vierailija
Ei se ihan päde tähän. Typerää käytöstä lähinnä silloin sulta ja alennut tuon toisen tasolle.Kyllä mä jaksan. Sori mutta silmä silmästä.
Ei se ihan päde tähän. Typerää käytöstä lähinnä silloin sulta ja alennut tuon toisen tasolle.Kyllä mä jaksan. Sori mutta silmä silmästä.
Punapää kuin punapää.Miksi mennä Jenkkeihin asti, kun voi mennä Hämeenlinnaan.
En ole muuten yhtään S juttua kirjoittanut, en edes tänne, mutta kohta menen kirjoittamaan niitä, jos tää K&B shippi ei lopu täältä.Niinhän tasaisin väliajoin tuot muutenkin eli mitä uutta? Eikä ole mitään uutta S:tä, koska mitään S suhdetta ei edes ole.
Toi ennustaja on luultavasti trollin luoma hahmo. Jos menet vauvalle trollaamaan niin siitä ei ole mitään hyötyä.En ole muuten yhtään S juttua kirjoittanut, en edes tänne, mutta kohta menen kirjoittamaan niitä, jos tää K&B shippi ei lopu täältä.
Ei se ole sun tehtävä määräillä ja arvioida, että mikä on typerää. Hupinsa kullakin.Ei se ihan päde tähän. Typerää käytöstä lähinnä silloin sulta ja alennut tuon toisen tasolle.
Siellähän riittää trolleja vaikka joka sormelle.Toi ennustaja on luultavasti trollin luoma hahmo. Jos menet vauvalle trollaamaan niin siitä ei ole mitään hyötyä.
Miksei olisi hyötyä?Toi ennustaja on luultavasti trollin luoma hahmo. Jos menet vauvalle trollaamaan niin siitä ei ole mitään hyötyä.
Mitä hyötyä siitä olisi? K/B-spämmäys ei tule täällä loppumaan ja liityt yhdeksi vauvatrolliksi muiden joukkoon.Miksei olisi hyötyä?
Mikä hemmetin hahmo, ihan oikea ihminen, toi nimi nyt on täällä keksitty? Ja vauvalta saa viestit kyllä poistettua, ettei tosta ole mitään hyötyä, puutarha voi olla eri asia.Toi ennustaja on luultavasti trollin luoma hahmo. Jos menet vauvalle trollaamaan niin siitä ei ole mitään hyötyä.
Onhan sitä kieltämättä huvittavaa seurata kun pikku mammat rakee eri ketjuissa.Miksei olisi hyötyä?
Oikea ihminen ei vaan voi olla noin typerä ja harhainen. Trolli se on.Mikä hemmetin hahmo, ihan oikea ihminen, toi nimi nyt on täällä keksitty? Ja vauvalta saa viestit kyllä poistettua, ettei tosta ole mitään hyötyä, puutarha voi olla eri asia.
Toiset rakastaa draamaa.Mitä hyötyä siitä olisi? K/B-spämmäys ei tule täällä loppumaan ja liityt yhdeksi vauvatrolliksi muiden joukkoon.
Siis itse tämän kirjoitin, varmaankin tiedän olevani oikea ihminen.Oikea ihminen ei vaan voi olla noin typerä ja harhainen. Trolli se on.
Se että provosoidut on juuri sitä mitä trolli haluaa.Miksei olisi hyötyä?
Ihminen siellä trollinkin takana jossain on.Siis itse tämän kirjoitin, varmaankin tiedän olevani oikea ihminen.
Eihän ne enää edes ragea. Poistavat vaan viestit vauvalta ja sivuuttavat puutarhassa. Taitaa sua täällä nyt häiritä tämä K&B-viestittelijä niin paljon että oikein etsit syytä mennä trollaamaan muualle.Onhan sitä kieltämättä huvittavaa seurata kun pikku mammat rakee eri ketjuissa.
Niin on ja kirjoitustavasta näkee, että komppaa usein itseään. Musta se hahmo on lähinnä korni ja on kiva vähän naljailla takaisin.Oikea ihminen ei vaan voi olla noin typerä ja harhainen. Trolli se on.
Ööö, en ole kyl kirjoittanut yhtään mitään tuollaista. Miksi hän harmittaisi mua? Niinkuin kirjoitin, niin musta on hupaisaa seurata kun pikku mammat rakee ja niin käy joka ketjussa, vaikka muuta väitätkin. Menette kyl ihan joka ketjussa liian helppoon.Eihän ne enää edes ragea. Poistavat vaan viestit vauvalta ja sivuuttavat puutarhassa. Taitaa sua täällä nyt häiritä tämä K&B-viestittelijä niin paljon että oikein etsit syytä mennä trollaamaan muualle.
Hirveä parku sielläkin oli muutama päivä sitten, kun joku trolli kirjoitti sinne niitä tatuointi kommentteja.Eihän ne enää edes ragea. Poistavat vaan viestit vauvalta ja sivuuttavat puutarhassa. Taitaa sua täällä nyt häiritä tämä K&B-viestittelijä niin paljon että oikein etsit syytä mennä trollaamaan muualle.
Niin, Sadie Sink. Ei piilottele mutta ei tuo julkikaan.Minusta tuntuu siltä, että B piilottelee tyttöystäväänsä. Taatusti hänelle on sellainen.
En usko Sadieen, on eurooppalainen.Niin, Sadie Sink. Ei piilottele mutta ei tuo julkikaan.
sä et ollut mies, 25, hyvännäköinen, menestynyt, sosiaalinen jne.Mulla on tunne, että on ihan sinkku vaan. Helposti. Itsekin olin tuossa iässä ilman kaipuuta minkäänlaisiin satunnaispanoihin.
En ole itseasiassa itselleni vastaillut, tämä on väärä luulo, täällä on joku toinenkin kirjoittaja, joka näyttäisi olevan useasti joko aamulla tai illalla paikalla. Niitä on niputettu jostain syystä yhden kirjoittajan jutuiksi?Niin on ja kirjoitustavasta näkee, että komppaa usein itseään. Musta se hahmo on lähinnä korni ja on kiva vähän naljailla takaisin.
mua vähän säälittää kun joku vertaa itseään b:hen. Niinku eiJoo ihan varmasti B ei ikinä pane koska joku peräkammarin ennustaja ei nuoruudessaan paneskellut.