V
vierailija
Vieras
Löysin miesten välisiä asentoja olevan 57. Missään ei kerrottu minkälainen on 35 enkä aio mennä katsomaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ette voi sitä tietää, ei ole sanonut missään niin.
Samanlaista kiusaamista se on teilläkin.Koomisista täällä on tämä tosishippaajan purkaus siitä, miten häntä kiusataan. Terrorisoinut ketjua vuoden ja nyt koittaa uhriutua.
Sanonut itse, eikä tykkää enää edes K:sta vaan Hooja menee edelle, tuskin sinä oot kyseinen ihminen.
Sitä romanttisempaa vaan olisi. Universumikin manifestoi heitä toisilleenEi niin ja tuskin itse numeroa valinnut, paita vain annetaan pelaajalle.
Colder months oli jo syyskuussa.Paitsi se aloittaja ei shippaa ja väittää niiden jo olleen syyskuussa, sen piti muutenkin pysyä sivuhenkilöketjussa, eikä ankeuttaa toisia.
Samanlaista kiusaamista se on teilläkin.
Colder months oli jo syyskuussa.
Ethän ole. Tää alkoi väittämään discordissa, että ne on mennyt jo ja eikö olis helpompi, että kaikki uskois niin. Ja lupasi pysyä omassa langassaan niin miksei sitten pysy.Älä vääristele ja päde väärässä ketjussa. Minä olen aloittaja ei hän.
Ei todellakaan ollut.Näin minäkin tulkitsin
Aika söpöä, että Kärtsän man crush on tuollainen iso, lempeä ja sympaattinen lätkämaalivahtiSitä romanttisempaa vaan olisi. Universumikin manifestoi heitä toisilleen
Ethän ole. Tää alkoi väittämään discordissa, että ne on mennyt jo ja eikö olis helpompi, että kaikki uskois niin. Ja lupasi pysyä omassa langassaan niin miksei sitten pysy.
Itse asiassa K ei sano itse valinneensa, sanoo vaan, että P:n numero. Kunpa ei oiskaan valinnu! Uskon ennusmerkkeihin, ne on vahvoja juttuja nimim Kokemusta on
Ei todellakaan ollut.
Ai nyt se sitten valitsiTurha tätä on romantisoida. Sen numeron painaja kertoi Jeren valinneen numero. Älä huijaa täällä päs.si.
Olen koko ajan puhunut discordissa keskustelun aloittaneesta, täällä nyt pysty tietään kuka milloinkin valittaa.Älä sit lainaa ketjua ja puhu sen aloittajasta äly.kääpiö.
Enpä usko, ei B valehdellut, kun on puhunut helmikuusta.Ymmärrän että sinua harmittaa mut kyl se oli syksyllä.
Missä tää on kerrottu? Minulla ainakin mennyt ohi.Turha tätä on romantisoida. Sen numeron painaja kertoi Jeren valinneen numero. Älä huijaa täällä päs.si.
Samoin
Olen koko ajan puhunut discordissa keskustelun aloittaneesta, täällä nyt pysty tietään kuka milloinkin valittaa.
Enpä usko, ei B valehdellut, kun on puhunut helmikuusta.
Enpä usko, ei B valehdellut, kun on puhunut helmikuusta.
B ei puhunut Petran videolla helmikuusta, vaan suunnitelmista, joita heillä ON. For the colder months. Miksi itussa ois siinä puhunut helmikuusta, mutta jättänyt Kyproksesta mainitsematta?Enpä usko, ei B valehdellut, kun on puhunut helmikuusta.