K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En usko ihan tähän. Joillain varmasti menee ylitse niin että heilahtaa, mutta suurin osa haluaa varmaan vaan säilyttää sen yhden paikan asiana muista syistä. Ja muilla alustoilla taas hämärtyy ehkä sen takia, kun siellä yleensä filtteröidään se kontentti jo muutenkin omien mieltymysten mukaan, eikä tarvitse ikinä edes käydä sitä keskustelua, että ei halua nähdä jotain. Voi vain valikoida, ettei näe sitä valitsemalla oikein seurattavat ihmiset. Hankala sellaista tehdä avoimella keskustelupalstalla.
Mutta esim tumpussa moni kuitenkin shippaa tai ainakin kuumistelee useampaa paria. Siellä on tosiaan erittäin helppo suodattaa epämieluisat shipit, mutta selvästikään kaikki eivät koe sitä tarpeelliseksi. Ja puhun siis nyt tästä K/JO fandomista, en mistä tahansa formulakuskeista tms.
 
vierailija
Matti jakoi sen stoorin missä Joost ja K oli eli varmaan jotain viisupromoa Ylelle ja saatta tehdä tällä muutoinkin isomman promorundin. Kävihän K:kin viime vuonna Liettuassa tekemässä promoa.
Vois olla tosiaan jotain promojuttuja kun viisut on kuitenkin jo sen verran lähellä niin aika kumma jos tässä vaiheessa tulis pelkästään vaan hengailemaan tänne
 
vierailija
Mutta esim tumpussa moni kuitenkin shippaa tai ainakin kuumistelee useampaa paria. Siellä on tosiaan erittäin helppo suodattaa epämieluisat shipit, mutta selvästikään kaikki eivät koe sitä tarpeelliseksi. Ja puhun siis nyt tästä K/JO fandomista, en mistä tahansa formulakuskeista tms.
Olen tumpussa ja tiedän varsin hyvin, miten se toimii. On siellä paljonkin multishippaajia, mutta sitähän et voi tietää, mitä kukin on blokannut omalta dashiltään tai tägeistään, koska näkymä on yksilöllinen jokaiselle. Sitä paitsi kuumistelu on mun mielestä aika eri asia kuin shippaus.
 
vierailija
Kun se vauvan ketju silloin syksyllä haluttiin rajata niin vahvasti vain yhteen pariin, tuli samalla tuo mustasukkaisuus ja vahtiminen. Olihan sitä jo vähän kesälläkin, mutta silloin kuitenkin vielä sai puhua muustakin.

Siirryin just itse vauvalla tänne, lähinnä pettyneenä siellä oleviin shippaajiin, en niinkään b/k shippiin.
Sama. Esim. shipata voi muuallakin mutta koska vauvalla ei enää ole sitä huumoria niin se on jäänyt. Se huumori ja ne jutut (sekä hauskat että myös eriävät mielipiteet ja kaikenlaiset pohdinnat) oli mulle se mikä siellä piti kirjoittelemassa. Toki sen edelleen selaan/ohittelen läpi päivittäin.

Ei sieltä välttämättä porukka ole vaihtunut mutta osa on vaan lopettanut kirjoittelemasta. Itse kommentoin jonnekin NT asti varmaan kymmeniä viestejä päivässä jos vaan keksi jotain. Sitten se väheni johonkin muutamaan per päivä ja nyt tahti on pari viikossa korkeintaan. Sitten sinne on jäänyt just ne tietyntyyppiset kirjoittelijat (eikä tässä ole siis mitään vikaa) ja mun tyyliset taas varmaan vähentyneet.
 
vierailija
Sama. Esim. shipata voi muuallakin mutta koska vauvalla ei enää ole sitä huumoria niin se on jäänyt. Se huumori ja ne jutut (sekä hauskat että myös eriävät mielipiteet ja kaikenlaiset pohdinnat) oli mulle se mikä siellä piti kirjoittelemassa. Toki sen edelleen selaan/ohittelen läpi päivittäin.

