vierailija
Ei tosiaan usko, tää on viihdettä suurimmalle osalleSuurin osa täällä kyllä uskoo et suhde on.
Ei tosiaan usko, tää on viihdettä suurimmalle osalleSuurin osa täällä kyllä uskoo et suhde on.
Luultavasti ei pystytä ikinä varmasti saamaan selville jos se on sadie. Mutta tuskin niinkään bojanin kuin sadien takia.Toivottavasti täällä haukutaan B sitten samalla lailla kuin K, kun ei kerro julkisuudessa seurustelevansa ja jos kuitenkin pystytään päättelemään että se gf on.
T. AL
Lensi lomalle, ei kenenkään henkilön takiaUskon ihan tosissani. Ei noin kauas lennetä kenen luo tahansa. Tää on ihan sama tilanne kuin K n kanssa. B on valmis lähtemään, kun on kiinnostunut.
Paitsi ei Bojan lentäny Kn luokse parisuhdetoivossa, vaan lontoosta viisubestiksen keikalle.Uskon ihan tosissani. Ei noin kauas lennetä kenen luo tahansa. Tää on ihan sama tilanne kuin K n kanssa. B on valmis lähtemään, kun on kiinnostunut.
No sinähän et sitä tiedä missä toivossa tuli, ei toi Usaan menokaan parisuhteeseen sen enempää viittaaPaitsi ei Bojan lentäny Kn luokse parisuhdetoivossa, vaan lontoosta viisubestiksen keikalle.
On muuten jännä, että maailmanluokan julkkis on saanut pidettyä suhteensa aina yksityisenä, mutta K ei pienessä Suomessakaan.Luultavasti ei pystytä ikinä varmasti saamaan selville jos se on sadie. Mutta tuskin niinkään bojanin kuin sadien takia.
On se munkin mielestä merkittävää että B valitsi nyt viettää ennemmin aikaa Sn ja tämän läheisten kanssa kuin oman perheensäUskon ihan tosissani. Ei noin kauas lennetä kenen luo tahansa. Tää on ihan sama tilanne kuin K n kanssa. B on valmis lähtemään, kun on kiinnostunut.
No mä ainakin lentäisin, vaikka olisi ihan uusikin tuttava ja pelkkä kaveri. Onhan se nyt New York ja jos sais siellä paikallisen oppaaksi niin todellakin. Mulla vaan ei oo ajallisesti mahdollista lähteä milloin vaan eikä kyllä rahaakaan.Uskon ihan tosissani. Ei noin kauas lennetä kenen luo tahansa. Tää on ihan sama tilanne kuin K n kanssa. B on valmis lähtemään, kun on kiinnostunut.
Siinä se varmaan onkin kun täällä on liian pienet piirit. Aina joku tuntee.On muuten jännä, että maailmanluokan julkkis on saanut pidettyä suhteensa aina yksityisenä, mutta K ei pienessä Suomessakaan.
No B on kyllä tiennyt avokista koko ajan. Ei se niin tyhmä oo, vaikka shipparit niin luulee ja toivoo. Aika hyvä ystävä Sadie kuitenkin on, kun Bojan keikkatauolla amerikkaan asti lentää.No sinähän et sitä tiedä missä toivossa tuli, ei toi Usaan menokaan parisuhteeseen sen enempää viittaa
No eihän ne oo kunnolla yrittäneetkään pitää piilossa. Ainahan se avokki jossain vilahtaa.Siinä se varmaan onkin kun täällä on liian pienet piirit. Aina joku tuntee.
Mä olen ihmetellyt sitä, että miksi (hyvin pieni) osa suhtautuu Boitsuun niin suojelevasti? Ihan kuin hän olisi joku hauras nukke, joka ei ole koskaan edes m*sturboinut. Ihan kuin häntä ei haluttaisi nähdä itsenäisenä ja seksuaalinen olentona.Mutta mä en ymmärrä sitä, miksi itketään, jos Bojanilla on suhde? Niin on Käärijälläkin. Vaikka Bojanilla ei nyt vielä oiskaan suhdetta, ei Ksta ja Bstä silti ikinä tule pariskuntaa. Miksei kaikki ois onnellisia Bojanin puolesta, jos tämäkin löytäisi rakkauden?
