K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tää just! Onhan bojan kirjoittanut ennenkin rakkauslauluja mutta ei niitä vissiin ole yritetty yhtä kiivaasti yhdistää keneenkään todelliseen henkilöön. Ei oo pohdittu että kävikö se oikeasti tokiossa ja kenet siellä tapasi. Musta kuvaavaa on se että peräti kahden biisin sanat oli vielä kesken kun SYS kiertue alkoi ja ne sit vaan puserrettiin kasaan. Sellaistahan se tekstin tekeminen on, kun kerrotaan tarinoita: joskus syntyy kevyesti, joskus pitää vääntää. Joskus mennään riimin tai rytmin ehdoilla, ja silloin alkuperäinen tarinakin voi muuttaa suuntaa.
On tota Tokio-aspektia mietitty.

vierailija
Mä uskon kyllä myös että ei sillä ketään ole ollut. Ymmärrän että just nyt se tunnetaan tosi laajasti mutta esim ennen viisuja se on kuitenkin ollut vielä pikkujulkkis vaikka Sloveniassa mainetta onkin ollut. En millään usko että se ois vuosikaudet haastatteluissa ja kaiken maailman kyselyleikeissä aina sanonut ettei ketään ole, jos sillä joku olisi. Vieressä bändikaverit kertoisivat seurustelevansa mutta hän ei sanoisi mitään? Mä luulen että siitä ei olisi sellaiseen.
Ainostaan Kris ja Nace ovat kertoneet. Jokainen tyylillään.

vierailija
Mä uskon kyllä myös että ei sillä ketään ole ollut. Ymmärrän että just nyt se tunnetaan tosi laajasti mutta esim ennen viisuja se on kuitenkin ollut vielä pikkujulkkis vaikka Sloveniassa mainetta onkin ollut. En millään usko että se ois vuosikaudet haastatteluissa ja kaiken maailman kyselyleikeissä aina sanonut ettei ketään ole, jos sillä joku olisi. Vieressä bändikaverit kertoisivat seurustelevansa mutta hän ei sanoisi mitään? Mä luulen että siitä ei olisi sellaiseen.
Ei oo kyllä vuosiin enää kommentoinut mitenkään, vaan kierrellyt ja kaarrellut. Eli ei ota selvää.

vierailija
Mun on vaikea kuvitella, että hänellä ois ollut ketään.
Minusta hän ei kuitenkaan vaikuta miltään parisuhdeihmiseltä. Ihastuu nopeasti, rakastuukin, mutta pystyykö silti sitoutumaan? Ja kun on julkisuuden henkilö, on suhteen aloittaminen aika hankalaa. Uskaltaako luottaa siihen, että toinen ei vain hae julkisuutta rinnalla, onko suhde toisen puolelta aito. Bojan on minusta jotenkin epävarma tällaisten juttujen suhteen.

Eikö tällaisesta vähän ole K n kohdallakin puhuttu? Tai siis kun puhutaan gf:stä, nousee tämä "julkkisboyfriend" aina välillä näkökulmaksi.

vierailija
No mitä ihmeellistä siinä olisi? Ei kaikki ole halukkaita olemaan kenen kanssa tahansa, jos ei kukaan kolahda.
No sitä sä et voi tietää, että kuinka moni tässä 7-8 vuoden aikana on kolahtanut B:hen ja kuinka moni ei. Musta B myös lähinnä kiertelee ja kaartelee näitä kysymyksiä haastatteluissa. Hyvin siis on voinut olla ties minkäännäköistä suhdetta näiden vuosien aikana.

vierailija
Minusta hän ei kuitenkaan vaikuta miltään parisuhdeihmiseltä. Ihastuu nopeasti, rakastuukin, mutta pystyykö silti sitoutumaan? Ja kun on julkisuuden henkilö, on suhteen aloittaminen aika hankalaa. Uskaltaako luottaa siihen, että toinen ei vain hae julkisuutta rinnalla, onko suhde toisen puolelta aito. Bojan on minusta jotenkin epävarma tällaisten juttujen suhteen.

