V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saati Boitsua…![]()
Saadaankohan se uus biisi pianRuotsin pohjoisen !
Puhuin, eikä kiinnosta tän paikan riitelyt muutenkaan, shippaan vain Jere ja Bojan.Höpö höpö et muuten puhunut kiusaaja.
Ei ole, kun on useammalle sanonut, loukkaat Bojania.Se on fanien omaa mielikuvitusta, B mitään ole sanonut
Paremmin kuin sinä.Et osaa tulkita Bojania
Maistuisko tupakka murheeseen?Ei ole, kun on useammalle sanonut, loukkaat Bojania.
Kertoi itse discordissa niin.Mistä sä nyt olet tällaistakin keksinyt?
No se on paikan pöljöin ja todellakin väärässä.Sitä kai tuolla joku tissikordissakin yritti sanoa mutta muilla heti defenssit päällä
No se on paikan pöljöin ja todellakin väärässä.
Puhuin, eikä kiinnosta tän paikan riitelyt muutenkaan, shippaan vain Jere ja Bojan.
Höpö höpö, millä perusteella?Sinä taas olet tämän paikan pöljin ja se on aika saavutus tässä hullujen huoneessa
En esitä ketään ihan omana itsenäni oon kuten ennenkin.Höpö höpö. Älä esitä minua kiusaaja.
Paremmin kuin sinä.
En esitä ketään ihan omana itsenäni oon kuten ennenkin.
En usko, että tarkoitti, et voi sinäkään varmaksi tietää.Tiesin että colder m tarkoitti Kyprosta tur.ha.ke. Tunnen Bojanin paremmin.
Ei se ole kenenkään nimimerkki, kyllä täällä höpöttelee useampi.Höpö höpö. Kiusaat tällä esittämällä minua. Minä olen höpö höpö alkuperäinen.
Ei se ole kenenkään nimimerkki, kyllä täällä höpöttelee useampi.
Tiesin että colder m tarkoitti Kyprosta tur.ha.ke. Tunnen Bojanin paremmin.
En tiedä kuka olet, itse keskityn vaan shippaamaan ja anonyymisti.Höpö höpö. Selvästi esitit minua kiusaaja.
Höpö höpöEn tiedä kuka olet, itse keskityn vaan shippaamaan ja anonyymisti.
Niin Aidon mielestä näin on, jos nyt et muka erota.Onko tosishippaaja nyt sitä mieltä että colder months oli Kypros? Mä olen jo ihan sekaisin kun sitten taas toiset shippaajat haukkuu jos joku uskaltaa tällaista ehdottaa
Enkä vastaa mihinkään huuteluihin täällä mitä nimitellään.En tiedä kuka olet, itse keskityn vaan shippaamaan ja anonyymisti.
Aitoko täällä taas riehuu, mistä nyt paloi pinna?