K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun kamerat sammuivat ja D&B jäivät kahdestaan, alkoi tapahtua…

Hei B, kamerat sammuivat, mutta sä istut edelleen mun sylissä. En halua nousta tästä pois D, B sanoi. Tunnut niin lämpimältä, pehmeältä ja kiihottavalta. B katseli D:n punaisia huulia ja hänen teki kovasti mieli suudella niitä. Tietää miltä D maistuu. B kietoi kätensä D:n ympärille ja painoi huulensa tämän huulille. D vastasi B:n suudelmaan. Suudelma muuttui yhä kiihkeämmäksi ja kiihkeämmäksi…
Tosi lattea, etkö osaa luoda oikein tunnelmaa? Vai ei noissa kahdessa vain taida oikein olla sitä mitään.
 
vierailija
Kun suurimmat höyryt on päästetty ulos, niin voidaanko jutella vaikka B&D:n mahdollisesta kinky seksistä? Luulen, että molempia kiehtoo sitomisleikit, k*ristaminen jne. Mitä kaikkea nämä kaksi mahtaisivat tehdä yhdessä?
Mielellään kiitos.

Mä arvelen että B on totaalinen sub. Se on muuten aina niin lahjakas ja valovoimainen ja unelmavävy ja ties mitä, niin seksissä se kaipaa täyttä kontrollin luovuttamista. Nöyryyttämistä suorastaan.
 
vierailija
Täällä toinen on/off nimimerkillinen. Palasin vauvalle pitkän tauon jälkeen uuden UMK kauden takia ja päädyin jostakin syystä tänne. Tämä on psykologisesti kiehtova ketju ja yritin jo aloittaa UMK23 kaltaisen rietastelun, mutta en ole vielä saanut muita pahemmin mukaan.
Kyllä se sieltä lähtee...UMK23:ssakin otti aikansa ennen ku kiuas alko lämmetä....😇
 
vierailija
Kun suurimmat höyryt on päästetty ulos, niin voidaanko jutella vaikka B&D:n mahdollisesta kinky seksistä? Luulen, että molempia kiehtoo sitomisleikit, k*ristaminen jne. Mitä kaikkea nämä kaksi mahtaisivat tehdä yhdessä?
Mun on hirveän vaikea mielikuvitella mitään näiden välille, kun en ole kuullut esimerkiksi D:n koskaan puhuvan tai nähnyt muita kuin kuvia ja lyhyitä mykkiä videonpätkiä, joista ei pääse jyvälle sen eleistä, puhetavasta eikä oikein mistään muustakaan. Jos se esimerkiksi puhuisi hirveän neitimäisesti, niinkuin hiukan pelkään, niin se olis mulle tosi iso turn off.
 
vierailija
Mun on hirveän vaikea mielikuvitella mitään näiden välille, kun en ole kuullut esimerkiksi D:n koskaan puhuvan tai nähnyt muita kuin kuvia ja lyhyitä mykkiä videonpätkiä, joista ei pääse jyvälle sen eleistä, puhetavasta eikä oikein mistään muustakaan. Jos se esimerkiksi puhuisi hirveän neitimäisesti, niinkuin hiukan pelkään, niin se olis mulle tosi iso turn off.
Mä taas lämpenen aina miesten feminiinisyydelle 🔥 Esim Jan on välillä niin tyttömäinen eleissään, vaikka onkin sellanen möreä-ääninen partajumala. Se vetoaa muhun niin lujaa!
 
vierailija
Mielellään kiitos.

Mä arvelen että B on totaalinen sub. Se on muuten aina niin lahjakas ja valovoimainen ja unelmavävy ja ties mitä, niin seksissä se kaipaa täyttä kontrollin luovuttamista. Nöyryyttämistä suorastaan.
Mä taas jotenkin näen Bojanin sellaisena uhmakkaana brat:na, mutta saatat säkin olla oikeassa. Joskus se menee noin, että hyvin kontrolloiva ihminen haluaa menettää sen kontrollin siellä makkarin puolella.
 
vierailija
Mun on hirveän vaikea mielikuvitella mitään näiden välille, kun en ole kuullut esimerkiksi D:n koskaan puhuvan tai nähnyt muita kuin kuvia ja lyhyitä mykkiä videonpätkiä, joista ei pääse jyvälle sen eleistä, puhetavasta eikä oikein mistään muustakaan. Jos se esimerkiksi puhuisi hirveän neitimäisesti, niinkuin hiukan pelkään, niin se olis mulle tosi iso turn off.
 
vierailija
Mun on hirveän vaikea mielikuvitella mitään näiden välille, kun en ole kuullut esimerkiksi D:n koskaan puhuvan tai nähnyt muita kuin kuvia ja lyhyitä mykkiä videonpätkiä, joista ei pääse jyvälle sen eleistä, puhetavasta eikä oikein mistään muustakaan. Jos se esimerkiksi puhuisi hirveän neitimäisesti, niinkuin hiukan pelkään, niin se olis mulle tosi iso turn off.
Siis etkö muka ole nähnyt sitä videota missä bojan änkeää damonin päälle ja jure molempien päälle? Siinähän damon puhuu.

Voi kyllä olla että menee neitikategoriaan.
 
vierailija
Mä taas jotenkin näen Bojanin sellaisena uhmakkaana brat:na, mutta saatat säkin olla oikeassa. Joskus se menee noin, että hyvin kontrolloiva ihminen haluaa menettää sen kontrollin siellä makkarin puolella.
Nää puolet ei välttämättä sulje toisiaan pois. Tilanne alkaa ärsyttämisellä ja lopulta, kenties kädet sidottuna ja kaulapantaan puettuna, vaivutaan syvälle alistuneisuuden pumpuliin.
 
vierailija
Mä taas lämpenen aina miesten feminiinisyydelle Esim Jan on välillä niin tyttömäinen eleissään, vaikka onkin sellanen möreä-ääninen partajumala. Se vetoaa muhun niin lujaa!
Mulla sama. Lämpenen myös Luke Blackille ja Puolan Jannille. Tommy taas viehättää mua sen ristiriitaisuuden takia; on feminiininen mutta silti samaan aikaan tiukkakatseinen saalistaja. Janissa kiehtoo myös tämä ristiriitaisuudella leikittely.
 

Yhteistyössä