K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä sun kommentti on virkistävä poikkeus. Ehdottomasti mahtuu tänne. Itseäni kiehtoo Damon ja hänen ystävyytensä Bojaniin. Voisin myös kuvitella, että näillä kahdella oli säpinää keskenään. Vaikka ajattelen näin, niin en ole silti sitä mieltä, että sä olet väärässä. Kaikki tähän ketjuun kirjoitettu on pelkkää spekulaatiot ja erilaiset mielipiteet on ehdottomasti tervetulleita.
Kiitos ja itse ihan samaa mieltä. Mielipiteitä on yhtä paljon kuin on keskustelijoita. Ja meillä ei ole mistään mitään varmaa tietoa, joka on hyvä koska mistä täällä muuten spekuiltaisiin. 💚
 
vierailija
Mä oon ihan lumoutunut damonista! Musta on jotenkin ihanaa miten se on välillä niissä hopeanhohtoisissa puvuissaan yksityisklubeilla ja kuvaa kaikkia maailmantähtiä, mutta sit se kuitenkin pakkautuu viiden nuoren miehen kimppakämpän pienelle sohvalle katsomaan jotain Slovenian euroviisujulkistusta. Syö popcornia ja naureskelee rennosti.
Ihmisessä on monta eri puolta niinkuin tässäkin kohtaa sen näemme. Damon sujahtaa hyvin muotipiireihin, mutta hänessä on silti sen lisäksi jotakin syvyyttä ja tavallisuutta. Hän osaa koskettaa ihmisiä.
 
vierailija
Klassinen shippaajan viesti. Aina heitetään tämä ”sitähän et sinäkään tiedä” -vastaus ikäänkuin se tekisi jotenkin todennäköisemmäksi sen, että on suhde tai sellainen tulee. Kaikki on aina loputtomiin mahdollista ja sitä toitotetaan maailman tappiin, vaikka todellisuus olisi täynnä todisteita muusta.
Kiinnostaa todisteet B:n heteroudesta!
 
vierailija
Kuka laittaa Bölen keikalle ranteesen ryhmä komposti-korun?
Tuli vaan mieleen kesän puutarhakeskusteluista joissa mietittiin mikä olisi sopiva symboli että tunnistettaisiin toisemme. Ja jodelistit ottivat senkin tosissaan.
Sitten siellä tappelee ryhmä Puutarha, ryhmä Komposti ja ryhmä Liverpool keskenään, jättimäinen pölypilvi vaan Bölen yllä 😅🤣
 
vierailija
Mua kiehtoo Kris ja Damon. Huivipäinen Kris on päätynyt sidotuksi sillä huivilla Damskun sängyn päätyyn. D käännyttänyt Krisin. Ne ois kyllä täydellinen pari. Malli Kris muusa ja taiteilija Damon.
 
vierailija
Kiitos ja itse ihan samaa mieltä. Mielipiteitä on yhtä paljon kuin on keskustelijoita. Ja meillä ei ole mistään mitään varmaa tietoa, joka on hyvä koska mistä täällä muuten spekuiltaisiin.
Ihanasti muuten kuvailit Jurea. Mä näen hänet villiponina, jota kukaan ei pääse satuloimaan. Jure-poni ilmestyy mystisesti kaukaiselle niitylle aina silloin kun itse haluaa. Kukaan ei tiedä mistä hän tulee ja minne hän menee. Villi ja salaperäinen varsa.
 

Yhteistyössä