vierailija
Yök, itse en menisi edes sitä ensimmäistä kertaa ja Amerikka toinen inhokki.Minä ollut kaksi kertaa ja menisin koska tahansa uudestaan.Ihana maa!Ja nainen olen.
Yök, itse en menisi edes sitä ensimmäistä kertaa ja Amerikka toinen inhokki.Minä ollut kaksi kertaa ja menisin koska tahansa uudestaan.Ihana maa!Ja nainen olen.
Missä tällainen maa on? Ei sellaista ole edes olemassa.Minä ollut kaksi kertaa ja menisin koska tahansa uudestaan.Ihana maa!Ja nainen olen.
Älä höpötä. Töölööseenkin mennään ja Töölö on olemassaMissä tällainen maa on? Ei sellaista ole edes olemassa.
Ja lehdetkin tippuu syksyllä maaseen.Älä höpötä. Töölööseenkin mennään ja Töölö on olemassa
Ihan sama, kaikki tietää mitä tarkoitetaan.Ja lehdetkin tippuu syksyllä maaseen.
Kaikki me tiedetään, että sä olet matkalla Turkkuseen.Ihan sama, kaikki tietää mitä tarkoitetaan.
Elokuussa olen.Kaikki me tiedetään, että sä olet matkalla Turkkuseen.
Näin juuri, ja sitten menisi lukemaan jotain kirjaa kauemmaksi esittäen, ettei tunne tuota junttia. Pitää B:n ajatella myös tulevaa menestystään Itäblokin somejulkkisten parissaOn ymmärtänyt olla menemättä. Neuroottinen B hössöttäisi siellä sen vieressä kuitenkin koko ajan että pistä maha piiloon, älä noin sano, älä noin tee kun kaikki näkee.
TrollolloolNäin juuri, ja sitten menisi lukemaan jotain kirjaa kauemmaksi esittäen, ettei tunne tuota junttia. Pitää B:n ajatella myös tulevaa menestystään Itäblokin somejulkkisten parissa
Voisitte silti opetella kirjoittamaan suomea oikein, aikuiset ihmiset.Ihan sama, kaikki tietää mitä tarkoitetaan.
Voi mitä peetä nyt taas!Tumblr:ssa Khaarija-viikko![]()
Post by @hotcat37 · 1 video
💬 0 🔁 4 ❤️ 5 · Day 1 of Khäärijä week is yellow/green! ^_^ Art credit: @tuherrus @ajitanparmesan @littleloiner 💚💛 Song: I ONLY WANT TO BE WITH YOU-tommyfebruary6www.tumblr.com
Yhtä hyvin voisi olla Tuolipöytä -viikko. Ai että kun on hottia.Voi mitä peetä nyt taas!
On niitä tumpussa jo ollut.Yhtä hyvin voisi olla Tuolipöytä -viikko. Ai että kun on hottia.
Ei ole P&K viikko kyseessä, toivottavasti tulee seuraavaksiVoi mitä peetä nyt taas!
Yök, toivottavasti ei.Ei ole P&K viikko kyseessä, toivottavasti tulee seuraavaksi
Tumblr:ssa Khaarija-viikko![]()
Post by @hotcat37 · 1 video
💬 0 🔁 4 ❤️ 5 · Day 1 of Khäärijä week is yellow/green! ^_^ Art credit: @tuherrus @ajitanparmesan @littleloiner 💚💛 Song: I ONLY WANT TO BE WITH YOU-tommyfebruary6www.tumblr.com
Mulla on päänsisäiset PK -teemapäivät joka päiväEi ole P&K viikko kyseessä, toivottavasti tulee seuraavaksi
Eikä niistä ole olemassa edes mitään materiaalia, kun mitään EI OLE. Muuta kuin max kahden Annaliisan päässä.Yök, toivottavasti ei.
Voi voi. Kylläpä on kamalaa.Nuo tuntuu ihan rutsaisilta. Olla nyt oman varjonsa kanssa. Mulla loppu varsinainen Kärtsän kuumistelu yksinään muuten tohon Häärijän tunkemiseen joka paikkaan. No, onneks ei joka paikkaan sentään. 8