vierailija
Ling long ving vong prööötJere P & Bojan C love together
Ling long ving vong prööötJere P & Bojan C love together
Eli yksi sai olla, mutta toinen ja kolmas väärinnäkijä oli jo liikaaOnpa neuroottista mairesakkia täällä. Mullaon poistettu PK. klipistä tykkäyskommentteja, joissa nimimerkkinä on "toinen homomies". Ja 'kolmas homomies". Ite klippi kuitenkin tallella. Sillä lailla.
Siis apua, miten jollain on aikaaEli yksi sai olla, mutta toinen ja kolmas väärinnäkijä oli jo liikaa
Internetin puhtaanapito on minulle kunnia-asia ja siirryin osa-aikaiseen työhön, jotta ehdin poistaa kaiken loukkaavan sisällön. Tavoitteeni on saada internet vapaaksi väärinnäkevistä vuoteen 2030 mennessä.Siis apua, miten jollain on aikaa
Internetin puhtaanapito on minulle kunnia-asia ja siirryin osa-aikaiseen työhön, jotta ehdin poistaa kaiken loukkaavan sisällön. Tavoitteeni on saada internet vapaaksi väärinnäkevistä vuoteen 2030 mennessä.
Höpö höpöInternetin puhtaanapito on minulle kunnia-asia ja siirryin osa-aikaiseen työhön, jotta ehdin poistaa kaiken loukkaavan sisällön. Tavoitteeni on saada internet vapaaksi väärinnäkevistä vuoteen 2030 mennessä.
Tää on kuin jonkun elokuvan nimi; Kolme väärin näkevää homomiestä. Vain Bojere rakkaus on aitoa.Onpa neuroottista mairesakkia täällä. Mullaon poistettu PK. klipistä tykkäyskommentteja, joissa nimimerkkinä on "toinen homomies". Ja 'kolmas homomies". Ite klippi kuitenkin tallella. Sillä lailla.
Tää on kuin jonkun elokuvan nimi; Kolme väärin näkevää homomiestä. Vain Bojere rakkaus on aitoa.
Hhhoijaa. Su/ma yönå kyllä oli. Onneksi nukuitEi täällä edes ollut eilen mitään tollasta, joku keksii nyt omiaan taas.
No niin !IL "Saipa juhli rajusti suljettujen ovien takana". (Ei anna linkittää).
Tuota noin......en sanokaan tähän enempää....
En usko, että on ollut, keino päästä haukkumaan vain.Hhhoijaa. Su/ma yönå kyllä oli. Onneksi nukuit
No äläpä usko sitten.En usko, että on ollut, keino päästä haukkumaan vain.
Ei liity..Kärppämiehiä.Anteeksi tietämättömyyteni (en seuraa jääkiekkoa), mutta liittyykö P jotenkin Saipaan? Vai mistä nämä vihjailevat jutut täällä kumpuavat?
Ok, kiitos vastauksesta.Ei liity..Kärppämiehiä.
Se mikä tapahtuu pukukopissa jää pukukoppiinIL "Saipa juhli rajusti suljettujen ovien takana". (Ei anna linkittää).
Tuota noin......en sanokaan tähän enempää....