K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä yksi esimerkki, olen opinnoissakin kyllä menestynyt kiitettävästi aina ja neljää vierasta kieltäkin opiskellut. Yrität nimitellä vähä-älyiseksi niinkö.
Olen miettinyt, miten sinulla on niin kova tarve tuoda tätä koulustasoasi esiin. Ensinnäkään kukaan ei usko, vaikka kuinka väittäisit. Toiseksi, mistä tuo tarve kumpuaa tuoda sitä jatkuvasti esiin.

Tässä yksi esimerkki, olen opinnoissakin kyllä menestynyt kiitettävästi aina ja neljää vierasta kieltäkin opiskellut. Yrität nimitellä vähä-älyiseksi niinkö.

Edelleen toistan sulle jos vaikka tajuaisit: Tässä ei puhuta juuri SINUSTA koska kukaan ei sua täällä tunne.
(paitsi jos jostain syystä itsesi tuosta tunnistat, aikamoinen säkä että just tota työtä tekisit ja se olis täällä arvattu)

Noh, pitäköön villansa. Toi pitänee kohta perustaa. Juttujen laadun takaamiseksi mahdollisimman paljon miehiä mukaan vaan

Tänään just kävin siellä yhdellä gay sivustolla pitkästä aikaa (Mairen innoittamana) ja pakko se on myöntää, että vain mies osaa kunnolla kuumistella toista miestä. Taitaa se sanonta pitää paikkansa, et kun miehet p*nee, niin naiset on vain tiellä.😂

Yhteistyössä