Eikö tällaisesta vähän ole K n kohdallakin puhuttu? Tai siis kun puhutaan gf:stä, nousee tämä "julkkisboyfriend" aina välillä näkökulmaksi.
Eikö Joksut ole aina haastatteluissa sanoneet, että B on se, jonka näkisivät vakiintuvan ja saavan lapsia ekana?

vierailija
No mä lähinnä nojaan tuohon Joksujen linjaan, että kumppanit ei Krisin tyttöystävää lukuunottamatta oikein näy missään. Eikä se L:kään pahemmin näy. Bojanin rinnalla ei ole nähty ketään vuosiin, joten joko ketään ei ole ollut tai sitten ne kumppanit on pidetty pois julkisuudesta. Mun on vaan vaikea kuvitella, että B:llä ei olisi ollut ketään M:n jälkeen.
Musta tuntuu että niillä ei oo tässä asiassa mitään yhteistä linjaa. Kris selvästikin kokee luontevaksi kertoa parisuhdestatuksestaan, mikä varmaan on osin ihan kotoakin saatu malli, kun julkisuus on kohdellut heidän perhettä käsittääkseni varsin hyvin. Sitten taas jure ei kertonut edes ensipusustaan mitään vaikka muut avautuivat jostain lapsuusmuistoistaan 😆 Tiedän että täällä aina joku ehdottaa sitä että bojan ei voisi seurustella avoimesti, kun fanit lakkaisi seuraamasta, mutta tää tuntuu musta niin faneja aliarvioivalta ajatukselta. Nuo ei ole kuitenkaan mikään levy-yhtiönbrakentama kpop-bändi jossa jäsenten luonteenpiirteetkin annetaan valmiina. Lisäksi oon valmis uskomaan sen bojanin open book -lausahduksen vaikka toki se nyt oli vaan heitto haastattelutilanteessa. Mutta sen verran ainakin voisin uskoa että se ei ehkä kokisi mieluisaksi valehdella että ketään ei ole. Ehkä se jotenkin kiertelisi ja puhuisi laveasti ja mutkikkaasti jotain yleistä ihmissuhteista tms jos ei olisi täysin valmis vastaamaan myöntävästi.

vierailija
Ihan oikeasti? Olet sitä mieltä, että B:llä ei ole ollut minkäännäköistä parisuhdetta tai deittailuja näiden 7-8 vuoden aikana?
Mä oon eri mutta voin hyvin uskoa ettei mitään sellaista ole ollut mitä voisi suhteeksi kutsua. Ehkä nyt jotain deittailuja mutta tuskin siis kenenkään yksittäisen kanssa useampaan kertaan. Aina joku sanoo että eikö muka bojanin kaltaisella olisi vientiä, kun totta kai olisi! Kyse on mun mielestä ennemminkin siitä että se ei itse löydä mieluista tai ne mieluisat eivät ole saatavilla. Eihän se hyvännäköisyys sitä tarkoita että hän ottaisi jonosta kenet tahansa vuorollaan ja kokeilisi että kolahtaako.

vierailija
No se ei muuta viestin pointtia joka oli se, ettei välttämättä kerro mitään oikeaa suhdetta olleen. Ts. ei biisikään sellaisesta kerro. Ja ihastuuhan homotkin Kylli-tätiin, eivät silti halua tätä itselleen.
Bojan juuri sanoi että biisi on kaunis rakkaustarina tiivistettynä yhteen iltaan. En tiedä miten tuo Kylli-täti viittaus liityy mitenkään rakkauslauluun. 😅

vierailija
Mun mielestä tää kuulostaa kauhealta vaihtoehdolta. B selvästi tykkää olla lähellä ihmisiä ja hakeutuu aika ”intiimiin” kontaktiin monien kanssa, joten itse näkisin kyllä, että B:lle olisi luontaista olla parisuhteessa.
No mitä jos se riittää hänelle? Ihan outoa, että ahdistut siitä, mitä joku muu kuin itse ajattelee Bojanille mahdolliseksi, jos itse ajattelet eri lailla.

vierailija
Mä oon eri mutta voin hyvin uskoa ettei mitään sellaista ole ollut mitä voisi suhteeksi kutsua. Ehkä nyt jotain deittailuja mutta tuskin siis kenenkään yksittäisen kanssa useampaan kertaan. Aina joku sanoo että eikö muka bojanin kaltaisella olisi vientiä, kun totta kai olisi! Kyse on mun mielestä ennemminkin siitä että se ei itse löydä mieluista tai ne mieluisat eivät ole saatavilla. Eihän se hyvännäköisyys sitä tarkoita että hän ottaisi jonosta kenet tahansa vuorollaan ja kokeilisi että kolahtaako.
Tai sitten B harrastaa tosi paljon yhdenillan suhteita tai hänellä on vakikumppani. Ei me näistä asioista tiedetä mitään ja jotkut selvästi haluavat nähdä B:n jonain pyhimyksenä.

vierailija
Bojan juuri sanoi että biisi on kaunis rakkaustarina tiivistettynä yhteen iltaan. En tiedä miten tuo Kylli-täti viittaus liityy mitenkään rakkauslauluun.
Se on ihan sama mitä hän sanoo, kaikkea ei pidä uskoa jonain faktana. Biisi voi olla tota, mutta se, oliko se totuus hänen elämästään on täysin toinen asia. Itse en usko, vaan pidän kappaletta huumorivetona.

