K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei, kiitos! Enää pitää löytää se saitti, jossa Pavesta löytyy kuumaa saumojentiirausmateriaalia.

Tai no, miksi kuuntelisin jotain ahdasmielistä moraali-Markettaa ja jättäisin tämänlaisen meille kaikille jaetun materiaalin vain nuorempien iloksi? En keksi siihen ensimmäistäkään syytä, kun eipä se markettamoraalikaan kovin houkuttelevalta vaihtoehdolta vaikuta.


Muiskista vaan teille tiukkapipoille!
Niin siis toivottavasti ymmärsit, että toi mun Lippos kommentti oli vitsi.😅🙈
 
vierailija
Tätä on varmaan vaikea selittää miksi yhteen iskee joku ja toiseen joku toinen. Minusta tuntuu että K on jotenkin laajentanut omaa miesmakua ja nyt näen tälläiset gayish vibes tyypit kiinostavina. Henrihän vetosi itseeni oikeastaan vasta siinä umk esityksessä, pelkkien kuvien perusteella tuskin olisin kiinnostunut. Ehkä joskus osaan selittää tätä vielä paremmin että miksi mutta vielä näköjään en.

Itse en taas näe D yhtään mitään kiinnostavaa mihinkään suuntaan mutta moni ilmeisesti näkee. Ja vaikka luen niitä miksi ja mitä näkevät niin silti en ymmärrä.
UMKssa Henri oli vaikuttava. Ääni, se miten hän sisäisti tarinan, ryömiminen lavalla, intensiivinen katse.
Olin myyty.
 
vierailija
Mulle kans Damonin ihailu on melkoinen ihmetyksen aihe. Onhan hän menestynyt ihminen ja selviytynyt vaikeista oloista, ja vaikuttaa vilpittömältä, mutta ei nappaa sitten yhtään, eikä millään tavalla. Ei myöskään hänen taiteensa. En löytänyt kuin yhden videon, jossa hän puhuu. Etsiskelin niitä, kun ajattelin että hänen kiinnostavuutensa tulisi esiin. Eikö niitä ole vai enkö löydä?
Olen seurannut häntä parin vuoden ajan ja siksi ehkä tiedän hänestä enemmän. Hänellä on usein tosi kivoja stooreja, mutta ne poistuu nopeasti. Ihailen sitä, miten hän saa luotua ainutlaatuisen kontaktin kuvauksen kohteeseensa ja tuotua tästä esiin erilaisia tunnetiloja. Ei kaikkien tarvitse tykätä kaikesta tai ymmärtää asoita niiden takana, mutta minusta hän on erittäin luova, visuaalinen ja monitahoinen ihminen sekä ehdottomasti rautainen ammattilainen omassa skenessään. Tykkään hänen kaltaisista twinkeistä, mutta ymmärrän sen, ettei kaikki syty tämänkaltaisesta seksikkyydestä ja ettei se hänen olemuksensa kosketa tai kiehdo kaikkia. Minua se kiehtoo ja vetää puoleensa.
 
vierailija
Mä tiirailin tuossa Bn käsiä ja huomasin, et se on jättänyt sen peukalo sormuksen pois. Ei ole ainakaan Madridissa ja noilla viime keikoilla. Milloinhan se on jättänyt sen pois? On niin tottunut että sillä on se.
Täällä oli jokin aika sitten kirjoitus, jossa pyydettiin jenkkireissun jälkeen jotain merkkejä Bojaniin liittyen.
Veikattiin mm sormuksista.
No niin, peukalosormus on pois.
Vapaus on mennyttä.
Voi ei!
 
vierailija
UMKssa Henri oli vaikuttava. Ääni, se miten hän sisäisti tarinan, ryömiminen lavalla, intensiivinen katse.
Olin myyty.
Just ne Henrin ryömimiset ja polvistumiset. Jotenkin niin henkii puppy subia koko hänen olemuksensa ja jostakin syystä se tekee hänestä kuuman. Ne silmät ja katse siinä videossa, melkein tekisi mieli ottaa alle se crosstrainer ja lähteä pelastamaan häntä.
 
vierailija
Kävin läpi eri aikamoisen määrän kuvia ja viimeinen missä löysin sen sormuksen oli NT:n kuvat. Että jos toi sun teoria pitää paikkansa, niin mitä tapahtui NT:llä kun se sormus sen jälkeen katosi?
Oikeasti uskon, että ei se mikään merkityksellinen sormus ollut, kun ei sitä aina aikaisemmissakaan näy.
B on sanonut jossain vanhassa videossa että sormus on hänen mummonsa / saanut sen mummoltaan.
 
vierailija
Kävin läpi eri aikamoisen määrän kuvia ja viimeinen missä löysin sen sormuksen oli NT:n kuvat. Että jos toi sun teoria pitää paikkansa, niin mitä tapahtui NT:llä kun se sormus sen jälkeen katosi?
Oikeasti uskon, että ei se mikään merkityksellinen sormus ollut, kun ei sitä aina aikaisemmissakaan näy.
Oli se sormus vielä NT:n jälkeen bändikämpillä ennen Stožicea sormessa. Näkyi ainakin siinä I will end 2023 married -videolla ja Jack Daniels -synttärivideoilla.
 

Yhteistyössä