K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kai kukaan ajattele että he ovat perhettä perustamassa.
Tää on kyllä hauskaa, että jotku on tuhoontuominneet tän suhteen jo etukäteen, vaikkei tiedetä onko sitä olemassakaan. Eihän mistään suhteesta voi etukäteen tietää kestääkö se. Jotku suhteet kaatuu muutaman kuukauden jälkeen ja jotku 20 avioliittovuoden jälkeen. Nää on vissiin niin pettyneitä suhteissaan itse, etteivät enää uskalla aloittaa uutta, kun se uusikin kuitenkin päättyy joskus.
 
vierailija
No tuntuu että jotkut on ihan tosissaan, mutta hyvä jos niin ei ole. Puutarhallakin jo itkettiin että suhde on. Minä olin jo varma, että nyt on jotkut kunnon todisteet, siksi kysyin.
Mutta mä en ymmärrä sitä, miksi itketään, jos Bojanilla on suhde? Niin on Käärijälläkin. Vaikka Bojanilla ei nyt vielä oiskaan suhdetta, ei Ksta ja Bstä silti ikinä tule pariskuntaa. Miksei kaikki ois onnellisia Bojanin puolesta, jos tämäkin löytäisi rakkauden?
 
vierailija
Mutta mä en ymmärrä sitä, miksi itketään, jos Bojanilla on suhde? Niin on Käärijälläkin. Vaikka Bojanilla ei nyt vielä oiskaan suhdetta, ei Ksta ja Bstä silti ikinä tule pariskuntaa. Miksei kaikki ois onnellisia Bojanin puolesta, jos tämäkin löytäisi rakkauden?
No minä en ole siellä itkenyt ja tietysti toivon Bn onnea. Itse vaan tulin kyselemään, että onko suhdetta, kun niin sanottiin.
 
vierailija
Mutta mä en ymmärrä sitä, miksi itketään, jos Bojanilla on suhde? Niin on Käärijälläkin. Vaikka Bojanilla ei nyt vielä oiskaan suhdetta, ei Ksta ja Bstä silti ikinä tule pariskuntaa. Miksei kaikki ois onnellisia Bojanin puolesta, jos tämäkin löytäisi rakkauden?
En mäkään tätä ihan tajua. Jos siis shippaa eikä tosielämän suhteet vaikuta siihen, miksi bojanin suhde olisi kuitenkin katastrofi? Kai sen shipin pystyy pitämään erossa tosielämästä ja iloitsemaan (tai olemaan edes neutraalisti) sen suhteesta sit kun sellainen selviää?

Vertaan nyt vaikka sitä että kukaan ei taida haukkua krisin tyttöystävää ja toivoa niille eroa vaikka moni on shipannut damonia ja krisiä. Tai nacen seurustelukumppanistakaan ei ole sanottu mitään pahaa, vaikka jance on yksi suosituimmista, ja myös henkilöiden itsensä taholta aktiivisimmista, shipeistä.
 
vierailija
Mun mielestä suurin ongelma Bojanin (vastaavasti myös (Kärtsän) mahdollisessa suhteessa on se, mitä se aiheuttaa näissä keskusteluissa. Kauheeta vänkäämistä ja trollailua, joka jossain vaiheessa kääntyy siihen, että haukutaan perin pohjin sekä itse päähenkilöt että kaikki mahdolliset sivuosissa koskaan vilahtaneet henkilöt.
 
vierailija
Mun mielestä suurin ongelma Bojanin (vastaavasti myös (Kärtsän) mahdollisessa suhteessa on se, mitä se aiheuttaa näissä keskusteluissa. Kauheeta vänkäämistä ja trollailua, joka jossain vaiheessa kääntyy siihen, että haukutaan perin pohjin sekä itse päähenkilöt että kaikki mahdolliset sivuosissa koskaan vilahtaneet henkilöt.
Ongelma on sitten näissä kirjoittajissa, ei henkilöiden parisuhteissa.
 
vierailija
Mun mielestä suurin ongelma Bojanin (vastaavasti myös (Kärtsän) mahdollisessa suhteessa on se, mitä se aiheuttaa näissä keskusteluissa. Kauheeta vänkäämistä ja trollailua, joka jossain vaiheessa kääntyy siihen, että haukutaan perin pohjin sekä itse päähenkilöt että kaikki mahdolliset sivuosissa koskaan vilahtaneet henkilöt.
Tää on kyllä tylsää. Mä ite oon sellanen tuuliviiri että innostun aina uusimmasta mahdollisuudesta. Kyllästyn myös nopeasti ja oon saattanut kyllästyksissäni sanoa jotain tyhmääkin. Mutta jos joku on sanoihini tarttunut, olen tajunnut kyllä ja jättänyt asian sikseen. En tykkää tapella enkä haukkua ketään, haluan vaan intoilla.
 
vierailija
Siksi koska se on hauskaa. Ja kun se tapahtuu sohvan pohjalta ja todisteita etsitään netistä, ei siitä oo kellekään haittaa.
Nimenomaan. Tässä ei lähdetä todellakaan sohvalta väijymään ketään mihinkään eikä lähetellä kuumia edittejä kohteille. Ihan vaan ihastellaan ja ihmetellään, ja toki juoruillaan. Mutta ei mitään sen enempää. Jos tulee kuvia tai stooreja, niistä on kiva läyhätä porukalla.
 
vierailija
Toivottavasti täällä haukutaan B sitten samalla lailla kuin K, kun ei kerro julkisuudessa seurustelevansa ja jos kuitenkin pystytään päättelemään että se gf on.
T. AL
Mä vyörytän sen kyllä sit sadien niskoille. Bojan "the open book" varmaan kertoisikin, mutta tuo suuren luokan tähti on niin arvoituksellinen että boitsun pitää oppia pitämään naamansa peruslukemilla jos siitä kysellään.
 

Yhteistyössä