K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, mä ymmärrän tämän kyllä ja toivoisin että salailu loppuisi. Mä en ymmärrä vaan sitä että miksi se pettymys kohdistetaan NM:n. Kirjoitetaan että hän ”ei osaa pysyä poissa” ja musta se on vähän lapsellista. Samalla luodaan kuvaa K:sta tossun alla olevana, joka muka ei saa lähteä mihinkään poikien juttuihin ilman avokkia.
Olen muutenkin hämmästynyt näistä mies vastaan nainen jaoista, ne on kuin tuulahduksia joltakin 1950 luvulta. Joksut hengaavat paljon myös naispuolisten työntekijöiden ja kavereidensa kanssa, joten tuskin he ajattelevat asiaa niin pitkälle kuin jotkut palstalaiset.
 
vierailija
Mässytti sipsejä tyhmästi Bn kasvojen edessä.
Pöydän päässä istui NM.
Blla oli se Suomivävypoika nauha päällä.
Oliko tämä kuvaustilanne bäkkärillä keikan jälkeen.
Vai milloin.
Lauantainako?
Joo se mässyttelyn esittely näytti vähän nololta. B häipyi siitä juttelemaan Janin kanssa. NM ei ole koskaan näkynyt kommunikoimassa joksujen kanssa, voi johtua myös sensuroinnista.
 
vierailija
Olen muutenkin hämmästynyt näistä mies vastaan nainen jaoista, ne on kuin tuulahduksia joltakin 1950 luvulta. Joksut hengaavat paljon myös naispuolisten työntekijöiden ja kavereidensa kanssa, joten tuskin he ajattelevat asiaa niin pitkälle kuin jotkut palstalaiset.
Mä kyllä pidän sitä puolison olemassaolon näennäistä salaamista ihan samanlaisena tuulahduksena. On paljon julkkisten puolisoita jotka eivät näy missään, eikä tarvitsekaan tietenkään. Mutta tämä näkyy, ja silti koko suhteesta vaietaan täysin. Mä siis en pidä tätä naista millään tavalla hankalana tai ikävänä, vaan mun mielestä k:n valitsema tapa on ikävä, tai ei ainakaan toimiva. Koko henkilöstä ei tietenkään tarvitse kertoa mitään eikä hänen tarvitse olla julkkis vaikka puolisonsa onkin. Se suhteen aktiivinen kieltäminen, kun samalla kuitenkin se kumppani on sekä esillä että yleisesti tiedossa, ei vaan toimi.
 
vierailija
Tuosta Kn avokista.
Onkohan niin, että K haluaa tuoda avokin mukanaan siksikin, että porukat näkevät hänen todella olevan heteromies.
Kaikki gay-jutut ovat vain teatteria.
K vanhemmat ovat hänen elämässään tiivisti mukana
Usein keikoilla.
Eihän heidän poikansa nyt mikään homo ole.
Kunnon hetero.
Tyttöystävä ja kaikki.
Olisiko näin vanhanaikainen ajatusmaailma vielä jollain?
 
vierailija
Tuosta Kn avokista.
Onkohan niin, että K haluaa tuoda avokin mukanaan siksikin, että porukat näkevät hänen todella olevan heteromies.
Kaikki gay-jutut ovat vain teatteria.
Miksi pitää etsiä jotain piilotettuja viestejä siitä, että ottaa puolisonsa mukaan? Kuka elää elämäänsä miettien, että piiloviestinpä nyt tällä teolla sitä ja tätä. Voisiko selitys olla ihan vaan niin yksinkertainen, että on tärkeä osa J:n elämää ja siksi mukana.
 

Yhteistyössä