K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuten k ja b, b ja dkin oli musta vaan esitystä. Ei oikeita tunteita ja suhteita näytetä somessa. Siksi myös uskon, että Bn ja Sn välillä oli/ on oikeesti jotain, koska siitä ei oo näytetty mitään, tiedetään vaan lentelyt ja salakuva.
Tästä mä olen samaa mieltä. Kavereiden kanssa on helppo pelleillä, mutta se oikea rakkaussuhde tai potentiaalinen kumppani ehdokas pidetään visusti pois somesta, jos se vaan on mahdollista. Voithan sä toki olla ihastunut kaveriisi tai kaveruus muuttaa muotoaan, mutta silti näkisin, että B haluaa pitää sen mielitiettynsä salassa.

vierailija
Sitäkin se niissä videoissa silloin puhui että periaatteessa kaiken pitäisi olla hyvin ja että hän tietää saavuttaneensa paljon ja että saa tehdä unelmatyötään jne mutta ei silti koe olevansa onnellinen. Ja se sit tuntui syyllisyytenä kun kerran pitäisi olla onnellinen. Mutta ton seksuaalisuusjutun olinkin unohtanut! Oliko se jotenkin niin että se ei varsinaisesti kamppaile seksuaalisuuttaan vastaan, mutta kokee kuitenkin että sitä pitää jotenkin peitellä, hävetä tai pyydellä anteeksi?
Just se, että pelkään vääristeleväni D:n sanoja, kun en enää tarkkaan muista, että mitä hän sanoi ja tarkoitti asialla. Joku siinä seksuaalisuudessa kuitenkin vaivasi/ahdisti häntä.

vierailija
Tästä mä olen samaa mieltä. Kavereiden kanssa on helppo pelleillä, mutta se oikea rakkaussuhde tai potentiaalinen kumppani ehdokas pidetään visusti pois somesta, jos se vaan on mahdollista. Voithan sä toki olla ihastunut kaveriisi tai kaveruus muuttaa muotoaan, mutta silti näkisin, että B haluaa pitää sen mielitiettynsä salassa.
No mites vaikka JC stewart tai baby lasagna? Tai monet muut jotka ihan avoimesti kuhertelevat kumppaninsa kanssa somessa?

vierailija
Mä niin halusin nähdä B:n miehen kanssa, mutta ei mulla ole mitään S:ää tai naisia kohtaan. Onhan S tosi kaunis ja vitsi mikä tukka. Se B:n ex oli myös kertakaikkiaan upea ilmestys.
Musta on aina vähän liioiteltua puhua bojanin exästä vaikka totta kai se sellainen on. Ne oli kuitenkin vaan pari kuukautta yhdessä kun olivat 17 ja 18, mutta jotenkin tuo exästä puhuminen tuntuu aina siltä kuin olisi pitkä vakava parisuhde takana.

vierailija
Musta on aina vähän liioiteltua puhua bojanin exästä vaikka totta kai se sellainen on. Ne oli kuitenkin vaan pari kuukautta yhdessä kun olivat 17 ja 18, mutta jotenkin tuo exästä puhuminen tuntuu aina siltä kuin olisi pitkä vakava parisuhde takana.
No onhan se ex, ovat seurustelleet, daa. JA kaikki käsittää siitä, kuka se on, ei tarvitse kirjoittaa Melani.

vierailija
Saattaa olla myös Stephanie sellainen vitsi jolla hämätään ihmisiä uskomaan, että B on hetero. Ei sitä kappaletta ainakaan sydänverellä ole tehty, eikä lauleta pehmeällä ljubav-äänellä :)
Tai sit nämä biisit eivät edelleenkään ole mitään autobiografioita vaan syntyvät milloin mistäkin inspiraatioista, tuttujen ja tuntemattomien tai jopa täysin kuviteltujen ihmisten kokemuksista. Tuskin ainakaan yhtään biisiä levytettäisiin hämäyksen vuoksi.

vierailija
No mites vaikka JC stewart tai baby lasagna? Tai monet muut jotka ihan avoimesti kuhertelevat kumppaninsa kanssa somessa?
No mä lähinnä nojaan tuohon Joksujen linjaan, että kumppanit ei Krisin tyttöystävää lukuunottamatta oikein näy missään. Eikä se L:kään pahemmin näy. Bojanin rinnalla ei ole nähty ketään vuosiin, joten joko ketään ei ole ollut tai sitten ne kumppanit on pidetty pois julkisuudesta. Mun on vaan vaikea kuvitella, että B:llä ei olisi ollut ketään M:n jälkeen.

vierailija
No mä lähinnä nojaan tuohon Joksujen linjaan, että kumppanit ei Krisin tyttöystävää lukuunottamatta oikein näy missään. Eikä se L:kään pahemmin näy. Bojanin rinnalla ei ole nähty ketään vuosiin, joten joko ketään ei ole ollut tai sitten ne kumppanit on pidetty pois julkisuudesta. Mun on vaan vaikea kuvitella, että B:llä ei olisi ollut ketään M:n jälkeen.
Mun on vaikea kuvitella, että hänellä ois ollut ketään.

vierailija
Tai sit nämä biisit eivät edelleenkään ole mitään autobiografioita vaan syntyvät milloin mistäkin inspiraatioista, tuttujen ja tuntemattomien tai jopa täysin kuviteltujen ihmisten kokemuksista. Tuskin ainakaan yhtään biisiä levytettäisiin hämäyksen vuoksi.
No tää just! Onhan bojan kirjoittanut ennenkin rakkauslauluja mutta ei niitä vissiin ole yritetty yhtä kiivaasti yhdistää keneenkään todelliseen henkilöön. Ei oo pohdittu että kävikö se oikeasti tokiossa ja kenet siellä tapasi. Musta kuvaavaa on se että peräti kahden biisin sanat oli vielä kesken kun SYS kiertue alkoi ja ne sit vaan puserrettiin kasaan. Sellaistahan se tekstin tekeminen on, kun kerrotaan tarinoita: joskus syntyy kevyesti, joskus pitää vääntää. Joskus mennään riimin tai rytmin ehdoilla, ja silloin alkuperäinen tarinakin voi muuttaa suuntaa.

vierailija
Mun on vaikea kuvitella, että hänellä ois ollut ketään.
Mä uskon kyllä myös että ei sillä ketään ole ollut. Ymmärrän että just nyt se tunnetaan tosi laajasti mutta esim ennen viisuja se on kuitenkin ollut vielä pikkujulkkis vaikka Sloveniassa mainetta onkin ollut. En millään usko että se ois vuosikaudet haastatteluissa ja kaiken maailman kyselyleikeissä aina sanonut ettei ketään ole, jos sillä joku olisi. Vieressä bändikaverit kertoisivat seurustelevansa mutta hän ei sanoisi mitään? Mä luulen että siitä ei olisi sellaiseen.

Yhteistyössä