K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kai mun sitä tarvitse tuntea pitääkseni jotakin epätodennäköisenä. Noin ylipäänsä kolmekymppiset miehet eivät ole hyväntekeväisyyteen lahjoittavien ydinryhmää. Tässä ei ole mun mielestä mitään kummallista. Se ei myöskään ole mitenkään paha asia, eikä K tarvitse mitään puolusteluja vaikka näin arvelenkin asian olevan.
Minä arveken ihan toisin. Voisin uskoa että K esim. rahoittaisi juniori jääkiekko toimintaa tai vastaavaa. Hän on hyvin perhekeskeinen ja lapsirakas. On myös ollut itse vakavasti sairas ja se laittaa asioita uuteen perspektiiviin. Mutta mitään en varmaksi tiedä.
 
vierailija
Miksi se sitten tänne kuuluu? Ihan vain sen takia näköjään että voitte haukkua Kta.
Siis tässä ei haukuta k:ta! Tässä haukutaan sinua. Ikävä sanoa se näin suoraan, mutta kun ei muuten mene perille. K on loistava! Sen ei tarvitse lahjoittaa yhtään penniä kellekään! Sille ei siis tarvitse keksimällä keksiä hyväntekeväisyyskohteita, koska on ihan ok vaikkei sellaisia olisikaan. Ja K on silti loistava, vaikka joku toinen lahjoittaisikin isot rahat. Sitä toista ei tarvitse lytätä sen takia, eikä K tarvitse sen takia mitään fanien nostoapua.
 
vierailija
Minä arveken ihan toisin. Voisin uskoa että K esim. rahoittaisi juniori jääkiekko toimintaa tai vastaavaa. Hän on hyvin perhekeskeinen ja lapsirakas. On myös ollut itse vakavasti sairas ja se laittaa asioita uuteen perspektiiviin. Mutta mitään en varmaksi tiedä.
Kaikki tuo edellinen on Kn kertomaa. Olen aikapäiviä lakannut uskomasta tuon satusedän tarinoihin. Kun koskaan ei ole ketään tukemassa näitä juttuja.
 
vierailija
Siis tässä ei haukuta k:ta! Tässä haukutaan sinua. Ikävä sanoa se näin suoraan, mutta kun ei muuten mene perille. K on loistava! Sen ei tarvitse lahjoittaa yhtään penniä kellekään! Sille ei siis tarvitse keksimällä keksiä hyväntekeväisyyskohteita, koska on ihan ok vaikkei sellaisia olisikaan. Ja K on silti loistava, vaikka joku toinen lahjoittaisikin isot rahat. Sitä toista ei tarvitse lytätä sen takia, eikä K tarvitse sen takia mitään fanien nostoapua.
Kuka on lytännyt BLää täällä? Mene twitteriin raivoamaan, vai etkö uskalla?
-eri
 
vierailija
Miten te jaksatte vääntää tuosta raha-asiasta, BL:sta yms. 🥱 Onko kaikki jankkaajat vauvalta vallanneet tämän ketjun? Samat yhdyssanavirheet toistuu. Mikä noissa yhdyssanoissakin on joillekin niin kovin hankalaa?
 

Yhteistyössä