K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun on hirveän vaikea mielikuvitella mitään näiden välille, kun en ole kuullut esimerkiksi D:n koskaan puhuvan tai nähnyt muita kuin kuvia ja lyhyitä mykkiä videonpätkiä, joista ei pääse jyvälle sen eleistä, puhetavasta eikä oikein mistään muustakaan. Jos se esimerkiksi puhuisi hirveän neitimäisesti, niinkuin hiukan pelkään, niin se olis mulle tosi iso turn off.
Instastaan kyllä löytyy myös videoita, kun vähän jaksaa selailla ja etsiä. Myös pari koskettavaa, jossa puhuu asioistaan suoraan kameralle, olen nähnyt. En muista tarkasti missä olivat, ainakin yksi taisi olla reelseissä. Symppis on. Mitä tuohon olemukseen tulee, niin suhdemielessä ei ole väliä vetoaako meihin, vaan vetoaako B:hen. Luulen vähän että toinen mies saattaa nähdä tuon kuumuusasian keskimäärin eri tavalla, kuin heteronainen. Toki yksilöllistä sekin, miten kukainenkin näkee.
 
vierailija
Nää puolet ei välttämättä sulje toisiaan pois. Tilanne alkaa ärsyttämisellä ja lopulta, kenties kädet sidottuna ja kaulapantaan puettuna, vaivutaan syvälle alistuneisuuden pumpuliin.
Ehdottomasti. Mä en siksi osaa nähdä B:tä ja K:ta yhdessä, koska mulle he molemmat näyttäytyvät bratina ja/tai subina. Molemmat tarvitsevat sellaisen kumppanin, jotka laittaa heidät ruotuun. Korostan, että tämä on vain mun subjektiivinen näkemys. Vaikka D on herkkä, niin uskon että hänessä on vastusta B:lle. Eikä se vastus tarkoita aina kovuutta vaan se dom voi olla hyvin lempeä otteissaan.
 
vierailija
Ehdottomasti. Mä en siksi osaa nähdä B:tä ja K:ta yhdessä, koska mulle he molemmat näyttäytyvät bratina ja/tai subina. Molemmat tarvitsevat sellaisen kumppanin, jotka laittaa heidät ruotuun. Korostan, että tämä on vain mun subjektiivinen näkemys. Vaikka D on herkkä, niin uskon että hänessä on vastusta B:lle. Eikä se vastus tarkoita aina kovuutta vaan se dom voi olla hyvin lempeä otteissaan.
Mä sanoisin että kunhan dom on määrätietoinen, se voi olla ihan mitä vaan kenenkin suhteeseen sopii. Eli myös pehmeä, lempeä, hellä jne.
 
vierailija
Sillähän on tollaset pienet pystyt. Parhaalta ne näyttää siinä huivivideossa. Tekee heti mieli vähän vääntää nännistä.
Mä näen, miten siinä sylikkäin istuessa B ottaa D:ltä paidan pois ja ilkikurinen katse silmissään vääntää D:n nännejä. D on kokeneena tottunut näihin kurittomiin vasta-alkajiin ja hän varmoin ottein ottaa B:n käsistä kiinni ja vie ne B:n selän taakse.
 
vierailija
Mä näen, miten siinä sylikkäin istuessa B ottaa D:ltä paidan pois ja ilkikurinen katse silmissään vääntää D:n nännejä. D on kokeneena tottunut näihin kurittomiin vasta-alkajiin ja hän varmoin ottein ottaa B:n käsistä kiinni ja vie ne B:n selän taakse.
Tää asetelma puhuttelee mua. Damon on luonnollisesti kokeneempi m/m seksissä ja ohjaa nuorempaa siihen määrätietoisesti ja varmoin ottein. Samalla se kouluttaa itselleen subia.
 
