V
vierailija
Vieras
Entäs rouvan omat pölkyttelyt ja pöntöttelyt?En ole tukityöllistetty, otan tämänkin viestin talteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Entäs rouvan omat pölkyttelyt ja pöntöttelyt?En ole tukityöllistetty, otan tämänkin viestin talteen.
Mä otin koko ketjun talteen
Se on vaan mielipide, opettele sietämään.En ole tukityöllistetty, otan tämänkin viestin talteen.
Aloitin kausityöntekijänä vihreiden kuulien puolittajana - ja on kyllä p*skin homma ikinä!Ainakin täällä on fazerin työntekijöitä. Varmaan itse perijätär, jolle sininen levy edustaa Bojanin kunniaa.
Jos sellainen kiva PK fandiscord on olemassa niin, otan kutsun mielelläni vastaan, nimim "AL7".....
Kiusaajat taas kovaa vauhtia lähdössä ketjussa, mutta eivät sitten koskaan vain lähdeEi oo hauskaa.
Heko hekohyvä, saadaan nämä tosishippaajat vastuuseen kirjoittelustaan
Noh, pitäköön villansa. Toi pitänee kohta perustaa. Juttujen laadun takaamiseksi mahdollisimman paljon miehiä mukaan vaanTällä kertaa taisi olla huijausta. En kyllä halua sen takia mennä lähellekään SiveysJorman pkarvoja. Miksei voitaisi oikeasti perustaa sellaista?
Miehillä taitaa olla jo se oma discord ja ei kovin moni enää täällä käy.Noh, pitäköön villansa. Toi pitänee kohta perustaa. Juttujen laadun takaamiseksi mahdollisimman paljon miehiä mukaan vaan
Tässä yksi esimerkki, olen opinnoissakin kyllä menestynyt kiitettävästi aina ja neljää vierasta kieltäkin opiskellut. Yrität nimitellä vähä-älyiseksi niinkö.aivan joo, kirjoittamassa niitä camelinaöljyn (rypsiöljyn) tuoteselosteita. Ilmankos tulee vaikeaselkoiset kun on vain kaksi päivää viikossa töissä ja muutenkin heikkolahjainen
Miehillä taitaa olla jo se oma discord ja ei kovin moni enää täällä käy.
Olen miettinyt, miten sinulla on niin kova tarve tuoda tätä koulustasoasi esiin. Ensinnäkään kukaan ei usko, vaikka kuinka väittäisit. Toiseksi, mistä tuo tarve kumpuaa tuoda sitä jatkuvasti esiin.Tässä yksi esimerkki, olen opinnoissakin kyllä menestynyt kiitettävästi aina ja neljää vierasta kieltäkin opiskellut. Yrität nimitellä vähä-älyiseksi niinkö.
Tässä yksi esimerkki, olen opinnoissakin kyllä menestynyt kiitettävästi aina ja neljää vierasta kieltäkin opiskellut. Yrität nimitellä vähä-älyiseksi niinkö.
Miehillä taitaa olla jo se oma discord ja ei kovin moni enää täällä käy.
En ole tuonut tasoa itseasiassa esiin eli en ole kertonut mitä kouluja olen käynyt, enkä kerro. Sekoitat varmaankin nyt johonkuhun toiseen.Olen miettinyt, miten sinulla on niin kova tarve tuoda tätä koulustasoasi esiin. Ensinnäkään kukaan ei usko, vaikka kuinka väittäisit. Toiseksi, mistä tuo tarve kumpuaa tuoda sitä jatkuvasti esiin.
Noh, pitäköön villansa. Toi pitänee kohta perustaa. Juttujen laadun takaamiseksi mahdollisimman paljon miehiä mukaan vaan
Höpö höpöKyllä niitä tänne lintulaudalle tuntuu valuvan kun tarjolla on oikeanlaisia antimia...
Öljykirjoitus oli minun, en toki sellaista työtä tee, mutta pilkallisesti minuun kohdistui ihan tarkoituksella.Edelleen toistan sulle jos vaikka tajuaisit: Tässä ei puhuta juuri SINUSTA koska kukaan ei sua täällä tunne.
(paitsi jos jostain syystä itsesi tuosta tunnistat, aikamoinen säkä että just tota työtä tekisit ja se olis täällä arvattu)
Öljykirjoitus oli minun, en toki sellaista työtä tee, mutta pilkallisesti minuun kohdistui ihan tarkoituksella.
Ei ole mitään ennustajaa tietääkseni, mutta onhan sellaista minunkin kirjoituksiini huudeltu ja se on jo itsessään väärin.Keneen SINUUN? Ymmärrä jo ettei täällä ole ketään ketä tunnetaan, kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan ja esiintyä kenenä vaan.
Ellet sitten tunnusta olevasi Ennustaja tai Aito
Suomeksi: Miehisiä miehiä runopoikeien sijaanHöpö höpö