V
vierailija
Vieras
Kyllä kamalia ihmisiä täällä tuntuu olevan, käväisin vaan vierailulla pääketjusta, mutta hyvä, jos nää pysyy nyt täälläTämän vuoden tapahtumat ovat olleet todella hämmentäviä, niinkuin on jo moneen kertaan todettu. B n huomattava avoimuus, fire and water, joksujen aikainen saapuminen Suomeen, keikkabussiin hyppäämishuhut. Kn mahdollinen vaikeus lähteä yksin Suomesta. Tuliko keikkabussiin lähtöön kielto viime metreillä? Ja jos tuli, joku pelkäsi,tai oli vaan vihainen, loukkaantunut. Tai K itse totesi, ettei hyvä ajatus? Tulivatko joksut aikaisin siksi, että K ja B selvittelivät suhdettaan? Miksi yksityiselämää näytettiin vierailun loppupuolella paljon, mun mielestä. Oliko se selvittelyn lopputulema? Kaiken kaikkiaan koko vuoden ajan kestänyt jonkinlainen shipin jatkaminen ihan heidän ja varsinkin K n aloitteesta oli tosi outoa, mikä sen tarkoitus oli? Eikä tosiaankaan niin voi jatkaa, jos samalla aikoo seurustella toisaalla. Mitä ajattelisin avokkina, kun kumppani kaihoaa julkisesti toisen perään (viisujen jälkeinen kutsuhuuto). Olisko vaan yksinkertaisesti kuitenkin tunteet nyt laimenneet. Siitä bäkkärivideon henkilö galleriasta tuli mieleen, että miksi K jakaa vähäisen Bojanin kanssa saatavan yhteisen ajan tuomalla mukanaan ylimääräisiä henkilöitä. Onpas sekava tämä mun teksti, eikä mitään uutta. Oliko tässä paljonkin loukkaavia juttuja.