V
vierailija
Vieras
Ei kukaan sellaista väittänytkään, lue uudestaan.D on menossa jo omille keikoilleen, ei todellakaan ruotsiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kukaan sellaista väittänytkään, lue uudestaan.D on menossa jo omille keikoilleen, ei todellakaan ruotsiin
Kukahan onnekas kuvasiK stoorista voi bongata nyt persikan.
No justhan tossa sanottiin että olisivat menossa ruotsiin. Ni eivät varmastikaan ole.Ei kukaan sellaista väittänytkään, lue uudestaan.
No miksei toivoisi muka.Viisuväki ei toivo.
Varmaan K itse, ihana HärtsäKukahan onnekas kuvasi
Mä putosin joEi kukaan sellaista väittänytkään, lue uudestaan.
Bojan ja Jan! Nuo muut voi painua bosniaansa.No justhan tossa sanottiin että olisivat menossa ruotsiin. Ni eivät varmastikaan ole.
Ei ne mihinkään ruotsiin ole menossaMä putosin josiis D kihertää Bn kanssa lentokentän kahvilan kassalla, ovat menossa Ruotsiin, ei kun ei oo koska Dn pitää mennä keikalle?
Kentällä oli d ja b. Ei siinä jan ainakaan kihertänyt.Bojan ja Jan! Nuo muut voi painua bosniaansa.
Väärin, kyllä minä ainakin J ja B tosishippaajanakin (ja viisufanina) toivon, ei ole Bojan biisiltä mitenkään poies.Nimenomaan toivoo, sun ”viisuväki” taitaa olla jotkut vähäiset shippaajat, oikea viisuväki on kyllä innoissaan.
Siis onko tuo persikkapylly Härtsä??Varmaan K itse, ihana Härtsä
Jan voi vaikka mennäkin, sen liikkeistä ei oo mitään tietoa.Bojan ja Jan! Nuo muut voi painua bosniaansa.
Ei ne mihinkään ruotsiin ole menossa
Siis onko tuo persikkapylly Härtsä??
Mistä sinä näet mitä siellä kameran toisella puolella on?Kentällä oli d ja b. Ei siinä jan ainakaan kihertänyt.
Marko ei asu bosniassa.
Bojan ja Jan! Nuo muut voi painua bosniaansa.
No onSiis onko tuo persikkapylly Härtsä??
Ja mistä päättelet, että kentällä on vain B ja tsiila? Marko ja Jan varmaan on myös.Kentällä oli d ja b. Ei siinä jan ainakaan kihertänyt.
Marko ei asu bosniassa.
Jep. Itse ajattelen, että Bojan haparoi noilla tykkäyksillään kaapista ovea kohti...
Toki voi olla paikalla mutta ei se pelkällä arvauksella sinne ilmesty. Tuo porukka on kuitenkin lähtökohtaisesti menossa kolmeen eri maahan joten kaikkien lennot ei välttämättä lähde ollenkaan samoihin aikoihin.Mistä sinä näet mitä siellä kameran toisella puolella on?Kummallisesti oletetaan keitä paikalla on. Toki uskon että D sen varmasti kuvasi.
Sinähän tässä sinne oletan porukkaa kameran toiselle puolelle.Mistä sinä näet mitä siellä kameran toisella puolella on?Kummallisesti oletetaan keitä paikalla on. Toki uskon että D sen varmasti kuvasi.
Mistä sitä tietää minne ovat menossa?Toki voi olla paikalla mutta ei se pelkällä arvauksella sinne ilmesty. Tuo porukka on kuitenkin lähtökohtaisesti menossa kolmeen eri maahan joten kaikkien lennot ei välttämättä lähde ollenkaan samoihin aikoihin.
Jep jep, kavereita on varmaan vielä silloinkin kun muuttavat yhteenKaverinkin kanssa voi kihertää. Mitään suhdetta noilla ei ole.
Haloo nyt taas. Ei B ole menossa Ruotsiin. Ei mitään tarvetta.Ei kautta vaan Ruotsiin.