K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ketä ne on ne jossain höyhenpuuhkissaan olevat eturivissä tuossa K videolla? Oi luoja anna niiden olla jotain vanhempaa porukkaa ja sitten K lähtee jonkun niistä mukaan.
Kotkottava kanalauma? Jäin miettimään, onko tästä tehty jokin kantaaottava video/biisiteema Ruoskan jostain liiallista ihailusta, pokaamisyrityksistä, jota tuo kanalauma edustaisi. Roolit olisikin käännetty toisinpäin
 
vierailija
Kotkottava kanalauma? Jäin miettimään, onko tästä tehty jokin kantaaottava video/biisiteema Ruoskan jostain liiallista ihailusta, pokaamisyrityksistä, jota tuo kanalauma edustaisi. Roolit olisikin käännetty toisinpäin
Tuo voisikin olla. Ja tuskin se musiikkivideo (jos sellaista nyt sitten edes on) on pelkkää kuumistelua ilman jotain jippoa.
 
vierailija
Entäs tapaus Sadie. Kun ainakin jotkut oli sitä mieltä, että Bojan muuten vaan lennähti NYC iin ja koska Sadie sattumoisin myös oli siellä, niin vähän niinkuin olosuhteiden pakosta tapasivat. Kyllä mä luulen, että siinä matkassa oli tarkoituksena nimenomaan Sadien tapaaminen. Toinen vaihtoehto sitten, että myös Damon oli mukana, jolloin kuvio on erilainen ja enemmän mahdollista, että vain kavereina tapasivat.
 
vierailija
Onko se damon siellä nyt ihan huvikseen? Selvästikään sillä ei mitään työjuttuja näytä nyt kalenterissa olevan. Se on vissiin joskus asunut siellä mut en tiedä yhtään millon.
 
vierailija
Entäs tapaus Sadie. Kun ainakin jotkut oli sitä mieltä, että Bojan muuten vaan lennähti NYC iin ja koska Sadie sattumoisin myös oli siellä, niin vähän niinkuin olosuhteiden pakosta tapasivat. Kyllä mä luulen, että siinä matkassa oli tarkoituksena nimenomaan Sadien tapaaminen. Toinen vaihtoehto sitten, että myös Damon oli mukana, jolloin kuvio on erilainen ja enemmän mahdollista, että vain kavereina tapasivat.
Mä olen kyllä taipuvainen uskomaan että D oli mukana.
 

Yhteistyössä