K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskon ihan tosissani. Ei noin kauas lennetä kenen luo tahansa. Tää on ihan sama tilanne kuin K n kanssa. B on valmis lähtemään, kun on kiinnostunut.
No mä ainakin lentäisin, vaikka olisi ihan uusikin tuttava ja pelkkä kaveri. Onhan se nyt New York ja jos sais siellä paikallisen oppaaksi niin todellakin. Mulla vaan ei oo ajallisesti mahdollista lähteä milloin vaan eikä kyllä rahaakaan.
 
vierailija
Mutta mä en ymmärrä sitä, miksi itketään, jos Bojanilla on suhde? Niin on Käärijälläkin. Vaikka Bojanilla ei nyt vielä oiskaan suhdetta, ei Ksta ja Bstä silti ikinä tule pariskuntaa. Miksei kaikki ois onnellisia Bojanin puolesta, jos tämäkin löytäisi rakkauden?
Mä olen ihmetellyt sitä, että miksi (hyvin pieni) osa suhtautuu Boitsuun niin suojelevasti? Ihan kuin hän olisi joku hauras nukke, joka ei ole koskaan edes m*sturboinut. Ihan kuin häntä ei haluttaisi nähdä itsenäisenä ja seksuaalinen olentona.
 
vierailija
On se munkin mielestä merkittävää että B valitsi nyt viettää ennemmin aikaa Sn ja tämän läheisten kanssa kuin oman perheensä
Kyllä minäkin lähtisin viivana jos joku Brad Pitt kutsuisi. Perhe sais jäädä omilleen. Kyllähän noi tähdet urakeskeistå Boitsua varmasti kiehtoo ja ovat ystäviäkin. Damon on myös varmaan mukana, eiköhän tää matka ollut myös 2 vuotisen raittiuden juhlintaa.
 
vierailija
Tää on kyllä tylsää. Mä ite oon sellanen tuuliviiri että innostun aina uusimmasta mahdollisuudesta. Kyllästyn myös nopeasti ja oon saattanut kyllästyksissäni sanoa jotain tyhmääkin. Mutta jos joku on sanoihini tarttunut, olen tajunnut kyllä ja jättänyt asian sikseen. En tykkää tapella enkä haukkua ketään, haluan vaan intoilla.
👍 Mun avioliitto on kestänyt yli 10 vuotta, mutta nämä fiktiiviset suhteet joita seuraan, eivät kestä mun päässä vuottakaan.
 

Yhteistyössä