V
vierailija
Vieras
Eihän tällä kanavalla MIEHIÄ oleMistä tiedät että on nainen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän tällä kanavalla MIEHIÄ oleMistä tiedät että on nainen?
Ei ole ollenkaan, voit ihan tarkistaa sisällön.Onhan, yhdessä levyllisessä on 5.5 dl kookosrasvaa.
Joku siinä nyt mättää. Ehkä rouva ei päästä. Jos ei ite pääse mukaan ja niitä molempia ei oo kutsuttu. Mutta kysymys kuuluu, miksi rouva ei päästä?
Koti haisee 2 viikkoa reissun jälkeen pahalleJoku siinä nyt mättää. Ehkä rouva ei päästä. Jos ei ite pääse mukaan ja niitä molempia ei oo kutsuttu. Mutta kysymys kuuluu, miksi rouva ei päästä?
No tätä ihmettelin, mitään haukkumista tossa ei ollut.Mitä misogyniaa se ob jos sanoo, että rouva ei päästä. Pitäkää misokeittonne
No sinä nyt et erota trollia fanista ees.
Ei ole ollenkaan, voit ihan tarkistaa sisällön.
Reagoimalla nostat asiaa vain enemmän esiin.Alinta pohjasakkaa silti sellaiset, jotka tuo tänne yksityishenkilöitä.
Mistä tiedät että on nainen?
Mä luulin pienenä, että pohjasakka oli pohjas-akka. Aku Ankassa oli. Se oli akka joka asuu pohjassaReagoimalla nostat asiaa vain enemmän esiin.
Reagoimalla nostat asiaa vain enemmän esiin.
ja ootte muka Kärtsä faneja, just.
Mitä misogyniaa se ob jos sanoo, että rouva ei päästä. Pitäkää misokeittonne
Ei toi taida olla hän, kuvittelen aika hyvin tunnistavani, ennenkin on luultu jotain trolliviestejä väärin.A on nainen ja hän rakastaa leikkiä nukkeleikkejä tuoden yksityishenkilön siihen mukaan. Eikä sit niitä kuol etta van tylsiä 50 cm yksityishenkilö juttuja.![]()
Puhutaanko yksityisjöhenA on nainen ja hän rakastaa leikkiä nukkeleikkejä tuoden yksityishenkilön siihen mukaan. Eikä sit niitä kuol etta van tylsiä 50 cm yksityishenkilö juttuja.![]()
Siellä muuten oli jollain nainen mukana. Tai ainakin söi pöydässä mukana. (Ja tapitti selvästi P:tä) Näky silloisessa stoorissaPäällekatsoja teki jo kerran ison kardinaalimokan, kun päästi K:n eräällekin lätkäleirille yksin.
Maire naputtaaÄh, Hämeenlinnan kirkkokuoro vaan pysähtyi ABC:lle lunastamaan ja Maire ei ole nälkäinen.
Minä ollut kaksi kertaa ja menisin koska tahansa uudestaan.Ihana maa!Ja nainen olen.Minua, mutta joo ihmetyttää kyllä miksi menee sinne ällöön peemaahan Thaimaaseen niin usein.
Yök, itse en menisi edes sitä ensimmäistä kertaa ja Amerikka toinen inhokki.Minä ollut kaksi kertaa ja menisin koska tahansa uudestaan.Ihana maa!Ja nainen olen.
www.instagram.com
www.instagram.com
Minä ollut kaksi kertaa ja menisin koska tahansa uudestaan.Ihana maa!Ja nainen olen.
Missä tällainen maa on? Ei sellaista ole edes olemassa.