K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älä viitsi. Ei ole K:lla sormusta ja tuskin K tuollaista stooria laittaisi oman talonsa rakennuksesta. Enkä usko että siihen olisi mitään paukkuja edes tällä hetkellä, kun tuntuu siltä, että viime vuoden jälkeen ei ole oikein energiaa edes arjen pyörittämiseen.
No ei ole Klla mut gfllä on. Mutta se varmaan on kihloissa sit Härtsän kanssa vai? Voi elämä mitä kieltämistä. Ja miksi se K jonkun toisen rakennuksilla olisi vierailijana ja vielä säästäisi ne laput? Mutta sokkona on vissiin hyvä olla.
 
vierailija
E.mamma sanoi juuri toisessa ketjussa, että ei mitään hälyyttävää näissä sivuhenkilöissä K ja B shipin suhteen, mutta ei saa kysellä lisää, koska aiheesta ei pidetä
Mitä ne siellä puutarhassa siis korttien avulla tulkitsevat: shippiä vai todellisuutta? Olikohan se kesällä, kun asiasta oli kauhea mökä siellä. El sitä sotaa kestänyt Erkkikään.
 
vierailija
Mikä ihme sai ihmiset siihen huumaan.
Oliko se koronan jälkeinen aika.
Vai muisteliko keski-ikäinen nuoruuttaan ja sitä, mitä olisi voinut itsellekin tapahtua, jos olisi uskaltanut repäistä.
Mietin, katuuko K joskus sitä, että ei uskaltanut olla rohkeampi ja mennä virran mukana.
Ehkä Bn mukana.
K jämähti Pirkkapaita päällä kotkottamaan turvallisesti kotosuomessa.
Mulle se oli haave elämää suuremmasta, kaikki esteet ylittävästä rakkaudesta, jota en itse koskaan kokenut. Mutta ei se huuma mulla kestänyt kesäkuuta pidemmälle. Ne oli ne gfn jalat siinä twilight-pätkässä, muistan vieläkin sen tuskan silloin aamuyöstä. Ihan ku mut ois jätetty.
 
vierailija
Mulle se oli haave elämää suuremmasta, kaikki esteet ylittävästä rakkaudesta, jota en itse koskaan kokenut. Mutta ei se huuma mulla kestänyt kesäkuuta pidemmälle. Ne oli ne gfn jalat siinä twilight-pätkässä, muistan vieläkin sen tuskan silloin aamuyöstä. Ihan ku mut ois jätetty.
🤣 Anteeksi, en missään nimessä tarkoita nauru hymiötä millään pahalla. Kuvailit vaan niin hyvin munkin tuntemukset. Onko tässä kyse samasta ilmiöstä kuin Auervaarassa ja nettihuijareissa?
 
vierailija
Mitä ne siellä puutarhassa siis korttien avulla tulkitsevat: shippiä vai todellisuutta? Olikohan se kesällä, kun asiasta oli kauhea mökä siellä. El sitä sotaa kestänyt Erkkikään.
Ihan humpuukia joka tapauksessa. Mäki voisin leikkiä energiamammaa: Bojanilla on nyt joku iso tukos, en sano, että lliittyisi Jereen, mutta voi olla. Jerellä puolestaan on jotain isoa meneillään.
 
vierailija
Älä viitsi. Ei ole K:lla sormusta ja tuskin K tuollaista stooria laittaisi oman talonsa rakennuksesta. Enkä usko että siihen olisi mitään paukkuja edes tällä hetkellä, kun tuntuu siltä, että viime vuoden jälkeen ei ole oikein energiaa edes arjen pyörittämiseen.
Ei kait K nyt mitään raksahommia osaisi edes tehdä.
Muut hoitaa rahamiehen pytingin pystyyn.
K on sisustusalan ammattilainen.
Valmis paketti tehtaalta.
Niissä on verhotkin valmiina.
Jouluksi uuteen kämppään ja pulla uuniin.
Jos ei jo ole.
Suuret haaveet saavat tuulta alleen.
 
vierailija
Oma tulkintani siitä oli että tätä te odotitte joten tästäpä sitä saatte, olkaa hyvät. Ja sitten silleen leipääntyneesti näytelty pätkä heitetään stooriin.
Vähän epäilen että se oli sitten siinä ja tuo oli ikäänkuin hyvästit asialle.
Mutta sit kuitenkin tuli keilauspätkä, jossa saatiin ne bojanin kiroilut kun ei kaato onnistunutkaan. Se oli heti kiinnostavampaa kun ei ollut niin ennalta suunniteltu.
 
vierailija
Älä viitsi. Ei ole K:lla sormusta ja tuskin K tuollaista stooria laittaisi oman talonsa rakennuksesta. Enkä usko että siihen olisi mitään paukkuja edes tällä hetkellä, kun tuntuu siltä, että viime vuoden jälkeen ei ole oikein energiaa edes arjen pyörittämiseen.
Itse uskon että on ollut katsomassa rakennuksilla (tai viittä vaille valmiita asuntoja) mutta kyse ei ole omakotitalosta vaan luultavammin kerrostalosta. Se että onko kauppoja vielä syntynyt niin on eri asia.
 
vierailija
Ihan humpuukia joka tapauksessa. Mäki voisin leikkiä energiamammaa: Bojanilla on nyt joku iso tukos, en sano, että lliittyisi Jereen, mutta voi olla. Jerellä puolestaan on jotain isoa meneillään.
Bojanilla vetää suonta.
Jerellä on raksapuuhat käynnissä.
Miten nämä liitettäisiin yhteen?
Bojan ei voi tulla kipeänä valutalkoisiin raksalle.
 
vierailija
Mutta sit kuitenkin tuli keilauspätkä, jossa saatiin ne bojanin kiroilut kun ei kaato onnistunutkaan. Se oli heti kiinnostavampaa kun ei ollut niin ennalta suunniteltu.
Tuli mutta tarkoitin tuossa lähinnä shippimielessä. Keilailussa oli minusta sitten vain kavereita viettämässä aikaa ja kyllä se minustakin oli kivempi video kuin se uusintakosinta.
 

Yhteistyössä