K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hulluja kaikki palstat täynnä. Vanhat ämmät nuoria poikia kuolaa ja parittaa. Menkää töihin ja olkaa hyödyksi. Itse jo matkalla.
Ainoa jolla näyttää käyvän jotenkin tunteisiin olet sinä. Toiset leppoisasti juttelee jotain ja sinä tulet keuhkoamaan. Lue nuo viestisi ja mieti vähän tuota sävyä. Ei näin aamusta jaksa tuollaista riitelyä.
 
vierailija
Klla ja Blla oli viisuissa toisella viikolla eri aikataulutkin ja vapaat K vietti gfn kanssa. Eli eka viikon olivat tekemisissä ja niistä tuli materiaalitkin.
Bojan on kahdessa kuukaudessa ja viikon bussimatkalla ehtinyt tutustua Damoniin paljon paremmin kuin Khon vuoden aikana.
 
vierailija
No olikos ponien trollihyökkäys nyt sitten sovittu jossain ja liittyikö syysloma(?) asiaan? Huvitti nämä spekut silloin ja en tiedä uskoiko jotkut oikeasti siihen että se on sovittu jossain ja vielä rekrytty.

Minä taas olen se joka moikkalee (jotakin) ponia ja käyn aina välillä katsomassa ruskean sellaisen instaa. Ja minua oikeasti ärsyttää tuo meininki vauvalla että ei tavallaan anneta kommentoida ja vastauksena on usein jotain kettuilua.

Tänäänkin joku kertoi siitä miksi B oli laulanut ccc (eli liittyi jotenkin niihin väreihin) niin alapeukkua vaan ja antakaa meidän olla onnessamme tai jotain. Kyllä minä haluan tietää mten se asia menee oikeasti koska en ollut katsonut JO liveä. Toki tuli sitten asiallisiakin vastauksia mutta ei saisi kuulemma "pilata" sitä iloa lisätiedoilla.
Mä haluan tehdä myös tähän asiaan liittyen yhden paljastuksen. Meitä on kolme saman firman työntekijää ja vielä syksyllä sovimme, että käymme vauvalla heittämässä juttua. Trolleja emme ole, mutta meidän jutut saattoivat olla rivoja. Kaksi meistä on euroviisufaneja ja yksi on Kärtsä fani. Sen kautta löysimme yhteisen sävelen, vaikka olemmekin kaikki eri ikäisiä jne. Tietysti sama ala sekä työpaikka yhdisti meitä myös. Meistä kolmesta olen ainoa, joka jaksaa käydä näillä palstoilla. Keikoilla kuitenkin edelleen käymme yhdessä.
 
vierailija
Niin oli, kerkesikin jo tulla vähän ikävä damonin postauksia, kun ei hetkeen kuulunut mitään
Musta on hauskaa miten tosi erityyppiset henkilöt liittyy tän saagan kautta toisiinsa. Jokerit ja Kärtsä oli toki viisuissa molemmat, mutta musiikillisesti aika kaukana toisistaan ja yleensä ei ehkä ihan samat kuuntelijat päädy molempien faneiksi. Damon on tullut kuvioihin vähän pidemmän mutkan kautta, mutta viisukonteksti sielläkin on taustalla. Ja nyt samassa tarinassa seikkailee slovenialainen indiebändi, vantaalainen räppäri ja lontoolainen huippukuvaaja. Nää on jotenkin niin epätodennäköisiä ihmissuhteita että elokuvassa pitäisin koko juttua uskottavuusongelmana 😁
 
vierailija
Eipäs ollut, ainakin tunnin väli. Epätoivoista paritusta näköjään täälläkin palstalla. Antakaa Bojanin olla. No eipähän kohta näy Damonia seurassaan ollenkaan kun tädit täällä shippaa. Samanlailla saivat Kärpän pois kuvioista.
Nyt on vähän liian kovat luulot tätien voimasta. Kärppä ei ole pois kuvioista, vaan juuri hengasi joksujen kanssa suomessa ja esiintyi niitten kanssa Tallinnassa. Paritus ei edes tätivoimilla ole onnistunut, kun sillä tosiaan on jo puoliso. En oikein usko että tätienergialla on vaikutusta damoniinkaan, ei suuntaan eikä toiseen.
 
vierailija
Bojanilla voi oikeasti olla ne puhelut paremminkin Damonin kuin erään toisen kanssa.
Tässä mun mielestä kielitaito on avainasemassa. Livenä toisen kanssa juttelu onnistuu vaikka toisella olisi heikompikin sanavarasto ja kököt lauserakenteet, koska keskustelussa molemmat osapuolet kuljettaa tilannetta yhdessä eteenpäin. Puhelimessa se on paljon vaikeampaa, ja myös videoyhteydellä, vaikka periaatteessa siinä pystyykin tukeutumaan kehonkieleen ja ilmeisiin. En vaan usko että Kärpän englanti riittäisi sellaisiin maratonpuheluihin joiden aikana juteltaisiin jotain oikeasti merkityksellistä.
 
vierailija
Puutarhassa ei sun kommentista tykätty. (Jos oot sama kirjoittaja). Mutta hyvin voisin kuvitella, että näin ollut. Niin ja mulla ei oo mitään taka-ajatusta tässä, en oo B/D shippaaja.
En ollut minä siellä Puutarhan puolella. Jään odottelemaan Damonin ilmestymistä taas tarinaan. En olisi uskonut, koska vastustin häntä vielä joku aika sitten, ajattelin, että pilaa vielä viattomat joksut🙂
 
vierailija
Tässä mun mielestä kielitaito on avainasemassa. Livenä toisen kanssa juttelu onnistuu vaikka toisella olisi heikompikin sanavarasto ja kököt lauserakenteet, koska keskustelussa molemmat osapuolet kuljettaa tilannetta yhdessä eteenpäin. Puhelimessa se on paljon vaikeampaa, ja myös videoyhteydellä, vaikka periaatteessa siinä pystyykin tukeutumaan kehonkieleen ja ilmeisiin. En vaan usko että Kärpän englanti riittäisi sellaisiin maratonpuheluihin joiden aikana juteltaisiin jotain oikeasti merkityksellistä.
Nämä puhelujutut on esimerkki siitä, että kun tarpeeksi usein ja pitkään toistaa jotain juttua unohtuu helposti että sen on joku joskus vaan mielikuvituksessaan heittänyt ilmoille. Koska ajatus on niin kaunis niin ei siinä pysähdytä miettimään tällaisia kielitaidon puutteita, eikä myöskään sitä että ihan kuin esim. K olisi käyttänyt viimeisen vuoden ajan vähän vapaa-aikansa puhelimessa B:n kanssa eikä puolisonsa kanssa.
 
vierailija
Nämä puhelujutut on esimerkki siitä, että kun tarpeeksi usein ja pitkään toistaa jotain juttua unohtuu helposti että sen on joku joskus vaan mielikuvituksessaan heittänyt ilmoille. Koska ajatus on niin kaunis niin ei siinä pysähdytä miettimään tällaisia kielitaidon puutteita, eikä myöskään sitä että ihan kuin esim. K olisi käyttänyt viimeisen vuoden ajan vähän vapaa-aikansa puhelimessa B:n kanssa eikä puolisonsa kanssa.
Oot ihan oikeassa. Toi puhelujuttu on mun mielestä ollut kuitenkin ihan hauska ja harmiton nautafandomin läppä. On ne varmasti pitäneet yhteyttä, ovathan he itsekin niin kertoneet, mutta uskoisin että viestitteleminen on ollut luontevampaa.
 

Yhteistyössä