Ei sieltä välttämättä porukka ole vaihtunut mutta osa on vaan lopettanut kirjoittelemasta. Itse kommentoin jonnekin NT asti varmaan kymmeniä viestejä päivässä jos vaan keksi jotain. Sitten se väheni johonkin muutamaan per päivä ja nyt tahti on pari viikossa korkeintaan. Sitten sinne on jäänyt just ne tietyntyyppiset kirjoittelijat (eikä tässä ole siis mitään vikaa) ja mun tyyliset taas varmaan vähentyneet.
Mä itse koen että ne ketjun säännöt tai edes niistä jankkaaminen ei ole se, mikä ketjua muutti, vaan ihan vain aika. Kesällä oli jankkausta eri asioista ja trollausta ihan samalla lailla, se vain muutti muotoaan kun ketju vaihtui. Sen sijaan se suurin pudotus kirjoittajissa ja ketjun luontainen muuttuminen tapahtui mielestäni NT ja viimeistään Kärtsän Eurotourin jälkeen. Eurotourilla oli vielä hillitön meno, mutta sitten luulen että aika moni vakkarikirjoittelija vain kyllästyi hommaan. En usko, että on uusia kirjoittajia tullut tilalle, vaan siellä kirjoittelee nyt vain eri ihmiset aktiivisemmin. Aika aikansa kutakin.
 
vierailija
Sama. Esim. shipata voi muuallakin mutta koska vauvalla ei enää ole sitä huumoria niin se on jäänyt. Se huumori ja ne jutut (sekä hauskat että myös eriävät mielipiteet ja kaikenlaiset pohdinnat) oli mulle se mikä siellä piti kirjoittelemassa. Toki sen edelleen selaan/ohittelen läpi päivittäin.

Ei sieltä välttämättä porukka ole vaihtunut mutta osa on vaan lopettanut kirjoittelemasta. Itse kommentoin jonnekin NT asti varmaan kymmeniä viestejä päivässä jos vaan keksi jotain. Sitten se väheni johonkin muutamaan per päivä ja nyt tahti on pari viikossa korkeintaan. Sitten sinne on jäänyt just ne tietyntyyppiset kirjoittelijat (eikä tässä ole siis mitään vikaa) ja mun tyyliset taas varmaan vähentyneet.
Mäkään en edes muista koska viimeksi oisin vauvalle kirjoittanut. Enää en edes käy siellä päivittäin.
 
vierailija
Mä itse koen että ne ketjun säännöt tai edes niistä jankkaaminen ei ole se, mikä ketjua muutti, vaan ihan vain aika. Kesällä oli jankkausta eri asioista ja trollausta ihan samalla lailla, se vain muutti muotoaan kun ketju vaihtui. Sen sijaan se suurin pudotus kirjoittajissa ja ketjun luontainen muuttuminen tapahtui mielestäni NT ja viimeistään Kärtsän Eurotourin jälkeen. Eurotourilla oli vielä hillitön meno, mutta sitten luulen että aika moni vakkarikirjoittelija vain kyllästyi hommaan. En usko, että on uusia kirjoittajia tullut tilalle, vaan siellä kirjoittelee nyt vain eri ihmiset aktiivisemmin. Aika aikansa kutakin.
Voi olla sekin että mielenkiinto lopahti. En itsekkään usko että sinne paljon uusia olisi tässä vaiheessa ilmaantunut.

Tosin juuri noihin aikoihinhan ne säännöt muuttuivat. Ehkä osa jaksoi vielä kirjoitella entiseen tapaan eli entisistä aiheista mutta sitten kyllästyi kun siitä alkoi vaan se vääntö. Ei ehkä tajuttu että se ei ole vaan jatkopaatti sille emopaatille vaan se seilaa nyt paljon kapeampaa reittiä. Nt jälkeen alkoi myös se yksi päivittäinen show jota usempikin kritisoi että se vaan täyttää ketjua turhalla ja varmaan osa sai silloin tarpeekseen.
 
vierailija
Voi olla sekin että mielenkiinto lopahti. En itsekkään usko että sinne paljon uusia olisi tässä vaiheessa ilmaantunut.

Tosin juuri noihin aikoihinhan ne säännöt muuttuivat. Ehkä osa jaksoi vielä kirjoitella entiseen tapaan eli entisistä aiheista mutta sitten kyllästyi kun siitä alkoi vaan se vääntö. Ei ehkä tajuttu että se ei ole vaan jatkopaatti sille emopaatille vaan se seilaa nyt paljon kapeampaa reittiä. Nt jälkeen alkoi myös se yksi päivittäinen show jota usempikin kritisoi että se vaan täyttää ketjua turhalla ja varmaan osa sai silloin tarpeekseen.
Monella on varmaan mielenkiinto vähintään hiipunut, jos ei ole lopahtanut. Tuntuu että paatti on nykyään enemmän JO faniketju tai ainakin siellä viihtyy erityisesti JO fanit, jotka seuraavat bändiä muutenkin kuin vaan k&b shippi-mielessä. Sitkeästi vielä jotkut jaksaa laittaa linkkejä vanhoihin k&b kuviin ja videoihin,
 
vierailija
Voitteko ystävällisesti häipyä keskustelemaan sinne toiseen ketjuun sen sijaan että keskustelisitte TÄÄLLÄ kyseisestä ketjusta. Mikä teitä vaivaa, missään ei ole hyvä? Hus pois, jos shippaatte!
 
