vierailija
Ja something more.Miksi juttelu kahden kaverin tekemisistä loukkaisi ketään?
Ja something more.Miksi juttelu kahden kaverin tekemisistä loukkaisi ketään?
Anteeks, mutta mitä väärää ketjua? Sä et edelleen tiedä, kuka kirjoittaa mitäkin joten älä syytteleMiksi sitten kommentoit ja lainasit väärää ketjua.
Yksi on tällä hetkellä. Taitaa olla juuri se joka ketjussa raivoaja ja välillä täällä on aina myös se, jolla on tapana vastata joka kommenttiin täällä. Ne oikeasti tunnistaa tyylistä. Olis helppo ohittaa vaan kaikki nuo haukkumiset ja jankkaamiset. Kokeillaan! Ihan selvää että ainakin toinen noista vastaa myös itselleen joten ei kannata provosoitua siitäkään.Onneksi näitä ketjuja on useita + tumppu, niin pääsee eroon näistä mielensäpahoittajista. Tosin tämä yksi taitaa raivota vuoron perään näissä kaikissa ketjuissa.
Korjaan, se toinenkin tuli näköjään paikalle. Joskus oon miettinyt onko ne yksi ja sama tyyppi mutta ehkä niitä on kuitenkin kaksi. Kuka lähtee mukaan siihen ettei mitään huomiota niille enää?Yksi on tällä hetkellä. Taitaa olla juuri se joka ketjussa raivoaja ja välillä täällä on aina myös se, jolla on tapana vastata joka kommenttiin täällä. Ne oikeasti tunnistaa tyylistä. Olis helppo ohittaa vaan kaikki nuo haukkumiset ja jankkaamiset. Kokeillaan! Ihan selvää että ainakin toinen noista vastaa myös itselleen joten ei kannata provosoitua siitäkään.
Kun ei tue sinun agendaa niin luulet vastaillaan itselleen, luulo se on tuokin.Yksi on tällä hetkellä. Taitaa olla juuri se joka ketjussa raivoaja ja välillä täällä on aina myös se, jolla on tapana vastata joka kommenttiin täällä. Ne oikeasti tunnistaa tyylistä. Olis helppo ohittaa vaan kaikki nuo haukkumiset ja jankkaamiset. Kokeillaan! Ihan selvää että ainakin toinen noista vastaa myös itselleen joten ei kannata provosoitua siitäkään.
Minä ainakin!Korjaan, se toinenkin tuli näköjään paikalle. Joskus oon miettinyt onko ne yksi ja sama tyyppi mutta ehkä niitä on kuitenkin kaksi. Kuka lähtee mukaan siihen ettei mitään huomiota niille enää?
Samoin!Minä ainakin!
Yritetään.Korjaan, se toinenkin tuli näköjään paikalle. Joskus oon miettinyt onko ne yksi ja sama tyyppi mutta ehkä niitä on kuitenkin kaksi. Kuka lähtee mukaan siihen ettei mitään huomiota niille enää?
Jos täällä on tänä aamuna ollut paikalla kaksi, niin sitten niitä on ainakin kolmeKorjaan, se toinenkin tuli näköjään paikalle. Joskus oon miettinyt onko ne yksi ja sama tyyppi mutta ehkä niitä on kuitenkin kaksi. Kuka lähtee mukaan siihen ettei mitään huomiota niille enää?
Olispa ihana päästä keikalle taas. Voiskohan Suomeen tulla keikkaa vielä tämän vuoden puolella?Kris&Nace
Bojan rinnastettiin siinä kommentissa vaimojaan pettäviin aviomiehiin ja väitettiin että hän sopisi kimppapanotreffejä muiden miesten kanssa.
Jotenkin en usko, että enää tämän vuoden puolella tulis, kun Balkanista ovat puhuneet. Toki mahdollista, mutta pidän aika epätodennäköisenä varsinkin, kun ens vuonna taitaa taas olla Euroopan kiertueOlispa ihana päästä keikalle taas. Voiskohan Suomeen tulla keikkaa vielä tämän vuoden puolella?
Niin voi olla. Mut aina voi toivoa! Aatelkaa, kaikki ne uudet biisit, ihana päästä kuulemaan ne ensin levyltä ja sitten mahdollisimman pian livenäJotenkin en usko, että enää tämän vuoden puolella tulis, kun Balkanista ovat puhuneet. Toki mahdollista, mutta pidän aika epätodennäköisenä varsinkin, kun ens vuonna taitaa taas olla Euroopan kiertue
Oliko tää se konsertti mistä Mark ja B laittoi stooria? Kaikki Joksut olivat näköjään siis paikalla
Kivoja kuvia. Ihana tuo missä tuo mies pussaa Boitsua päähän.
Joo, se sama oli.Oliko tää se konsertti mistä Mark ja B laittoi stooria? Kaikki Joksut olivat näköjään siis paikalla
Levy varmaan siinä mielessä hyvällä mallilla ettei ihan tiiviisti enää studiolla tarvitse olla, kun ovat pyörineet just konserteissa ja tapahtumissa parina päivinä. Kiva, että pystyvät niissäkin käymään!Joo, se sama oli.
Ja nyt Jurekin oli matkassa mukanaLevy varmaan siinä mielessä hyvällä mallilla ettei ihan tiiviisti enää studiolla tarvitse olla, kun ovat pyörineet just konserteissa ja tapahtumissa parina päivinä. Kiva, että pystyvät niissäkin käymään!
Niinpä, pitää sitä muutakin elämää nuorilla miehillä olla kuin työ, vaikka inspiroiva työ varmasti onkin.Levy varmaan siinä mielessä hyvällä mallilla ettei ihan tiiviisti enää studiolla tarvitse olla, kun ovat pyörineet just konserteissa ja tapahtumissa parina päivinä. Kiva, että pystyvät niissäkin käymään!
No olihan täällä sentään yksi asiakommenttikin seassa.Bojan rinnastettiin siinä kommentissa vaimojaan pettäviin aviomiehiin ja väitettiin että hän sopisi kimppapanotreffejä muiden miesten kanssa.
No olihan täällä sentään yksi asiakommenttikin seassa.
Ihania kuvia. B:n halit ovat aina vilpittömän lämpöisiä.