K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toisaalta sillä ei ole niin väliä onko kyse vain mun kehittelemästä shippauksesta shippauksesta vai siitä että aattelin niillä oikeasti olevan jotain, koska en tietty ikinä saa selville totuutta niistä. Toki siis kaikki mitä nyt tässä vaiheessa niistä kuvittelen on ihan vaan ronskia shippiä Olipa niillä oikeasti ollut sitten kaunista ystävyyttä tai silkkaa himoa, se on nyt samantekevää koska mitä ilmeisimmin juuri mitään ei enää ole. Mutta siihen kyllä sopisi just se miten D purkautui touko-kesäkuussa paljon siitä kuinka ajaa rakkaita ihmisiä luotaan.
Kyllä kyllä. Kaikenlaista ronskia todellakin.

vierailija
Laita mulle linkki johonkin! Mulle tulee vaan sellasia kuvia joissa sillä on ihan tasaiseksi puunattu iho. Mä oon siis jo aiemmin pohtinut tätä asiaa ja aluksi mietin että onko se luonnostaan punatukkainen vai värjätty. Damonin kuvissa näkyy kyllä jotain pilkkuja lähinnä otsassa mutta niissä se mustavalkoisuus vähän estää näkemästä. Niissä armanin kuvissa se on mun mielestä ihan pisamaton mutta ne on tietty käsiteltyjä. Tyhmää mielestäni, kun pisamat on tosi kauniita ja niitä harvalla julkkiksella on, ainakaan paljon.
Vaikka tässä Wikipedian kuvassa näkyy: https://en.wikipedia.org/wiki/Sadie_Sink#/media/File:Sadie_Sink_1-00895_(43866089942)_(cropped).jpg

vierailija
Kiitti pisamakuvista! Mä kävin itsekin instan kuvia läpi ja ärsyynnyinkin vähän siitä ettei niitä pisamia ole näkyvillä jos se vielä itse on meikkivideoilla niistä puhunut. Toki ymmärrän että se on osin mainospuhetta ja mainoskuvat taas on sit asia erikseen, mutta menee kyllä hyvä hukkaan kun käsitellään kasvot liian tasaiseksi. Esim tässä mun mielestä ei näy yhden yhtä

vierailija
Mä ajattelen edelleen että se oli D. Damon lähti silloin huhtikuun alussa yhdysvaltoihin juuri samaan aikaan kuin bojan, eri maasta vaan. Oon aivan varma että he olivat nee yorkissa yhdessä, kun D:lla oli se juhlapäivänsäkin. D kyllä vihjaili los angelesiin menosta mutta oli siellä vasta joitakin päiviä myöhemmin. Sitten se yhteys hiljeni ja D alkoi puhua niissä tiktok päiväkirjoissaan yksinäisyydestä ja miten itse aina tuhoaa ihmissuhteensa jne. Sit kesäkuussa se kävi Sloveniassa mutta ei tainnut tavata bojania. Oon kyllä ajatellut että totta kai hekin tapasivat silloin vaikkei somessa mitään nähtykään, mutta nyt kun B on Lontoossa eikä ne näytä nytkään tapaavan toisiaan niin arvelen ettei sitä tapahtunut kesälläkään. Kesällä B oli itse somesta pois ja se olisi ehkä selittänyt sen ettei damonin kanssa nähty kuin kris. Mutta nyt tällä reissulla B postaa kaiken maailman random äijät, kyllä se damoninkin kuvan laittaisi jos sen kanssa tapaisi.
Mitä se D sanoi silloin seksuaalisuudestaan? Jos on vaikea hyväksyä niin olennaista osaa itsestään ja kamppailee sen kanssa, niin eihän silloin suhteet oikein onnistu. Kaikki muu siihen päälle vielä, niin ei varmasti helppoa ole. D tosi usein säteilee kaikissa tapahtumissa ja haastatteluissa, mutta eihän se tietty mitään kerro ihmisen sisimmäisistä tunteista.

vierailija
Bojan sanoo tuossa uudessa tiktokissa että Stephanie kertoo kauniista rakkaustarinasta, joka meni pieleen ja joka on laulussa tiivistetty yhteen iltaan. Ihan kuin ajattelinkin, ei se stoori jäänyt yhteen iltaan, vaan kertomus on tosiaan tiivistetty niin.

vierailija
Kiitti pisamakuvista! Mä kävin itsekin instan kuvia läpi ja ärsyynnyinkin vähän siitä ettei niitä pisamia ole näkyvillä jos se vielä itse on meikkivideoilla niistä puhunut. Toki ymmärrän että se on osin mainospuhetta ja mainoskuvat taas on sit asia erikseen, mutta menee kyllä hyvä hukkaan kun käsitellään kasvot liian tasaiseksi. Esim tässä mun mielestä ei näy yhden yhtä
No kieltämättä. Sen instan perusteella se kyllä näyttää melkein pisamattomalta.
Eikä se nyt mikään hirvittävän pisamainen olekaan, vaan sellainen tavanomaisen pisamainen 😃 Minustakin on vähän tyhmää ettei niiden anneta näkyä. Tuskin se hänestä itsestään on kiinni, muuthan ne kuvat käsittelee.

vierailija
Armanin kuvissa monessakin näkyy, Armanin tiktokissa on se video, missä S puhuu pisamistaan.

vierailija
Kuuntele miten sitä henkilöä kuvaillaan biisin alussa. Lisäksi S oli se, jonka kanssa he matkustivat tapaamaan toisiaan pitkin kesää ja kevättä, esittelivät toisensa perheelle ja ystäville jne. Mäkin ajattelin ensin, että oliko D:n kanssa jotain, mutta kyllä se lopulta vaikutti että se oli S jos joku. Ehkä se oli D:n kanssa sellaista kevyttä flirttiä vain.
Ihan sun mielikuvituksessa ovat mitään esitelleet.

vierailija
Mitä se D sanoi silloin seksuaalisuudestaan? Jos on vaikea hyväksyä niin olennaista osaa itsestään ja kamppailee sen kanssa, niin eihän silloin suhteet oikein onnistu. Kaikki muu siihen päälle vielä, niin ei varmasti helppoa ole. D tosi usein säteilee kaikissa tapahtumissa ja haastatteluissa, mutta eihän se tietty mitään kerro ihmisen sisimmäisistä tunteista.
Sitäkin se niissä videoissa silloin puhui että periaatteessa kaiken pitäisi olla hyvin ja että hän tietää saavuttaneensa paljon ja että saa tehdä unelmatyötään jne mutta ei silti koe olevansa onnellinen. Ja se sit tuntui syyllisyytenä kun kerran pitäisi olla onnellinen. Mutta ton seksuaalisuusjutun olinkin unohtanut! Oliko se jotenkin niin että se ei varsinaisesti kamppaile seksuaalisuuttaan vastaan, mutta kokee kuitenkin että sitä pitää jotenkin peitellä, hävetä tai pyydellä anteeksi?

Yhteistyössä