V
vierailija
Vieras
Parempi nakuna, kun jossain kaavussaEihän sillä ole kuin nilkkarengas, onko naku uus haute cotoure.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Parempi nakuna, kun jossain kaavussaEihän sillä ole kuin nilkkarengas, onko naku uus haute cotoure.
Mä tykkään mamman asusta, tisut ja peppu paljaana ja pelkkä esiliina.Kyllä, tyylitietoiset naiset
pukeutuvat niin.
Oispa K:kin pelkässä esiliinassa.Mä tykkään mamman asusta, tisut ja peppu paljaana ja pelkkä esiliina.
Mä tykkään mamman asusta, tisut ja peppu paljaana ja pelkkä esiliina.
Arvasin, että bl ja käärijä tekee biisin yhdessä! toivottavasti on hyvä
Mikä?Ja onhan se. Nimittäin se toinen niistä.
No ei se varmaan sen kaapistatuloon liittynyt kun Markokin on ihan julkisesti bi.Mitä ihmettä? Tapahtuiko näin tosiaan. Onpa reilu ystävä![]()
Mikä?
No se Janin tyttis ei sit tainnu olla mukana. Tai luulis että sekin ois siinä samassa tullut esiteltyäDzejlan uusin seurattu on Jan
Jengi tuntuu olevan innoissaan tästäArvasin, että bl ja käärijä tekee biisin yhdessä! toivottavasti on hyvä
Oliko tää se jonka kanssa D:lla juoruttiin olevan suhde?Tseikun toinen lippu on ollut varmaan alunperin Analle. "Bestikselle" jonka kanssa lopetti julkisen kanssakäymisen, kun Ana tuli kaapista. Silloinhan se Boitsu tuli kuvioihin.
Bojanin kanssa tehty biisi tuskin siis tulee ainakaan kesällä vaan syksyn puolella? tai oletan, että on fiksumpaa pitää pari kk taukoa ettei kumpikaan vie huomiota toiselta.
Vielä sadannen kerran. K ja BL esittävät viisukappaleensa. Ehkä mash-up, ehkä mokattua jotenkin muuten, mutta ei ole ainakaan intervalliaktiin tulossa mitään uutta.
No sitähän sinä et tiedä, molemmat vihjailleet collabista.Vielä sadannen kerran. K ja BL esittävät viisukappaleensa. Ehkä mash-up, ehkä mokattua jotenkin muuten, mutta ei ole ainakaan intervalliaktiin tulossa mitään uutta.
No sitähän sinä et tiedä, molemmat vihjailleet collabista.
Taisi olla. Instassa D on ainakin tykkäillyt sen syksyisistä julkaisuista eli ei vissiin mitään suurta välirikkoa ooOliko tää se jonka kanssa D:lla juoruttiin olevan suhde?
Toikin kuva on parempi kuin se.Toi ei ole lainkaan paras röökikuva, joka hänestä on otettu, ja jo paaaljon ennen "naisen koskekusta". Muun muassa Damonin ottamissa kuvissa oli yksi syntisen upea kuva paidattomasta Bojanista rööki suussa.
Anasta ja Dzejlasta liikkui suhde huhuja pitkään Balkanilla. Vähän eri asia kuin Markon kanssa.No ei se varmaan sen kaapistatuloon liittynyt kun Markokin on ihan julkisesti bi.
Jep. Itse ajattelen, että Bojan haparoi noilla tykkäyksillään kaapista ovea kohti...Minä taas luulen, että Bojan nostaa K kappaleiden tasoa ja siitä tulee parhaimpia biisejä, naurattaa vain tollaiset katkerat ankeuttajat, saavat vielä tämän varjolla tavatakin toisiaan enemmän ja something more.
Siis millon se tuli kaapista sitten? Onhan d:stä ollut huhuja sen marijankin kanssa ja sekin on julkilesbo. Miksi se sellaisesta katkaisi välit?Anasta ja Dzejlasta liikkui suhde huhuja pitkään Balkanilla. Vähän eri asia kuin Markon kanssa.
Tykkäykset ja yhdessä liikkumiset loppui siihen Anan kaapista tuloon. Ja ihme ettei ole esitellyt parhaalle ystävälleen poikakaveriaan.
Oliko se kaapistatulo se tammikuinen päivitys jota täälläkin puitiin?Anasta ja Dzejlasta liikkui suhde huhuja pitkään Balkanilla. Vähän eri asia kuin Markon kanssa.
Tykkäykset ja yhdessä liikkumiset loppui siihen Anan kaapista tuloon. Ja ihme ettei ole esitellyt parhaalle ystävälleen poikakaveriaan.