Kyllä minäkin lähtisin viivana jos joku Brad Pitt kutsuisi. Perhe sais jäädä omilleen. Kyllähän noi tähdet urakeskeistå Boitsua varmasti kiehtoo ja ovat ystäviäkin. Damon on myös varmaan mukana, eiköhän tää matka ollut myös 2 vuotisen raittiuden juhlintaa.On se munkin mielestä merkittävää että B valitsi nyt viettää ennemmin aikaa Sn ja tämän läheisten kanssa kuin oman perheensä
Aika mielenkiintosta kuitenkin että lensi Nykkiin asti lomalle kun ei oo kuitenkaan mitenkään pitkä loma sen prepartyjen ja Lontoon keikan välissä ja ois voinut lomailla ihan hyvin jossain lähempänä euroopassakinLensi lomalle, ei kenenkään henkilön takia
Mun avioliitto on kestänyt yli 10 vuotta, mutta nämä fiktiiviset suhteet joita seuraan, eivät kestä mun päässä vuottakaan.Tää on kyllä tylsää. Mä ite oon sellanen tuuliviiri että innostun aina uusimmasta mahdollisuudesta. Kyllästyn myös nopeasti ja oon saattanut kyllästyksissäni sanoa jotain tyhmääkin. Mutta jos joku on sanoihini tarttunut, olen tajunnut kyllä ja jättänyt asian sikseen. En tykkää tapella enkä haukkua ketään, haluan vaan intoilla.
Damonin kanssa. Et voi todistaa ettei D olisi siellä myös.No B on kyllä tiennyt avokista koko ajan. Ei se niin tyhmä oo, vaikka shipparit niin luulee ja toivoo. Aika hyvä ystävä Sadie kuitenkin on, kun Bojan keikkatauolla amerikkaan asti lentää.
Brad Pitt on vanha pappa, kuka sen enää ottaisi? Ehkä Marilyn Monroe.Kyllä minäkin lähtisin viivana jos joku Brad Pitt kutsuisi. Perhe sais jäädä omilleen. Kyllähän noi tähdet urakeskeistå Boitsua varmasti kiehtoo ja ovat ystäviäkin. Damon on myös varmaan mukana, eiköhän tää matka ollut myös 2 vuotisen raittiuden juhlintaa.
Aika vakavasti jotkut näyttää ottavan. En h elvetti halua tänne samanlaista kuin vauvalle. Pidetään pliis hauskaa.Ei tosiaan usko, tää on viihdettä suurimmalle osalle
En oo yrittänytkään. Luulen itsekin Damonin olevan siellä. Tuo oli lähinnä vastaus tuohon Bn suomen matkaan.Damonin kanssa. Et voi todistaa ettei D olisi siellä myös.
Mulle kelpais. Soiva peli se on BradkinBrad Pitt on vanha pappa, kuka sen enää ottaisi? Ehkä Marilyn Monroe.
Ja sinä et voi todistaa, että olisi, juurihan D julkaisi kuvia briteissä kuvauksetDamonin kanssa. Et voi todistaa ettei D olisi siellä myös.
Tänne välillä ilmestyy näitä ikävään sävyyn kirjoittavia ja jankkaajia. Kai ne tulee vauvalta ja puutarhalta tänne jeesustelemaan.Aika vakavasti jotkut näyttää ottavan. En h elvetti halua tänne samanlaista kuin vauvalle. Pidetään pliis hauskaa.
Joo ei olleet tuoreita. Sinä näytät ainakin olevan liian tosissasi.Ja sinä et voi todistaa, että olisi, juurihan D julkaisi kuvia briteissä kuvaukset
Tartun tiukasti Bradin hanuriin jneMulle kelpais. Soiva peli se on Bradkin
No järkikin sanoo, ettei D oo jääny Lontooseen kaksvuotisjuhlapäivänä, kun Sadie ja Bojankin on Nykissä. Tyypit, joiden kans on eniten viettänyt tänä vuonna aikaa.Ja sinä et voi todistaa, että olisi, juurihan D julkaisi kuvia briteissä kuvaukset
Täällä on myös joitakin jotka ottaa tän S ja B jutun samalla lailla kuin K ja B ja hampaat irvessä shippaavat. Mulle käy kaikki paritukset, mutta pipoa löysemmälle ja huumorin kautta kiitosTänne välillä ilmestyy näitä ikävään sävyyn kirjoittavia ja jankkaajia. Kai ne tulee vauvalta ja puutarhalta tänne jeesustelemaan.
Näinpä juuri! Siksi tosikot vois pysyä pois täältä.Täällä on myös joitakin jotka ottaa tän S ja B jutun samalla lailla kuin K ja B ja hampaat irvessä shippaavat. Mulle käy kaikki paritukset, mutta pipoa löysemmälle ja huumorin kautta kiitos