kaksin käsin ja se meno esim WY:n ja Piqued Jacksin kanssa oli aika känniörvelllystä.. K ei siinä porukassa ollut kun ei edes juonut.
Älä inkuta. Kyse todellakin oli Kärtsän omasta repliikistä. Muistan itsekin hyvin - alkoi ihan jänskättämään sen puolesta. Muistan vielä, että tilanne laukesi, kun joku tyttöporukka alkoi jutskata sen kaa
 
vierailija
Seurasin kaikki prepartyt ja tilanne oli ihan päinvastoin. Kaikki muut artistit hakeutui K:n seuraan alusta asti, kun ennakkosuosikki oli ja muista mukava tyyppi. Mitään että yksin B/Jokerit olisi ollut vain K:n huomioinut en huomannut. Se heidän tarina miten menivät yksin olleen K:n luo on varmaan aika värittynyt (niin kuin moni muukin Joksujen juttu) kun esim Salena on pariin otteeseen kertonut miten Madridissa menivät heti K:n kanssa lounaalle ja puhuivat syvällisiä. Ja Ale, että heillä synkkasi K:n kanssa heti (siitä on somematskuakin). Prepartyissa Joksut veti alkoa kaksin käsin ja se meno esim WY:n ja Piqued Jacksin kanssa oli aika känniörvelllystä.. K ei siinä porukassa ollut kun ei edes juonut.
Monillahan oli siinä vaiheessa jo useampi preparty takana eli niitä kaveruuksia oli artistien välille ehtinyt syntyäkin. Mutta eikös tuolla madridissa k ja joksut jo hengailleet keskenään? En muista oliko jokerit siellä ihan päissään, parissa aiemmissa kyllä. Varsovassa meni vissiin rauhallisemmin kuin boitsu oli vaihteeksi kipeänä. Se kuuluisa kännikris oli kyllä jommaltakummalta espanjan reissulta mutta en muista kumpi.
 
vierailija
Perhana kun joksujen kaikki edes suunnilleen kohdalle osuvat kesäkeikat eivät sovi jostain muusta syystä. Ruissin aikana olen kiinni lapseni menossa, ja Puolan aikana taas on toisen lapseni juhlapäivä. Nyt tuli eteen joku Makedonian festari johon periaatteessa pääsisin, koska olen silloin Sloveniassa ja voisin siitä kyllä seikkailla etelemmäskin, mutta kyse on työmatkasta ja näyttää siltä että jos ei tarkka esiintymispäivä pian selviä, joudun luultavasti olemaan kotimatkalla silloin. Olen valitettavasti sellaisessa asemassa että minun tehtäväni on varmistaa koko seurueen kotimatka Suomeen saakka, eli en voi yksin sinne jäädä. Nyt vielä ehtisin rukata aikatauluja mutta ne pitää kyllä saada muille matkalaisille selväksi ennen vappua.
Tarkka Makedonian esiintymispäivä on 28.6 lukee joksujen sivuilla
 
vierailija
Monillahan oli siinä vaiheessa jo useampi preparty takana eli niitä kaveruuksia oli artistien välille ehtinyt syntyäkin. Mutta eikös tuolla madridissa k ja joksut jo hengailleet keskenään? En muista oliko jokerit siellä ihan päissään, parissa aiemmissa kyllä. Varsovassa meni vissiin rauhallisemmin kuin boitsu oli vaihteeksi kipeänä. Se kuuluisa kännikris oli kyllä jommaltakummalta espanjan reissulta mutta en muista kumpi.
B oli ainakin aika maistissa olevan oloinen Madridissa. Pusutteli siellä parvella Conoria poskelle showna yleisölle. Ei vain tainnut se viisufaneja kiinnostaa juuri ollenkaan niin piti vaihtaa kohdetta 😄
 

Yhteistyössä