vierailija
Lavakäytöksestä ym. et voi päätellä yhtään mitään, sellaistakin on arveltu, että voisi olla esim. aseksuaali bi.sä et ollut mies, 25, hyvännäköinen, menestynyt, sosiaalinen jne.
Lavakäytöksestä ym. et voi päätellä yhtään mitään, sellaistakin on arveltu, että voisi olla esim. aseksuaali bi.sä et ollut mies, 25, hyvännäköinen, menestynyt, sosiaalinen jne.
Mihin nämä arvelut perustuvat?Lavakäytöksestä ym. et voi päätellä yhtään mitään, sellaistakin on arveltu, että voisi olla esim. aseksuaali bi.
Hei ihan varmasti on, koska säkin olet. Ihan varmasti.Lavakäytöksestä ym. et voi päätellä yhtään mitään, sellaistakin on arveltu, että voisi olla esim. aseksuaali bi.
Lässyn lässynEn ole itseasiassa itselleni vastaillut, tämä on väärä luulo, täällä on joku toinenkin kirjoittaja, joka näyttäisi olevan useasti joko aamulla tai illalla paikalla. Niitä on niputettu jostain syystä yhden kirjoittajan jutuiksi?
Ottamatta Bn seksuaalisuuteen mitään kantaa (mistä hlvetistä joku päättelee että se on ace?) aseksuaalit voi hyvin suudella kavereita tai vaikka kumppaneita.Mä en tiennyt et aseksuaalit pussailee kavereita
Ja on luultu A:ksikin ja vaikka keneksi? Kun ei nimimerkkipakkoa ole niin sellaistahan se.Lässyn lässyn
EhdottomastiOnko Kärppäkin aseksuaali?
En ihmettele jos on luultu. Teillä on kummallakin ongelmia lukea kontekstia ettekä välitä paskaakaan muista keskustelijoista.Ja on luultu A:ksikin ja vaikka keneksi? Kun ei nimimerkkipakkoa ole niin sellaistahan se.
K ja B ovat kumpikin Ken-nukkeja joilla ei ole sukupuolielimiä.Onko Kärppäkin aseksuaali?
Missä se on sanonut että sillä oli korona?Ei ollut vaan angiina. Korona B:lla oli viime kesän Ptujin keikalla.
Haastattelussa kun kertoi siitä paniikkikohtauksesta tarkemmin.Missä se on sanonut että sillä oli korona?
Niin siis mikä haastattelu?Haastattelussa kun kertoi siitä paniikkikohtauksesta tarkemmin.
En valitettavasti muista kun Joksut on antaneet niin paljon haastatteluita. En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, ehkä hän muistaa.Niin siis mikä haastattelu?
Puutarhassakaan ei kyllä osata ohitella. Siellä sekä vauvalla tulee minuuteissa ohjeistus minne "vääränlaiset" viestit kuuluvat. Jotkut on ottanut elämäntehtäväkseen valvoa niiden palstojen sääntöjen noudattamisia.Eihän ne enää edes ragea. Poistavat vaan viestit vauvalta ja sivuuttavat puutarhassa. Taitaa sua täällä nyt häiritä tämä K&B-viestittelijä niin paljon että oikein etsit syytä mennä trollaamaan muualle.
Niin mutta tämä ei taas liittynyt Thaimaan lomaan eri tauti silloin.Haastattelussa kun kertoi siitä paniikkikohtauksesta tarkemmin.
Samaa kuin täälläkin tapahtuu.Puutarhassakaan ei kyllä osata ohitella. Siellä sekä vauvalla tulee minuuteissa ohjeistus minne "vääränlaiset" viestit kuuluvat. Jotkut on ottanut elämäntehtäväkseen valvoa niiden palstojen sääntöjen noudattamisia.
Ei, mutta mä kysyin missä se on maininnut tuon koronan.Niin mutta tämä ei taas liittynyt Thaimaan lomaan eri tauti silloin.
Olen eri, mutta mä muistan tuon. En jaksa alkaa kaivaa haastattelua, koska en yhtään muista mikä se oli. Kertoi siinä että hänellä oli ollut korona silloin kun sai sen pahan paniikkikohtauksen lavalla, mutta ei tiennyt sitä silloin esiintyessään vielä. Varmaan sitten sen jälkeen testattiin. Kyllähän se korona varmasti kovastikin vaikutti siihen että se kohtaus tuli.Ei, mutta mä kysyin missä se on maininnut tuon koronan.
Joo, sanoi että oli ollut rankka ja kostea UK-kiertue, korona ja oli juonut vahvan energiajuoman juuri ennen keikkaa.Olen eri, mutta mä muistan tuon. En jaksa alkaa kaivaa haastattelua, koska en yhtään muista mikä se oli. Kertoi siinä että hänellä oli ollut korona silloin kun sai sen pahan paniikkikohtauksen lavalla, mutta ei tiennyt sitä silloin esiintyessään vielä. Varmaan sitten sen jälkeen testattiin. Kyllähän se korona varmasti kovastikin vaikutti siihen että se kohtaus tuli.
Täällä onneksi kaikkein vähiten. Tämä on henkilökohtainen mielipiteeni.Samaa kuin täälläkin tapahtuu.