vierailija
Tää asetelma puhuttelee mua. Damon on luonnollisesti kokeneempi m/m seksissä ja ohjaa nuorempaa siihen määrätietoisesti ja varmoin ottein. Samalla se kouluttaa itselleen subia.
Kuinkahan monta sessiota vaaditaan, että B:stä kouliutuu kunnon sub? On sen verran ilkikurinen tyyppi, ettei se varmaan ihan hetkessä alistu sille kuuluvaan rooliin. Se uhmakas brat nostaa päätään varmaan aika pitkään. B tykkää ärsyttää ja laittaa kampoihin ihan jo periaatteesta.
 
vierailija
Kuinkahan monta sessiota vaaditaan, että B:stä kouliutuu kunnon sub? On sen verran ilkikurinen tyyppi, ettei se varmaan ihan hetkessä alistu sille kuuluvaan rooliin. Se uhmakas brat nostaa päätään varmaan aika pitkään. B tykkää ärsyttää ja laittaa kampoihin ihan jo periaatteesta.
Parhaimmillaan se panee hanttiin ikuisesti. Ja joka kerrasta tulee rangaistus.
 
vierailija
Tuli mieleen yksi ficci, jossa kaksi top miestä taistelee siitä, että kumpi on top. Sitä vääntöä ja kääntöä käytiin monet kerrat painien ja taistellen. Se oli hyvin kirjoitettu pitkä tarina ja asetelma oli herkullinen.
 
vierailija
Tuli mieleen yksi ficci, jossa kaksi top miestä taistelee siitä, että kumpi on top. Sitä vääntöä ja kääntöä käytiin monet kerrat painien ja taistellen. Se oli hyvin kirjoitettu pitkä tarina ja asetelma oli herkullinen.
Joku päivä sitten joku mainitsi wattpadin ja siellä olevat m/m jutut. Olisko suositella mitään? T. Kaverin puolesta kyselen
 
vierailija
Miten porukka tykkää jostain kuristamisesta? Mä en nää mitään kuumaa väkivallan rajoilla taiteilussa. Mä oon niin antiikkinen, että mulle riittää pelkkä kunnon pituus/kokoero tuottamaan tarvittavaa valta-asetelmaa.
 
vierailija
Miten porukka tykkää jostain kuristamisesta? Mä en nää mitään kuumaa väkivallan rajoilla taiteilussa. Mä oon niin antiikkinen, että mulle riittää pelkkä kunnon pituus/kokoero tuottamaan tarvittavaa valta-asetelmaa.
Missään nimessä ei pidä kuristaa niin että tehdään väkivaltaa. Hengitystä ei saa estää! Siinä on tarkoitus painaa vaan sivuilta niin että verenkierto hetkeksi estyy. Siis niin kuin B tekee krisille joskus lavalla. Siitä tulee pyörryttävän hyvä tunne.
 
vierailija
Miten porukka tykkää jostain kuristamisesta? Mä en nää mitään kuumaa väkivallan rajoilla taiteilussa. Mä oon niin antiikkinen, että mulle riittää pelkkä kunnon pituus/kokoero tuottamaan tarvittavaa valta-asetelmaa.
Aivan. Henkikin on mennyt näissä leikeissä silloin tällöin. Aivan typerää. On leikitty kuristamista tai aseleikkejä.
 
vierailija
Missään nimessä ei pidä kuristaa niin että tehdään väkivaltaa. Hengitystä ei saa estää! Siinä on tarkoitus painaa vaan sivuilta niin että verenkierto hetkeksi estyy. Siis niin kuin B tekee krisille joskus lavalla. Siitä tulee pyörryttävän hyvä tunne.
Sairasta tuo on. Aneleppa että ukkos painaa joskus 15 min. Saat hyvä olo maximuksen.
 
vierailija
Tommonen verenkierron esteleminen herkällä pään verisuonien alueella voi luoda paineenvaihteluita joka puhkaisee hapertuneessa kunnossa olevia hiusverisuonia. Kyllä pitää olla jo aika sivukujilla nautintonsa metsästyksessä.
 

Yhteistyössä