vierailija
Monella on varmaan mielenkiinto vähintään hiipunut, jos ei ole lopahtanut. Tuntuu että paatti on nykyään enemmän JO faniketju tai ainakin siellä viihtyy erityisesti JO fanit, jotka seuraavat bändiä muutenkin kuin vaan k&b shippi-mielessä. Sitkeästi vielä jotkut jaksaa laittaa linkkejä vanhoihin k&b kuviin ja videoihin,
Eikö muuta sisältöä ole tänne kuin keskustella toisista ketjuista tosiaan?
 
vierailija
Tämä ketju on pettyneiden ketju ilman sääntöjä ja siksi täysin oikea paikka keskustella näistä. Eikä mennä mielipiteineen sinne missä halutaan vaan fiilistellä hyvällä mielellä.
 
vierailija
Monella on varmaan mielenkiinto vähintään hiipunut, jos ei ole lopahtanut. Tuntuu että paatti on nykyään enemmän JO faniketju tai ainakin siellä viihtyy erityisesti JO fanit, jotka seuraavat bändiä muutenkin kuin vaan k&b shippi-mielessä. Sitkeästi vielä jotkut jaksaa laittaa linkkejä vanhoihin k&b kuviin ja videoihin,
Kärtsäri fanina koen, ettei siinä ketjussa ole mulle enää mitään sisältöä.
 
vierailija
Mä luulen, et toi vauvan ketju pikku hiljaa kuolee Ruissin jälkeen. Nyt kun tämän hetkisen tiedon mukaan Joksut ei ole tulossa Eurooppaan kuin vasta ensi keväänä, niin HC shipparitkaan eivät jaksa ilman kontentin ja seuraavan näkemisen tietoa. Kn keikoista voi keskustella Kääriä ketjussa. Myös se ettei mitään mainintoja tule tai ettei nähdä enää edes siitä ystävyydestä mitään puolin tai toisin vaikuttaa. Osalle varmaan myös jos nähdään heidän oikeassa elämässään radikaaleja muutoksia se vaikuttaa.
 
vierailija
Mä luulen, et toi vauvan ketju pikku hiljaa kuolee Ruissin jälkeen. Nyt kun tämän hetkisen tiedon mukaan Joksut ei ole tulossa Eurooppaan kuin vasta ensi keväänä, niin HC shipparitkaan eivät jaksa ilman kontentin ja seuraavan näkemisen tietoa. Kn keikoista voi keskustella Kääriä ketjussa. Myös se ettei mitään mainintoja tule tai ettei nähdä enää edes siitä ystävyydestä mitään puolin tai toisin vaikuttaa. Osalle varmaan myös jos nähdään heidän oikeassa elämässään radikaaleja muutoksia se vaikuttaa.
Mä taas luulen että JO-fanit jaksaa pitää ketjua elossa. Jos Ruissista tulee jotain KB-kontsaa niin siitä jauhetaan pitkään. Sitten tulee pian uusi levy jonka lyriikoita voi analysoida ja syksyn keikoilta katsellaan livejä ja videoklippejä.

Toki ketju varmaan hiljenee mutta tuskin kokonaan kuolee.
 
vierailija
Mä luulen, et toi vauvan ketju pikku hiljaa kuolee Ruissin jälkeen. Nyt kun tämän hetkisen tiedon mukaan Joksut ei ole tulossa Eurooppaan kuin vasta ensi keväänä, niin HC shipparitkaan eivät jaksa ilman kontentin ja seuraavan näkemisen tietoa. Kn keikoista voi keskustella Kääriä ketjussa. Myös se ettei mitään mainintoja tule tai ettei nähdä enää edes siitä ystävyydestä mitään puolin tai toisin vaikuttaa. Osalle varmaan myös jos nähdään heidän oikeassa elämässään radikaaleja muutoksia se vaikuttaa.
Saa nähdä miten käy. Jotkut shipit jatkuvat jopa 20 vuotta ilman materiaalia. Onkohan K&B shippi sellainen?
 
vierailija
Mua suoraan sanottuna vtuttaa niin prkleesti jos Joksut ei syksyllä Suomeen tule. Itsellä ei mitään mahiksia Ruissiin tai matkustaa jonnekin kauas keikalle. Joo joo pitäisi olla iloinen bändin puolesta, mutta kerrankin oon itsekäs ja ajattelen näin.
 

Yhteistyössä