vierailija
Musta tuntuu että niillä ei oo tässä asiassa mitään yhteistä linjaa. Kris selvästikin kokee luontevaksi kertoa parisuhdestatuksestaan, mikä varmaan on osin ihan kotoakin saatu malli, kun julkisuus on kohdellut heidän perhettä käsittääkseni varsin hyvin. Sitten taas jure ei kertonut edes ensipusustaan mitään vaikka muut avautuivat jostain lapsuusmuistoistaan Tiedän että täällä aina joku ehdottaa sitä että bojan ei voisi seurustella avoimesti, kun fanit lakkaisi seuraamasta, mutta tää tuntuu musta niin faneja aliarvioivalta ajatukselta. Nuo ei ole kuitenkaan mikään levy-yhtiönbrakentama kpop-bändi jossa jäsenten luonteenpiirteetkin annetaan valmiina. Lisäksi oon valmis uskomaan sen bojanin open book -lausahduksen vaikka toki se nyt oli vaan heitto haastattelutilanteessa. Mutta sen verran ainakin voisin uskoa että se ei ehkä kokisi mieluisaksi valehdella että ketään ei ole. Ehkä se jotenkin kiertelisi ja puhuisi laveasti ja mutkikkaasti jotain yleistä ihmissuhteista tms jos ei olisi täysin valmis vastaamaan myöntävästi.
Niinhän se onkin viisujen jälkeen puhunut, kierrellen ja kaarrellen. Ei varmadti enää kerro.

vierailija
En pysty mitenkään uskomaan, etteikö Bojanin näköisellä ja luontoisella sosiaalisella perhosella ole ainakin seksiä ollut yltä kyllin. Varmaan myös muutamia suhteita, lyhyitä tai pidempiä.
Sosiaalisuus ja rohkeus ei ole ihan suoraan verrannollisia siihen miten aktiivisesti harrastaa seksiä. Sitä paitsi B:llä voi olla vaikka kuinka korkea rima eikä se kelpuuta ketä tahansa, vaikka sillä ois Stozicen verran porukkaa tarjolla. Tai sit se yliajattelee jokaisen ja pelkää (ehkä aiheellisestikin) että tarjokkaat on kiinnostuneita vain hänen kuuluisuutensa takia tai pahimmillaan jollain on tyyliin kamera kirjahyllyssä.

vierailija
Mun mielestä tää kuulostaa kauhealta vaihtoehdolta. B selvästi tykkää olla lähellä ihmisiä ja hakeutuu aika ”intiimiin” kontaktiin monien kanssa, joten itse näkisin kyllä, että B:lle olisi luontaista olla parisuhteessa.
No onhan se tosiaan sanonut haluavansa perheenkin nuorena mutta ei se vissiin ole sanonut sellaista silti mitenkään aktiivisesti perustamassa.

vierailija
No mitä jos se riittää hänelle? Ihan outoa, että ahdistut siitä, mitä joku muu kuin itse ajattelee Bojanille mahdolliseksi, jos itse ajattelet eri lailla.
Mä en todellakaan ahdistu täällä B:n puolesta, kyllä se on ihan jotkut muut..🤣 Mulla ei ole mitään henkilökohtaisista mielenkiintoa B:tä kohtaan. Kunhan toin vaan esiin sen asian, että B:lle saattaa olla ihan luontaista olla suhteessa, koska selvästi tykkää läheisyydestä ja se on hänelle niin luonnollista.

vierailija
Sosiaalisuus ja rohkeus ei ole ihan suoraan verrannollisia siihen miten aktiivisesti harrastaa seksiä. Sitä paitsi B:llä voi olla vaikka kuinka korkea rima eikä se kelpuuta ketä tahansa, vaikka sillä ois Stozicen verran porukkaa tarjolla. Tai sit se yliajattelee jokaisen ja pelkää (ehkä aiheellisestikin) että tarjokkaat on kiinnostuneita vain hänen kuuluisuutensa takia tai pahimmillaan jollain on tyyliin kamera kirjahyllyssä.
B kuuluisa? Nyt lähtee hiukan laukalle nämä kommentit.

vierailija
Niinhän se onkin viisujen jälkeen puhunut, kierrellen ja kaarrellen. Ei varmadti enää kerro.
Mä en nyt muista mitä siltä on kysytty aiheesta. Silloin viime syksynä (vai kesänä, en muista enää) ne muut vielä naureskeli sille että pitäis varmaan olla se kumppani, kun se johonkin viisivuotissuunnitelmaan tms vastasi että haluaisi pari lasta. Se oli mun mielestä erikoisen suora ja kaartelematon vastaus, varsinkin kun siinä ehkä tarkoitettiin bändiin liittyviä haaveita.

Yhteistyössä