V
vierailija
Vieras
Koska niissä ei haukuta ketään!! Siksi!Miksi sun kaltaisen kiusaajan kommentit pitäisi ohittaa. Kiusaamiseen pitää puuttua ja niin teen, en aio ohittaa niitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska niissä ei haukuta ketään!! Siksi!Miksi sun kaltaisen kiusaajan kommentit pitäisi ohittaa. Kiusaamiseen pitää puuttua ja niin teen, en aio ohittaa niitä.
Koska niissä ei haukuta ketään!! Siksi!
Ei toi kuvaaminen näytä paljon haittaavan Kta ja NMää kun uusinta stooria katsoo.
Minkä stooria?Ei toi kuvaaminen näytä paljon haittaavan Kta ja NMää kun uusinta stooria katsoo.
Taas jatkat juuri tolla rikki olevan ihmisen väistelyllä ja kyvyttömyydellä mihinkään keskusteluun. Johan se on päivät pitkät nähty kommenteissa, joilla täällä käyt tota sun ”keskustelua” käymässä.
Samaa kommunikaatiokyvytöntä vastapuolen sanomisten vääristelyä jokaikinen kommentti.
Vaikka kirjoittaisit tämän tänne sata kertaa päivässä, on silti ihmisiä, jotka luulevat etteivät ole yhdessäBojan Dzejla
Kellekkään muille kuin Kn faneille toi stoori ei sano mitään. Niille jotka häntä ei tiedä on vain yksi nainen vieraiden joukossa.Kieltämättä on tuotu esille aika avoimesti, joten tyydyn toteamaan, että kaunis nainen ja näyttävä tyyli. Upea pari.❤
No niihän te koko ajan teette, miksipä muutenkaan.
Jos joku mulle sanoo niin kun mä en ole tippaakaan rikkinäinen ihminen, vaan te, jotka täällä kiusaatte muita, niin on mahdollista, että hän vain projisoi minuun jotain itsestään.Omisit sitten tämän käsitteen rikki oleva ihminen, keksi jotakin omaa kiitos.
Mikä stoori?Kellekkään muille kuin Kn faneille toi stoori ei sano mitään. Niille jotka häntä ei tiedä on vain yksi nainen vieraiden joukossa.
Miksi puhut konditionaalissa?Omisit sitten tämän käsitteen rikki oleva ihminen, keksi jotakin omaa kiitos.
Ei tuosta kasvoja erota edes ja siirtyy taka-alalle.Kellekkään muille kuin Kn faneille toi stoori ei sano mitään. Niille jotka häntä ei tiedä on vain yksi nainen vieraiden joukossa.
Kellekkään muille kuin Kn faneille toi stoori ei sano mitään. Niille jotka häntä ei tiedä on vain yksi nainen vieraiden joukossa.
Se sama häävieras mikä aiemmin mainittiin insta.Mikä stoori?
Puhu omasta puolestasi vain, minua ainakin kiinnostaa, kuka on Bojanille uhka.
Tai tietävät? Työkaveruudelta vaikuttaa minun silmään.Vaikka kirjoittaisit tämän tänne sata kertaa päivässä, on silti ihmisiä, jotka luulevat etteivät ole yhdessä![]()
Miksi puhut konditionaalissa?
Ei tuosta kasvoja erota edes ja siirtyy taka-alalle.
Esitä nyt vielä, että uutena pölähdit.Omituinen ketju. Mut mitä tarkoittaa tossari?
Jos joku mulle sanoo niin kun mä en ole tippaakaan rikkinäinen ihminen, vaan te, jotka täällä kiusaatte muita, niin on mahdollista, että hän vain projisoi minuun jotain itsestään.
Hyvin erottaa kasvot.Ei tuosta kasvoja erota edes ja siirtyy taka-alalle.